Stránka 16 z 49
Napsal: sob led 31, 2009 11:10
od ger007
KL - to je moje narodnostne citenie
to marosqo: jj to je favorit mislim ze silverline mali ohromnu cenu a uz boli opieskovane
jeden uz mam aj nastriekany vecer dodam foto
to all : mam problem vymenil som vsetky capy nastavil zbiehavost vymenil kotuce brzdove menene loziska a menil som kardan ten moj bol hnili
a momentalne ked je rychlost viac ako 70 trase celym autiakom trase rozumej ako vybruje proste vybruje rychlejsie som s tym nesiel strach nedovolil .. co stym mam ????
Napsal: sob led 31, 2009 11:13
od Jakub Metelka
Křízky
Napsal: sob led 31, 2009 11:20
od ger007
nefim tie nemali ziadnu volu vyzerali zachovalo...
jo a este som nahodol taky malinky sportovy volant
:D vyzera to ohromne retro ale tocit s nim na mieste je o hubu
Napsal: sob led 31, 2009 11:22
od Laďuša
Ten novej kardan......co vyvážení?
Napsal: sob led 31, 2009 11:24
od ger007
aha to sa musi aj vyvazovat ???
a ako ??
Napsal: sob led 31, 2009 11:27
od Laďuša
No, to tě nepovim, bo to už má bejt vyvážený, na tom kardanu jsou takový jakoby plíšky....A pokud vim, tak kardan se má montovat na auto tak, jak byl, takže to má závislost na autě....čili jak je to s jiným....nechť promluví zkušenější
Napsal: sob led 31, 2009 11:31
od ger007
Napsal: sob led 31, 2009 11:35
od Laďuša
Eh, no asi jsem se nevyjádřil jasně...
ten kardan jsi dával celej (oba díly) nebo jenom jednu část? Jestli oba, nerozebíral jsi to? Jestli jenom půlku, pak to může bejt příčina.
Napsal: sob led 31, 2009 11:37
od ger007
oba diely ale boli rozobrane a nasledne zlozene
Napsal: sob led 31, 2009 12:32
od peet2101
ger007 píše:oba diely ale boli rozobrane a nasledne zlozene
A složils je stejně, nebo nějak pootočil?
Napsal: sob led 31, 2009 12:49
od Laďuša
Jestli pootočil, tak tam bych hledal jádro pudla
Napsal: sob led 31, 2009 13:04
od Little Red Riding Hood
ger007, přesně jak píšou... kardan musíš složit tak jak jsi ho rozebral, navíc segerky se dělaj taky ve vice rozměrech, takže by jsi je měl nahrazovat co možná nejbližším rozměrem co jsi demontoval... jestli jsi tohle dodržel tak by mělo byt vše OK.. ale ještě koukal jsi na ložisko, respektivě na tu gumu jeho uložení jestli není KO??..
Napsal: sob led 31, 2009 14:18
od Hurikán
Kromě všeho výše uvedeného je taky důležité zachovat vzájemnou polohu mezi kardanem a předním nábojem kardanu s drážkovou hřídelí. Většinou to bývá označeno na obou dílech důlkem.
Napsal: sob led 31, 2009 14:43
od ger007
do prdele aj s takym autom .. vcil uz to tusim ani jezis kirstus neda dohromady
na to lozisko som nekukal, ale myslim ze som to zlozil tak ako to bolo rozobrane teda aspon myslim
tej dierky som si ani nevsimol neska na to nemam silu to riesit hadam zajtra
edit: vcera/neska som striekal elektrony este to ma drobne muchy ale musia schnuuut
Napsal: sob led 31, 2009 18:21
od Křečík Barbuška
V ustavení přední hvězdice vůči zbytku bych, až tak velkou vědu nehledal, spíše v sestavení "polovin" vůči sobě a podložek, takže pokud jsi to ty či tvůj servismen proházeli, tak to asi můžete vyhodit. Omrkni ještě jestli kardan není křivý (jedno kolo zvednout a při otáčení sledovat kardan vůči pevnému bodu). Dovážení se při troše štěstí dá udělat metodou pokus omyl pomocí hadicových spon navlečených na hřídel, ale to pomáhá tak leda při lehkých vibracích, kdy se třeba jen chvějí zrcátka. Zkontroluj též dotažení a ustavení hardy spojky, ale osobně bych se být tebou poohlédl po jiném kompletním dobrém kardanu.