Můj kojot (mopadži)
Moderátor: Moderátoři
Mám stejný názor jako Laďa. Podle důležitosti bych to viděl takto:Laďuša píše:No když chceš...irut píše:komentáře potěší
Je to pěkná kára, výtku bych měl ke 3 věcem:
Podle mě se k tomu zrovna nehodí okýnka bez trojúhelníku a ty zrcátka, lišta na prahach by tomu taky hodně pomohla a nakonec ta espézetka dole, ale když pude nahoru, tak dobrý
- eSPéZetka dole - jestliže ale půjde nahoru, tak jako bych nic neřekl
- chybějící prahové lišty - s nimi auto bude vypadat hned lépe a uhlazeněji
- přední okna z 05ky mě vadí asi tak nejmíň. Z pohledu komfortu vnitřně seřizovaných zrcátek je to krok kupředu, ale z pohledu účinnosti a komfortu větrání je to krok z5. Protože auto není prezentováno jako 100% veterán, tak otázku originality pomíjím.
Každopádně ale auto vypadá moc dobře. S původním stavem je to neporovnatelné. Fakt velká pochvala.
Hele, nedělej dámu a koukej se přidat do kolony. Bude vás víc, nebudete se bát vlka nic. Navíc sraz není zítra, takže na nějaké opravy je ještě plno času. HK není zrovna malé město, takže neplaš. A když nebudeš jezdit, tak nebudeš mít ani ty zkušenosti.irut píše:300km Podrž koště Na to ani nemám řidičský schopnosti ...
ja som so svojou hned jak som ju kupil urobil naraz 500 km a pohoda.
Na gulatych Ladach je jedna z najstylovejsich veci predne trojuholnikove okienko. samozrejme z hladiska bezpecnostia konfortu nastavovania zrkadla je lepsie z 2105 ale tu si myslim ide hlavne o styl a dizajn takze ja by som to tam vratil nazad.
Na gulatych Ladach je jedna z najstylovejsich veci predne trojuholnikove okienko. samozrejme z hladiska bezpecnostia konfortu nastavovania zrkadla je lepsie z 2105 ale tu si myslim ide hlavne o styl a dizajn takze ja by som to tam vratil nazad.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Chce to grif. Jako všechno.
Sice je to už pár roků zpět, kdy jsem tohle s jedničkovou palubkou dělal, ale podstatu si pořád pamatuju. Někdy stačí štít na kraji opatrně podebrat širokým šroubovákem (pozor na prasknutí potahu palubovky!) a štít povyjede ven. Většinou jsem si ale pomáhal rukou, prostrčenou skrz záslepku pro rádio. Potom se dá nahmatat pravá boční pružina, ta odháknout a štít povystrčit ven. Nejde to úplně snadno, ale jde to. Hlavně počítej s tím, že štít zůstane "viset" na bowdenu tachometru.
Sice je to už pár roků zpět, kdy jsem tohle s jedničkovou palubkou dělal, ale podstatu si pořád pamatuju. Někdy stačí štít na kraji opatrně podebrat širokým šroubovákem (pozor na prasknutí potahu palubovky!) a štít povyjede ven. Většinou jsem si ale pomáhal rukou, prostrčenou skrz záslepku pro rádio. Potom se dá nahmatat pravá boční pružina, ta odháknout a štít povystrčit ven. Nejde to úplně snadno, ale jde to. Hlavně počítej s tím, že štít zůstane "viset" na bowdenu tachometru.