Stránka 152 z 342
Napsal: úte úno 08, 2011 19:00
od Křečík Barbuška
Hrdinsky bychom zdolali požár pomocí hojně rozmístěných hasících přístrojů
.
Napsal: úte úno 08, 2011 19:01
od Laďuša
Pípáku, a nemrzlo? Víš, co nam naše průvodčí řikala o vodě za mrazivýho počasí
Napsal: úte úno 08, 2011 19:05
od Křečík Barbuška
Co nám říkala?
Mášli na mysli tuhnutí vody při teplotách pod nulou tak neměj obav, hasičáky ve vlacích fachčí bajvoko do nějakých -20°C, ne? I když jak by zmíněný vagón někde čapl, tak by to byl asi fofr.
Napsal: úte úno 08, 2011 19:08
od Laďuša
Ano, to s tim tuhnutím myslim.
Abych řek pravdu, já si ňák ve vagónu vůbec hasičák nevybavuju
Prostě záchranná brzda a dveře, ve kterých bych se asi pokusil vydržet co nejdýl před vystoupením z vlaku
Napsal: úte úno 08, 2011 19:12
od Michal Pokorný
Prostě byla chyba usadit se tam kam jsme se usadili, zřejmě kocovina přemohla náš pud sebezáchovy.
Již v prvních okamžicích jsme usoudili, že od zahoření interiéru nás dělí pouhých pár stupňů Celsiových.
Jinak s tou vodou...... inu to jsou ty vaše vozy "vyšší kategorie". Já jsem minule zjistil, že i za mrazivého počasí v 810 na WC teče voda a to teplá (samozřejmě že v umyvadle, v míse jsem to nezkoumal)
Napsal: úte úno 08, 2011 19:12
od Křečík Barbuška
Pravda, v "bolševicích" (postarší rychlíkové vagony), jsem je nějak neregistroval, ale jistě tam budou. V našich příměstských Honeckerových pomstách jsou ve skřínkách pod plexiskly.
Napsal: úte úno 08, 2011 19:14
od Michal Pokorný
Jo jsou i v bolševicích - na každém konci vagonu, v místech mezi posuvnými dveřmi do sousedního vozu a dveřmi ven, v takové prohlubni.
Napsal: úte úno 08, 2011 19:16
od Laďuša
A proč těm vozom řikáte tak ošklivě? Proč nepoužíváte klasický označení bajka?
Napsal: úte úno 08, 2011 19:17
od Michal Pokorný
Laďuša píše:A proč těm vozom řikáte tak ošklivě
Co je na tom ošklivého ?
Napsal: úte úno 08, 2011 19:21
od Křečík Barbuška
Svým způsobem jde i o lichotku, která oceňuje jejich výkony navzdory stáří
.
Napsal: úte úno 08, 2011 19:25
od Laďuša
Mě se to prostě nelíbí
Napsal: úte úno 08, 2011 19:28
od Michal Pokorný
Z toho je patrno, že návštěvu roudnické nádražky již potřebuješ jako sůl
Však i náš sesterský závod se tak jmenuje
http://www.kraft-bolshevik.ru/ru/
Napsal: čtv úno 10, 2011 21:17
od plavec
Máte někdo registraci na zelpage.cz a jste ochotni tam nahrát pár fotek ode mě? Nemá cenu abych se tam registroval, když si tam jen občas něco prohlídnu.
Dík.
Napsal: čtv úno 10, 2011 23:53
od karloslt
Luděk Musil píše:Pořád (už tedy aspoň 8 let) mají v Bavorově jednoho a toho samýho výpravčího?
V Baborově (ani Vodňanech) hlavně žádný výpravčí není - trať řízena dle předpisu D3 - o zjednodušeném řízení drážní dopravy. Dopravu v takovém případě řídí dirigující dispečer (zpravidla výpravčí v nějaké stanici sousedící s takovouto tratí) a strojvedoucí si u něj telefonicky/vysílačkou žádají po dojezdu do dopraven (stanic bez výpravčího) o souhlas k další jízdě.
Proč se váží vagony?
Aby se zjistilo kolik váží
a hlavně pro kontrolu, když se s (jakýmkoliv drážním) vozidlem cokoliv dělá (opravy, modernizace), jestli jsou v pořádku jednotlivé nápravové tlaky na nápravách i na jednotlivých kolech. Když to tak není, různě rychle se ojíždí obruče na kolech a negativně (větší namáhání) to samozřejmě působí na kolejnice, výhybky a vůbec celý svršek.
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8119_n.jpg (z vážení jistého motor. vozu)
Proč nepoužíváte klasický označení bajka?
Páč vozy Bai ("bajky") už nejsou v pravidelném provozu. To co dnes jezdí, označení Bai nepotkalo ani na papíře (pravda, kromě M_P a K_L vyzkoušených armádních vozech na Mikuláše, ty označení Bai jeden čas měly...).
Napsal: pát úno 11, 2011 17:07
od Laďuša
To, že řada Bai už nejezdí ovšem neznamená, že se tuto označení dál nepoužívá jak pro vozy, tak pro dýlkovou jednotku.
Nicméně jsem zapátral, neb mi něco zasutýho řikalo, že bajky přece jenom byly i ty modernější vozy a taky že jo:
http://zeleznice.e-metro.cz/rady/rada_b_pty_nov.htm