Stránka 16 z 29
Napsal: čtv bře 19, 2009 16:21
od žež
U Tavrie to byla pakárna, kuželíkové ložísko, vymezení vůle a pak hlavně ta zasekávací matice... U Lady jsou ložiska normální?
U lady je normální ložisko takže to akorát dorveš na hovado

Napsal: pon bře 23, 2009 21:13
od tavri
Měřil jsem kotouče, na jedné straně 18,2 na druhé 18,4 mm. Najeto mají 54000 km. Sežraly jednu sadu destiček Sinter a teď tam jsou origo ruské, které nějak neubývají. (a taky aspoň nepískají jako ty Sintery)
Kolik měří nové?
Napsal: pon bře 23, 2009 22:04
od zelvotron
Minimální dovolená tloušťka je 17,8 mm (10,8 u nevětraných kotoučů, což ale auta pro západní trhy neměly). Nový kotouče mají 20 mm.
Napsal: čtv bře 26, 2009 13:31
od Jiri
ja menil kotouce až v 85000 km myslim že mely 16mm

)
Napsal: sob bře 28, 2009 16:47
od zelvotron
plavec píše:tavri píše:plavec píše:Zkus to vyfotit, vůbec nevím oč jde.
Na pravé straně mám ten konektor zapojen a vede kamsi do kabiny- je tam špatně vidět kvůli lpg

a pak to mám tak jako Ty- vede do toho svazku (husího krku) a ztrácí se kdesi pod chladičem.Zkusím to ještě rozpojit a spojit co to udělá. Něco mi říká, že to bude k alternátoru ale proč?
Já tam žádný nezapojený konektory nenašel

Napsal: sob bře 28, 2009 17:57
od plavec
kolik stojí sada paken na zadní nápravu? Zvažuji koupi originálu na Koněvce. Máte někdo info?
EDIT
zelvotron píše:
Já tam žádný nezapojený konektory nenašel

NO tak je máš zapojený jako já,Jsem se na to kouknul a zjistil jsem že je tam tma.Tak sem si posvítil ale pak už sem byl línej se ohnout a hledat kam to vede, ale nejspíš to k těm brzdám bude.Jinak já ty dráty mám taky zpřetrhaný, z toho si nic nedělej.
Napsal: pát dub 03, 2009 13:30
od Majo
TAK CO JE VELA TO JE MOC.
Po 9500km na Priore(brzdy 14" 112kove) hrubka prednych kotucov dosiahla minimalnej hodnoty. Ba az priam klesla pod nu. Original hrubka 20mm(to maju na falci pri kraji), terajsia hrubka 17mm(ako minimalnu som nasiel 18mm).
PRejavuje sa to najma pri prudkom brzdeni kedy sa kotuce uplne zohreju a cele auto vibruje. Robilo to od zaciatku ale je to cim dalej castejsie.
Podotykam ze brzdove platnicky su ako nove, zodrate su len minimalne
Uznavam, ze nie som typicky uzivatel, ale aby sa kotuce drali viac ako platnicky nie je normalne. Idem investovat do vrtanych(bud Brembo alebo MasterSport) spolu s nejakymi lepsimi platnickami. Stavajuce asi pouzijem na hod do dialky.

Napsal: pát dub 03, 2009 13:37
od plavec
Majo píše:Idem investovat do vrtanych(bud Brembo alebo MasterSport)
Tak až ich pojazdíš, tak nám poreferuj, ak vypadají.
Majo píše:hrubka prednych kotucov dosiahla minimalnej hodnoty
Tak brzy

To je divné.
Pokovaď to vibrovanie pri bzrdenie robilo od začiatku, tak možno už boli kotuče od výroby tenčie.Šetrili na materiálu..

Napsal: pát dub 03, 2009 13:40
od Patrac
plavec píše:Majo píše:Idem investovat do vrtanych(bud Brembo alebo MasterSport)
Tak až ich pojazdíš, tak nám poreferuj, ak vypadají.
Majo píše:hrubka prednych kotucov dosiahla minimalnej hodnoty
Tak brzy

To je divné.
Pokovaď to vibrovanie pri bzrdenie robilo od začiatku, tak možno už boli kotuče od výroby tenčie.Šetrili na materiálu..

Nebo je nazakalili??

Napsal: pát dub 03, 2009 13:42
od plavec
Budeš je reklamovat?
Napsal: pát dub 03, 2009 14:24
od zelvotron
No o tom tu psalo už víc lidí, že origo destičky jsou tvrdší než kotouče

A taky mají sklon k oddělení obložení od podkladový ocelový destičky...
Napsal: pát dub 03, 2009 19:16
od Dodi
Kotúče som musel meniť po najazdení 92.000km preto, lebo pri brzdení voz a volant dostával Alzheimerovu chorobu - silné vibrácie. Auto má 102.000km a teraz ma čaká výmena bubnov, pri brzdení idú vibrácie tentoraz zo zadu.
Napsal: pát dub 03, 2009 19:31
od plavec
Dodi píše:Kotúče som musel meniť po najazdení 92.000km preto, lebo pri brzdení voz a volant dostával Alzheimerovu chorobu - silné vibrácie. Auto má 102.000km a teraz ma čaká výmena bubnov, pri brzdení idú vibrácie tentoraz zo zadu.
Zadek mi nebrzdí, tak šetřím bubny
Ale to že se mi chvělo auto jsem zažil ze záčátku po koupi. Tak kolem 70- 90 tis.km, a vyřešilo se to denodením ježděním a používáním těch brzd.Párkrát jsem na to víc hamtnul a brzdy jen nelechtal.A vibrace postupně odezněly.Teď už mě to vůbec netrápí (najeto 116tis.km)
Napsal: sob dub 04, 2009 00:41
od Cory
Dodi píše:volant dostával Alzheimerovu chorobu
skor Parkinsonovu nie?

ale to je ot
Napsal: sob dub 04, 2009 07:13
od Dodi
Alzeheimera preto, lebo pri prudkom brzdení mal nielen Parkinsona (chvenie), ale aj stratu kontroly nad žiadaným smerom jazdy (čo bolo horšie). Ako som písal, momentálne opäť voz vibruje a robí to zadný pravý bubon, ale na rozdiel od predných "drží stopu", takže teraz áno - Parkinson.
