Stránka 17 z 34

Napsal: stř srp 19, 2009 17:04
od Saša
Pěkně napsáno a "podtrženo" krásným autem .
PS: Ta pálka to ale sakra kazí a nebejt u řidiče pro foto ten černý kobereček , tak většině "spadne čelist" .

Napsal: stř srp 19, 2009 17:19
od peet2101
Pálku bych nechal, ale s koberečkem souhlasím. Feiky nzbyl ti náhodou kus toho koberce? Day by se z něj udělat koberečky :wink: .

Napsal: stř srp 19, 2009 21:35
od Feiky
peet2101, Kobereček jsem tam měl abych to nezašpinil tak mě to v tu chvíli nenapadlo...Pro příště ho určitě vyndám... :oops:
No kousek mám ale cca 10x10 cm...Ale neboj vkládané koberečky už jsou v pořadníku na prvním místě...TZN už se na tom dělá... :wink:
Saša, Děkuji děkuji...Pálku se tam určitě hodí mít po ruce...Bez ní bych nikam nejel od tý dobý co kamaráda v Blansku zbili nácci za to že měl puštěnej hip hop... :wink:

Foto

Napsal: úte zář 08, 2009 15:47
od Feiky
Nemá to ty grády co lada, ale na pohled docela dobrý...

Napsal: úte zář 08, 2009 16:14
od radek mb
Škoda 100 patří k autům,které se mi líbí a které uznávám.Bylo to první auto,které jsem řídil.

Napsal: úte zář 08, 2009 17:17
od Jakub Metelka
Ja též nedám na škodu 100 dopustit ,bylo to mé prvni auto ktere jsem dostal :)Navíc jsem se v tomto typu škodověnku vezl z porodnice :) .Rad bych jednou rozsiril sbirku i o tento krasný vůz, ovsem musela by mit snehove bilou barvu . :)

Napsal: úte zář 08, 2009 19:38
od Little Red Riding Hood
pekné... stare škodovky jssou pekne... navic moje puvodni barva.. :)

Napsal: úte zář 08, 2009 20:08
od Feiky
Jo jo také se mi moc líbí.... Jen je to naprosto po technické stránce nevychytané auto... S ladou v dnešním provozu není problém, ale s tou škodovkou je to přeci jen trošku nebezpečné... Ale na druhou stranu motor si (když neječí při rozjezdu) hezky pobrblává v zadu za sedačkou a je to taková pohodová jízda...Jen člověk nesmí spěchat a nesmí na dálnici... Každopádně je to podle mě dobrý veterán... Jinak barva není bohužel orgo ( je to odstín ford transit ), ale na své účely postačí... Na tom autě je skoro vše nové a co není, tak bude. Chce tam dávat silnější motor a 5q převodovku ale zatím je problém to v 80ti udržet na silnici.... Ale co není bude nák to spolu pořešíme... :wink: :wink:

Napsal: úte zář 08, 2009 20:17
od Jakub Metelka
Feiky, jestli jsou stim v 80ti problemy videl bych to na vadne čepy :) .Necht se vyjadri odbornici :!: :wink: .Jinak to auto ztrati sve kouzlo kdyz mu vezme origo motor :) 8)

Napsal: úte zář 08, 2009 20:22
od Laďuša
Nu já vam nevim, ale s obyčejnou štyřkvaltovou Ladou to taky neni zrovna pravý ořechový valit si to rychle dýl :D :D
A kouzlo se tvoří převážně vnějším vzhledem, jestli to nebude zrovna motor, na kterej se musí uřezat přepážka a vevařit na něj rám, pak to kouzlu nic neubere, kór kdyby šlo o dobovej motor ;)
Hle auto nejmenovaného ŠG, to je podle mě kouzelný :)

Napsal: úte zář 08, 2009 20:40
od Feiky
Jakub Metelka, Laďuša, Nejsme blázni abychom tam dávali něco zběsilýho... Co jsme se zatim bavili, tak by tam šla asi 135GLS, takže žádný moc zásadní změny a bude se s tím dat jezdit... Ale je to jeho auto a všechno je to na něm:) Já mu jen pomáhám protože tomu trošku rozumím...Jakub Metelka, Čepy jsou oki jen je mmoc měký podvozek a taky ten zběsilej odklon kol tomu vůbec nepřidá... Zas na druhou stranu to auto konstrukčně odpovídá roku cca 1960??? Nebo ještě dřív?? Škoda 1000 má stejný, nebo aspon hodně podobný podvozek ne???

Napsal: stř zář 09, 2009 07:58
od Roman
Aj ked tam budete davat 5 - kvalt, bude treba trochu popracovat s flexou.. :lol:

Napsal: stř zář 09, 2009 08:19
od radek mb
Roman píše:j ked tam budete davat 5 - kvalt, bude treba trochu popracovat s flexou..
Roman má pravdu.Škodováckej 5q je delší než 4q,takže se musí zvětšit tunel.
Feiky píše:Zas na druhou stranu to auto konstrukčně odpovídá roku cca 1960???
První Š1000MB vyjely v roce 1964,Š 100 je v podstatě jejich modernisace a vylepšení.První 100 začli dělat v roce 1969.

Napsal: stř zář 09, 2009 11:07
od Jimmi
radek mb píše: ...první Š1000MB vyjely v roce 1964, Š100 je v podstatě jejich modernisace a vylepšení. První 100 začli dělat v roce 1969...
Vylepšení.....? Kdyby embéčku dali kotoučové brzdy a nechali to tak, udělali by lépe :)

Ale dneska je to už veterán, radši nechat v původním stavu. Škodovky co neseděly v osmdesáti jsem také zažil, i z řady 105/120. To je asi beznadějné. Má moc pěkný kola, silně dobový škodovácký.

Napsal: stř zář 09, 2009 11:27
od Roman
Na 1000 cky a prve 100 sa kvoli zlepseniu vlastnosti prednej napravy dorabal na spojovacku tlmic. Neviem ci sa to da este niekde zohnat, ale ja som mal S100 r. v. 1969 a tam som to domontovaval kvoli kmitaniu prednej napravy....