Stránka 16 z 18

Napsal: pon led 04, 2010 18:53
od Kewint
rosta, no áno :)

irut, určitě to nekdo dá dokupy a ty budeš moc jet s náma :)

Napsal: pon led 04, 2010 19:47
od Milda
irut

Z toho si nic nedělej, já mám problém skoro každej sraz a zatím sem pokaždý dojel :D :lol: Celá Pardubická kolona mě vždy pomáhala :)

Napsal: pon led 04, 2010 19:56
od Kewint
Milda, nám to nevadí za to ty trpíš :D třeba když ti plave kotník ve vodě :)

Napsal: pon led 04, 2010 20:00
od Milda
To jo, a nebo když nedrží volnoběh a musím na křižovatkách trénovat sytič, nebo drřet pořád plyn :) Snad to nebude letos stejný, auto je zvyklí jezdit trasy max 50km vkuse a na sraz se jede vždy tak kolem 300km a ještě k tomu skoro celou zimu stojí :-(

Napsal: pon led 04, 2010 20:57
od rosta
tak zajeď do jelení k tomu Šedovi-seštelování/oprava karbu+ zapalko stojí kolem 1000-to zase nenmí tak moc a budeš mít klid :wink:

Napsal: pon led 04, 2010 20:58
od Milda
Né už sem tam byl a je klid, ale jednou sem takhle jel na sraz a ze srazu :lol:

Napsal: pon led 04, 2010 21:19
od irut
300km :D Podrž koště :D Na to ani nemám řidičský schopnosti :D Můj um je tak Hradec Králové, větší města, to jsem KO i s autem :D

Napsal: pon bře 22, 2010 14:20
od Hurikán
Laďuša píše:
irut píše:komentáře potěší
No když chceš... :mrgreen:

Je to pěkná kára, výtku bych měl ke 3 věcem:
Podle mě se k tomu zrovna nehodí okýnka bez trojúhelníku a ty zrcátka, lišta na prahach by tomu taky hodně pomohla a nakonec ta espézetka dole, ale když pude nahoru, tak dobrý :)
Mám stejný názor jako Laďa. Podle důležitosti bych to viděl takto:
- eSPéZetka dole - jestliže ale půjde nahoru, tak jako bych nic neřekl
- chybějící prahové lišty - s nimi auto bude vypadat hned lépe a uhlazeněji
- přední okna z 05ky mě vadí asi tak nejmíň. Z pohledu komfortu vnitřně seřizovaných zrcátek je to krok kupředu, ale z pohledu účinnosti a komfortu větrání je to krok z5. Protože auto není prezentováno jako 100% veterán, tak otázku originality pomíjím.

Každopádně ale auto vypadá moc dobře. S původním stavem je to neporovnatelné. Fakt velká pochvala.
irut píše:300km :D Podrž koště :D Na to ani nemám řidičský schopnosti ...
Hele, nedělej dámu a koukej se přidat do kolony. Bude vás víc, nebudete se bát vlka nic. :) Navíc sraz není zítra, takže na nějaké opravy je ještě plno času. HK není zrovna malé město, takže neplaš. A když nebudeš jezdit, tak nebudeš mít ani ty zkušenosti. :P :wink: :idea:

Napsal: pon bře 22, 2010 15:07
od mayo456
ja som so svojou hned jak som ju kupil urobil naraz 500 km a pohoda.
Na gulatych Ladach je jedna z najstylovejsich veci predne trojuholnikove okienko. samozrejme z hladiska bezpecnostia konfortu nastavovania zrkadla je lepsie z 2105 ale tu si myslim ide hlavne o styl a dizajn takze ja by som to tam vratil nazad.

Napsal: pon bře 22, 2010 19:26
od irut
Kluci, SPZ je nahoře :D

Napsal: pon bře 22, 2010 20:32
od Hurikán
irut píše:Kluci, SPZ je nahoře :D
:wav: To je dobrá zpráva. Hned je mě líp. :D

Napsal: úte bře 23, 2010 14:07
od mayo456
konecne dalsi detail dorieseny :)

Napsal: stř bře 24, 2010 19:32
od irut
Dneska jsem si chtěl vyměnit pár žároviček v přístrojovým štítu. Za boha jsem ho nemohl vyndat z palubky.

Napsal: stř bře 24, 2010 20:13
od Marťas
A podařilo se nakonec?

Napsal: stř bře 24, 2010 20:21
od Hurikán
Chce to grif. Jako všechno. :D

Sice je to už pár roků zpět, kdy jsem tohle s jedničkovou palubkou dělal, ale podstatu si pořád pamatuju. Někdy stačí štít na kraji opatrně podebrat širokým šroubovákem (pozor na prasknutí potahu palubovky!) a štít povyjede ven. Většinou jsem si ale pomáhal rukou, prostrčenou skrz záslepku pro rádio. Potom se dá nahmatat pravá boční pružina, ta odháknout a štít povystrčit ven. Nejde to úplně snadno, ale jde to. Hlavně počítej s tím, že štít zůstane "viset" na bowdenu tachometru.