Stránka 17 z 26

Napsal: sob čer 14, 2008 22:07
od Kewint
pohoda šla ven sama :)

Napsal: sob čer 21, 2008 12:44
od Marek89
Mám do auta dať tento centrál alebo klasický ?

http://www.autoalarmy.sk/katalog/centra ... _u-tp.html

Napsal: sob čer 21, 2008 12:49
od Křečík Barbuška
Marek89 píše:Mám do auta dať tento centrál alebo klasický ?
Nedávej žádný :mrgreen: , stejně to je k ničemu, kdyby to bylo potřebné, soudruzi by to tam jistě dali.

Napsal: sob čer 21, 2008 12:54
od Nemo
Marek89 píše:alebo klasický ?
Čo je to "klasický" ?

Mě bez problému funguje něco takového: http://www.autoalarmy.sk/katalog/centra ... _do-g.html

8kg, to je myslím extrém, bude to řachat jak hrom.

Napsal: ned čer 22, 2008 09:22
od Trevor
Neviem co za motorceky a zamky to teda mate ale ja som so zadnymi dverami nemal ziadny problem. Som to narocky vyskusal stou pruzinkou a veselo to chodilo ziadny problem. Je pravda ze preventivne som ju odtial vyhodil na kolko som vyhadzoval aj tiahla na ktore isli tie cudliky.

Napsal: ned čer 22, 2008 10:06
od Majo
neviem, mne fachali vsetky predne vzdy v pohode zadne co fusovali tak preto ze mi to drhlo o tapacir :oops:

ale na nive mi uz odislo niekolko motorcekov(asi 4 kusky) len neviem ci to nebude tym, ze nemaju radi vodu

Napsal: ned čer 22, 2008 16:22
od Marek89
Mám niekoľko otázok.

1. pod pojmom nastavenie kabeláže na central sa rozumie nastavenie kábeláže, tak aby dostala na obe strany rovnako ?

2. ako alebo kade máte natiahnuté káble na predné a zadné dvere.

3. pri niektorých centráloch je napísané "otočná hlava motorčeka" a "zdvih tiahla". Zdvih tiahla pre central do Lady je lepšie 15mm alebo 20mm a k čomu je dobrá otočná hlava motorčeka ? Montoval som s kamarátom central do Š120 ale už si nepamätám na niektoré veci.

Napsal: ned čer 22, 2008 19:55
od Nemo
1. - Ano. Někdy je to nutné.
2. - To tak nějak samo vyplyne ze situace při montáži. :wink: Dobré je použít do dveří gumové průchodky, jaké jsou k vidění např. ve felicii.
3. - Otočná hlava netřeba, zdvih 15mm zcela dostačuje.

zapojení relé

Napsal: pon čer 30, 2008 13:31
od Milda
Poradí mi někdo jak zapojit relé?

Mám centrál i s otevíráním kufru a v návodu píší, že na otevírání kufru je nutno použít relé. Spínací proud musí být max. 300mA.

Mám tady nějaké relé (viz. foto), ale nevím jak to zapojit, Motorek má 2 dráty, ta krabička 1 drát (mínus) a relé 5 kontaktů co s tím?

Napsal: pon čer 30, 2008 14:09
od Marek89
Tak by si to mohol skúsiť zapojiť. Dá sa na to použiť aj 4 kontaktové relé. Nie som si síce na 100% istý, ale tak by sa to mohlo dať.

Napsal: pon čer 30, 2008 14:51
od Roman
Preboha NIEEEE takto zapojene je to na H....O!!!!
Rele bude stale zopnute a pokusas sa ovladat motor, ktory ma spotrebu niekolko amper vystupom z ovladania, ktore zvlada max 300mA!!!!
Chvalabohu obrazok v predchadzajucom prispevku bol uz vymazany.
Ak ta ovladacia krabicka spina pri ovladani minus, tak ho zapojis na cievku rele (86), druhy koniec cievky rele (85) na +12V.
Motor zapojis minusom na kostru, plus pripojis na spinaci kontat rele (87), druhy kontakt rele (30) zapojis na +12V.
Funguje to nasledovne:
Ak ides otvorit kufor, ovladacia krabicka ma na vystupe minus, cievkou rele tecie prud (cca 80mA), zopne sa silovy kontakt ( spoji sa 30 a 87) a do motora tecie cez kontakt prud (niekolko amperov).

Napsal: pon čer 30, 2008 18:39
od Milda
Roman, Moc dík za vysvětlení, ale ještě bych měl malou otázečku.

Mám těch 12V přivést samostatným drátem od baterky, nebo můžu rozdvojit drát, co vede k baterce od centrálu? Ten tam má 15tku pojistku.

Napsal: pon čer 30, 2008 18:44
od Kewint
já ho mám rozdvojenej spojkama a řádně zaizolovanej....:) a neni v to žádnej problém...:)

Napsal: pon čer 30, 2008 18:44
od Roman
Myslim, ze to mozes napojit na ten jeden privod, 15A by malo stacit na odomknutie celeho auta bez problemov....

Napsal: pon čer 30, 2008 18:46
od Milda
Moc dík, hned se na to vrhnu :blob5: