Stránka 17 z 34

Napsal: čtv kvě 12, 2011 19:01
od Vašátor
[quote="Luděk Musil]V motorovém prostoru přibyly vodní pumpa s vrtulí[/quote]

Jejda, já ti ještě nedal tu vrtuli, že jo ... máš ji nachystanou :wink:

Napsal: pát kvě 13, 2011 05:59
od Luděk Musil
Vašátor píše:Jejda, já ti ještě nedal tu vrtuli
Jo ... vrtule. Ještě tam máš někde ozdobný lišty, víčko nádrže, pneumatiky a asi spojkovou hadici. A mám už sadu kompletních disků - budu se muset některý den zastavit na opískování. L.

Napsal: ned kvě 15, 2011 18:14
od Vašátor
Luděk Musil píše:
Vašátor píše:Jejda, já ti ještě nedal tu vrtuli
Jo ... vrtule. Ještě tam máš někde ozdobný lišty, víčko nádrže, pneumatiky a asi spojkovou hadici. A mám už sadu kompletních disků - budu se muset některý den zastavit na opískování. L.
Ozdobný lišty jsou na půdě i s tvýma sklama, stejně jako pneumatiky. Už je nebylo kam naložit. Víčko nádrže je u lakýrníka, v pátek jsme za ním byli a ještě ho neměl nalakované. Nicméně během týdne nám ho doveze na dílnu. Spojkovou hadici jsme ti dávali tuším i s ostatníma dílama do kufru.

Jak pokračují práce?

P.S. Já ti příspěvek neupravoval, já se jen ukliknul :)

Napsal: ned kvě 15, 2011 20:06
od Luděk Musil
Včera a dnes jsem opět kousek pokročil. Dá se říct, že od zadních kol dozadu je hotovo mimo osazení nárazníku.
Také jsem zjistil, že podlahové gumy před přeními sedadly jsou v polovině rozlomené. Musím rychle něco sehnat. L.

Napsal: ned kvě 15, 2011 20:31
od mayo456
jak rozlomené? akože potrhané? daj fotky auta prosím :)

Napsal: pon kvě 16, 2011 08:23
od Luděk Musil
mayo456 píše:jak rozlomené? akože potrhané? daj fotky auta prosím :)
Jak jsem to měl uložený na půdě, tek přední gumy jsem zlehka přeložil na půl a ony se zlomily :cry: . Tak než seženu nový, tak ty původní asi podlepím kobercovkou.
Fotky? Zatím se od posledního stavu na exteriéru v podstatě nic nezměnilo. L.

Napsal: pon kvě 16, 2011 08:27
od Puhi
Luděk Musil píše:Zatím se od posledního stavu na exteriéru v podstatě nic nezměnilo
tak to aby pán :king: začal trochu makať :mrgreen:

Napsal: pon kvě 16, 2011 08:40
od ger007
NEHAJ HO! ved on si moze zastavit cas :-D ako chcuk norris

Napsal: pon kvě 16, 2011 14:16
od Luděk Musil
Hoši - rozebrat auto je jednoduché.
Skládat to potom dohromady aby to trochu vypadalo už tak jednoduché není. Každý díl je potřeba očistit, odrezit, natřít, vyleštit příp. namazat, v nejhorším případě najít náhradu (včera odrazky ve světlech a couvačka). Včera jsem např. zapojil levou zadní svítilnu a při protahování kabelů na pravou stranu jsem přišel na montážní otvor o kterém jsem nevěděl či zapomněl. Takže některé, je jich minimum - ale jsou, práce dělám (neuváženě) dvakrát.

Napsal: pon kvě 16, 2011 15:28
od Teepee
Luděk Musil píše:Hoši - rozebrat auto je jednoduché.
Skládat to potom dohromady aby to trochu vypadalo už tak jednoduché není. Každý díl je potřeba očistit, odrezit, natřít, vyleštit příp. namazat, v nejhorším případě najít náhradu (včera odrazky ve světlech a couvačka). Včera jsem např. zapojil levou zadní svítilnu a při protahování kabelů na pravou stranu jsem přišel na montážní otvor o kterém jsem nevěděl či zapomněl. Takže některé, je jich minimum - ale jsou, práce dělám (neuváženě) dvakrát.
A to je přesně to, proč se divím, že věci, které servis, nebo zkušený mechanik, stíhá v minutách já dělám v hodinách. Očistit, odrezit, natřít, vyleštit příp. namazat. Nedejbože u toho začít přemýšlet ...

Napsal: pon kvě 16, 2011 15:51
od Luděk Musil
Teepee píše:A to je přesně to, proč se divím, že věci, které servis, nebo zkušený mechanik, stíhá v minutách já dělám v hodinách. Očistit, odrezit, natřít, vyleštit příp. namazat. Nedejbože u toho začít přemýšlet ...
Bohužel, některé servisní úkony dělané zkušenými mechaniky servisu v řádu minut (což je čistá mechanická práce bez přemýšlení) také někdy odpovídají jejich výsledkům (nejede to, nesvítí to, ... , reklamace).
To vše je podle jednoho starého českého přísloví: spěch je špatný rádce!
L.

Napsal: pon kvě 16, 2011 17:58
od Vašátor
A pak se všichni diví, když nacením za nastrojení mnohem víc peněz než na odstrojení. Rozebrat to dokáže cvičená opice, ale poskládat to tak, aby to za něco stálo a dodržet i originální montážní postupy a otvory je už věc jiná. Velkým příkladem toho můžou být staré Octavie, kde spousta lidí dělala kompletní GO doma na koleně. Pak se člověk nestačí divit, jak se dá GO zmrvit... od komplet zastříkaného motorového prostoru, elektroinstalace, gum oken, klik až po haldu neoriginálních či zbastlenýžch dílů...

Luďku, jen si pěkně hraj, toto uspěchat nemá smysl! Budeš pořádat nějakou pomocnou brigádu?

Napsal: úte kvě 17, 2011 18:02
od Štěpán
Já jsem rozebíral svůj povoz cca 3 dny ( musel jsem ještě chodit do práce ), ale kompletoval jsem to auto někdy od prosince do dubna následujícího roku. Když to člověk chce udělat pro sebe poctivě, tak nemá cenu něco uspěchat.

To LM: Tak trochu ti závidím. Po tom všem jsi teďka ve stádiu té hezčí fáze renovace, kdy to den za dnem roste a je to slále hezčí a hezčí a máš stále větší nutkání do toho auta sednou, nastartovat a jet :wink:
Držím palce. 8)

Napsal: úte kvě 17, 2011 19:01
od mayo456
presne... radšej pomaly a opatrne jak dačo uponáhľať a potom ľutovať. veď to robíš pre seba nie pre cudzieho :P

Napsal: stř kvě 18, 2011 06:34
od Patrac
mayo456 píše:presne... radšej pomaly a opatrne jak dačo uponáhľať a potom ľutovať. veď to robíš pre seba nie pre cudzieho :P
ano poamlu pomalu motnvoat. Jen STK se blíží rychleji a rychleji... :lol: