Stránka 16 z 18
Napsal: pon led 04, 2010 18:53
od Kewint
rosta, no áno
irut, určitě to nekdo dá dokupy a ty budeš moc jet s náma
Napsal: pon led 04, 2010 19:47
od Milda
irut
Z toho si nic nedělej, já mám problém skoro každej sraz a zatím sem pokaždý dojel
Celá Pardubická kolona mě vždy pomáhala
Napsal: pon led 04, 2010 19:56
od Kewint
Milda, nám to nevadí za to ty trpíš
třeba když ti plave kotník ve vodě
Napsal: pon led 04, 2010 20:00
od Milda
To jo, a nebo když nedrží volnoběh a musím na křižovatkách trénovat sytič, nebo drřet pořád plyn
Snad to nebude letos stejný, auto je zvyklí jezdit trasy max 50km vkuse a na sraz se jede vždy tak kolem 300km a ještě k tomu skoro celou zimu stojí
Napsal: pon led 04, 2010 20:57
od rosta
tak zajeď do jelení k tomu Šedovi-seštelování/oprava karbu+ zapalko stojí kolem 1000-to zase nenmí tak moc a budeš mít klid
Napsal: pon led 04, 2010 20:58
od Milda
Né už sem tam byl a je klid, ale jednou sem takhle jel na sraz a ze srazu
Napsal: pon led 04, 2010 21:19
od irut
300km
Podrž koště
Na to ani nemám řidičský schopnosti
Můj um je tak Hradec Králové, větší města, to jsem KO i s autem
Napsal: pon bře 22, 2010 14:20
od Hurikán
Laďuša píše:irut píše:komentáře potěší
No když chceš...
Je to pěkná kára, výtku bych měl ke 3 věcem:
Podle mě se k tomu zrovna nehodí okýnka bez trojúhelníku a ty zrcátka, lišta na prahach by tomu taky hodně pomohla a nakonec ta espézetka dole, ale když pude nahoru, tak dobrý
Mám stejný názor jako Laďa. Podle důležitosti bych to viděl takto:
- eSPéZetka dole - jestliže ale půjde nahoru, tak jako bych nic neřekl
- chybějící prahové lišty - s nimi auto bude vypadat hned lépe a uhlazeněji
- přední okna z 05ky mě vadí asi tak nejmíň. Z pohledu komfortu vnitřně seřizovaných zrcátek je to krok kupředu, ale z pohledu účinnosti a komfortu větrání je to krok z5. Protože auto není prezentováno jako 100% veterán, tak otázku originality pomíjím.
Každopádně ale auto vypadá moc dobře. S původním stavem je to neporovnatelné. Fakt velká pochvala.
irut píše:300km
Podrž koště
Na to ani nemám řidičský schopnosti ...
Hele, nedělej dámu a koukej se přidat do kolony. Bude vás víc, nebudete se bát vlka nic.
Navíc sraz není zítra, takže na nějaké opravy je ještě plno času. HK není zrovna malé město, takže neplaš. A když nebudeš jezdit, tak nebudeš mít ani ty zkušenosti.
Napsal: pon bře 22, 2010 15:07
od mayo456
ja som so svojou hned jak som ju kupil urobil naraz 500 km a pohoda.
Na gulatych Ladach je jedna z najstylovejsich veci predne trojuholnikove okienko. samozrejme z hladiska bezpecnostia konfortu nastavovania zrkadla je lepsie z 2105 ale tu si myslim ide hlavne o styl a dizajn takze ja by som to tam vratil nazad.
Napsal: pon bře 22, 2010 19:26
od irut
Kluci, SPZ je nahoře
Napsal: pon bře 22, 2010 20:32
od Hurikán
irut píše:Kluci, SPZ je nahoře
To je dobrá zpráva. Hned je mě líp.
Napsal: úte bře 23, 2010 14:07
od mayo456
konecne dalsi detail dorieseny
Napsal: stř bře 24, 2010 19:32
od irut
Dneska jsem si chtěl vyměnit pár žároviček v přístrojovým štítu. Za boha jsem ho nemohl vyndat z palubky.
Napsal: stř bře 24, 2010 20:13
od Marťas
A podařilo se nakonec?
Napsal: stř bře 24, 2010 20:21
od Hurikán
Chce to grif. Jako všechno.
Sice je to už pár roků zpět, kdy jsem tohle s jedničkovou palubkou dělal, ale podstatu si pořád pamatuju. Někdy stačí štít na kraji opatrně podebrat širokým šroubovákem (pozor na prasknutí potahu palubovky!) a štít povyjede ven. Většinou jsem si ale pomáhal rukou, prostrčenou skrz záslepku pro rádio. Potom se dá nahmatat pravá boční pružina, ta odháknout a štít povystrčit ven. Nejde to úplně snadno, ale jde to. Hlavně počítej s tím, že štít zůstane "viset" na bowdenu tachometru.