Stránka 16 z 27

Napsal: sob dub 19, 2008 09:31
od citron
He, he, tak to jsem nezkoušel. To asi musí být auto v servisní poloze, pak je podvozek jak prkno a taky prázdnej kufr :D

Napsal: sob dub 19, 2008 10:51
od Skalouš
Tak na tohle se musím poptat... Nějak se bojím, aby mi to někde u nezatíženého kola nevyfouklo nějaké těsnění a nepřistálo to na suchu a na břiše....

Napsal: sob dub 19, 2008 12:07
od Honza 21061
Pokud bych chtěl Citroena, tak jedině s tímto volantem, případně bych do novějších XM ten starý přendal. :) Nechápu, jak se to někomu může nelíbit, alespoň to nesvádí ke zlozvyku držet za jízdy volant za paprsky. A jak už bylo zmíněno, nějaký ten úmysl udělat z toho jednoduchou deformační zónu, tam zajisté taky byl. 8)

Jinak, plasty vrzat budou, chce to úpravy, vypodkládání, přesné dopasování, dotažení, případně změna vzájemné polohy všech částí, které se o sebe třou.

Když v Citroenu chybí klávesnice, je to nejlepší co může být. Klávesnice= odpojit, protože před každým startem vyťukávat kód, by mě tedy nebavilo... :? A ukrást se dá, tak jako tak, takže je možná lepší dát si vlastní "imobilizér". Buď nějaký elektronický, nebo u těchto dieselů lze řešit přívod proudu do ventilu na čerpadle tajným vypínačem, jako u benzínu.

Napsal: sob dub 19, 2008 12:26
od Skalouš
Klávesnice neprudí. Když odemkeš dálkou, odblokuje se sama. Ale zatím nevím k čemu je dobrá..... Ve volantu je pytlík a nejsem si jistej, jestli by i po jeho odpojení tam ten původní volant pasoval na sloupek.... Chce to asi raději koupit staršího Citronka... (do r.95)

Napsal: sob dub 19, 2008 16:12
od zelvotron
ladalover píše:Zelvotron: Tak ty moje SPZky snad neberete vážně, ne?? Debata o jejich mazání či úpravě proběhla, tak se k ní nevracejme. :P
No dyť to byla jen sranda ;) ať si každej dává na auto co chce, jinak to vykání je doufám překlep.. :)

Ta jízda bez kola je docela praktická, myslim, že by se to dalo využít, než se půlhodiny dobejvat k rezervě :lol:

Napsal: sob dub 19, 2008 16:25
od Skalouš
Ale díky vám (Plavec a Želvotron), alespoň vím, jak se k ní leze. :-D

Napsal: sob dub 19, 2008 23:14
od ladalover
zelvotron píše:No dyť to byla jen sranda ať si každej dává na auto co chce, jinak to vykání je doufám překlep..
jj, myslel jsem to všeobecně...


Jinak ta jízda bez kola je opravdu úlet. Dnes jsem si naleštil interiéééér. :-) Nádherně se to leskne.

Ty výbavy co mají klávesnice atd jsou už pro mne nebezpečnější, protože mám strach při poruše. Čím méně techniky, tím větší bezporuchovost. Až nebudu mít nouzi o každou kačku tak mě nebude trápit dát vyměnit porouchanou stahovačku za 8000kč....

Takže snad ty rozvody mě nesežerou. A asi nechám vyměnit koule. To by mi mohli citroňáci říct: Je na mých koulích najeto 120tkm a nevím, zda jen nechat dofouknout koule nebo dát nový. Někdo říká, že dofuky moc nepomáhají, že jsou tam spuchřelý gumový vaky. Jak to měníte vy? Popř. kde dofouknout? Máte někdo zkušenost s Autocentral Vzdušná na Lhotce v Praze?

Napsal: ned dub 20, 2008 07:30
od Štěpán
No na Xantiich je životnost pístnic a koulí kolem 120tis. Jinak se většinou jenom dofukujou koule. V Brně děla jeden maník kontrolu, výměnu a dofuk koulí za drobný. Dofuk 6 koulí za 1200,- a nebo ti vymění koule za nový za asi 1200kus. Koukni sem - http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic. ... 21&start=0 Má nick - Pat a Mat a má tam i tel. číslo, tak mu zkus zavolat... :wink:

Napsal: ned dub 20, 2008 15:47
od citron
Joo, Pat a Mat se vyzná. Dají se mu koule poslat i počtou.
Dofuk nepomáhá? Blbost, jen nesmějí být koule po smrti, což se po 120 tkm už může stát.

Napsal: ned dub 20, 2008 20:48
od Nemo
S tim Autocentral Vzdušná P4 na Lhotce mám jedinou zkušenost, kterou bych popsal slovy: přezíravost, nafoukanost, neochota! K nim bych auto nedal.

Další zkušenost: Citroën Auto Babiš - Mnichovice: Velice ochotní, ale mechanici s prominutím naprd. Možná jsem měl jen smůlu, ale přijel jsem tam s konkrétní závadou-vyžvejkaný silentblok ramena, a oni mi auto vrátili s tím, že to prohlédli, a že je to úplně v pořádku. Další týden se dotyčný silentblok vysypal úplně, a než jsem dojel do Prahy, oddělal jsem kvůli tomu gumu! Ale jinak moc ochotní, vyměnili mi z vlastní iniciativy žárovku v parkovačce, a dolili fridex. :twisted:

Napsal: ned dub 20, 2008 20:55
od ladalover
Nemo píše:S tim Autocentral Vzdušná P4 na Lhotce mám jedinou zkušenost, kterou bych popsal slovy: přezíravost, nafoukanost, neochota! K nim bych auto nedal.
Díky. Já taky mám z nich divný pocit. Ptal jsem se jich na lakování auta (mají tam lakovnu) a oni aniž by věděli jakýho, tak si ze mě začli utahovat a prej jestli to myslím vážně nebo jen žertuju. Tak jsem jim řekl, že právě přišli o kšeft a odešel jsem.

Zkusím ten Radotín na všechno. Prostě aby to auto prohlídli a opravili, co bude třeba.

Napsal: pon dub 21, 2008 06:25
od Skalouš
Vzdušná je na XM opravdu naprd. Myslím, že uměj jen dolévat provozní kapaliny do nových aut a cokoli navíc je z jejich pohledu riziková akce. A proč by se do toho pouštěli, když jim servis nových aut udělá dostatečnej kšeft.... Kámoška u nich "servisuje" novou C3 a je spokojená. I zrcátko jí tam uměj vyměnit! :-)
Na Pateru jsem zatím neslyšel nic špatného. Ladalover: Jsem zvědavej na tvé zkušenosti.

Napsal: pon dub 21, 2008 13:19
od Teepee
Honza 21061 píše:alespoň to nesvádí ke zlozvyku držet za jízdy volant za paprsky.
No, tenhle přímo vybízí k dálničnímu odložení rukou téměř do klína...
Vlastní zkušenost, v Sieřře je, bohužel, něco trochu podobného: http://www.mujweb.cz/www/teepee/sierra/obr/palubal.jpg navíc se skoro bojím při vystupování chytnout, abych ho neohnul k sobě, jak to některé Sierry mají. Na druhou stranu ohnout nevím, takový brzdy zas Sierra (bez ABS) nemá, a navíc já jezdím tak, že jsem za těch pět let co jí mám brzdovej výkon postrádal jednou.

Napsal: sob dub 26, 2008 01:08
od ladalover
Tak trochu jsme s Peetem prozkoumávali auto a narazili jsme mimo ventilovaných kotoučů :D na tekoucí nádržku ostřikovačů a vyrezlé klobouky pérování. Tak jsme to hned opravili, ale ještě se na tom bude muset dost dělat... :x

Auto vypadá na 17 let velice dobře. Jen jsou urezlé drobné plechové příchytky blatníku, plastového nárazníku atd... Nic hrozného. Kastle, nosníky a podlahy jsou festovní.

To TEEPEE: Máš pravdu. Předchozí majitel nejel na dálnici jinak, než že měl ruce v klíně. Docela mě to děsilo když jsem s ním jezdíval.

Já držím ruce cca za 10 dvě i na dálnici a kdekoliv. A držím OBĚ na volantu. Ne jen jednu a druhou si ladím rádio.. :-) :lol:

Napsal: sob dub 26, 2008 07:33
od Křečík Barbuška
Co tomu autu děláte? :shock: Chcete to hned rozbít? :lol: Jen malý postřeh, nešlo by tu garáž nebo co to je před akcí trochu poklidit? Čistota pracoviště je základ.