Stránka 16 z 23

Napsal: pon lis 03, 2008 14:21
od Malda
Ale notak, tady se bavime o zigulech :lol: Navic mam dojem, ze tam rovnou plochu nemas, sou tam naky trubicky ci co.

Napsal: pon lis 03, 2008 14:23
od Laďuša
Teepee píše:jen při otevření druhé komory to trochu zaškubne
ale tak to má bejt ;)

Napsal: pon lis 03, 2008 14:25
od Teepee
Malda píše:Navic mam dojem, ze tam rovnou plochu nemas, sou tam naky trubicky ci co.
Taky mám ten pocit, protože sem se o rovnání ani nepokusil. Je to už 2,5roku zpět.

Napsal: pon lis 03, 2008 14:30
od Malda
Ja si sem skoro jistej, jinak bych to taky nechal liznout a kvuli tomu sem to nedelal a mam dojem, ze to taky nemam uplne idealni, protoze mam porad mokry tesneni. Otazka je, jestli tam ty trubicky sou jen nasunuty a nechaj se bez destukce vytahnout. Kdyz sem je videl vypreparovany, tak jedine zdemolovany ...

Napsal: pon lis 03, 2008 20:49
od Sid
Ono nájsť závadu je tu ťažké. Bolo ich dosť, ale ani jedna nespôsobila problém. Chodil krásne, len voľnobeh nedržal. Silu to malo ajajáj, 200 kíl v kufri a driapal ako boh, do tuhých kopcov sme na tom vyšli. A koľko piva a žranice do kufra vošlo 8), skrátka ideál. Aj Doktorovi spolužiaci si pochvaľovali, keď sa išlo na branné cvičenie. To bola asi posledná jazda.Jedného dňa si ale vážený motor povedal, že nepôjde a z ničoho nič začal blbnúť na stredných otáčkach a šmitec. Potom nenaskočil, lebo indučka kaput. Na ten karb mi to nesedí moc.Bol rozštelovaný a bežalo to dobre. A hladina 1,6mm v pohode. Už nič také odísť nemohlo, aby po rovine nevládal prejsť 5 metrov. Tak sme začali. 1. vyčistili sme karburátor, pretesnili, vyzeral, že všetko sedí. Bordela však bolo dosť. 2. opravili a pomocou žiarovky nastavili predzápal a prerušovač. Majo nastavil predtým od ucha a podľa žiarovky to bol posun o 5 mm po smere hod. ručičiek. motor chvatol, ale piča jednaká, až na to, že chytá na brnk a voľnobeh má ako lusk.V stredných otáčkach mŕtvy a dusí ho. Aj nech sa akokoľvek nastavuje voľnobeh, žiadne zmeny. Potom sme vymenili sacie potrubie a prišli na to tesnenie, zase po starom, takže treba ísť zase hlbšie. Už toho veľa byť nemôže. A ako vidno, išli sme systematicky od najjednoduchšie odstrániteľných závad ku zložitejším. A kopec vecí sme doplnili, lebo chýbali, alebo prerobili, lebo by mohli rupnúť niekde na nevhodnom mieste.


Tlaky ma napadlo zmerať, ale čím, keď taký tlakomer po ruke nieje.Keď už bola sviečka zaolejovaná... ja neviem, ale vidím to asi na krúžky... príp. že by niektorý z vetilov chcel na výlet do šrotu. Motory ja moc nemusím.

Napsal: pon lis 03, 2008 21:07
od Vašátor
A co výfuk? Je v pořádku, neprohnilý, nezdeformovaný? Pokud motor naskočí v pohodě a i na vlnoběh má kultivovaný chod, přičemž přestal jezdit z ničeho nic, přijde mi hooodně divný, že by byla chyba přímo v motoru. Bude to nějaká blbost. Vsaď se!

Napsal: pon lis 03, 2008 21:32
od Sid
V pohode. Predný diel sa tiež menil. Aj ja som si myslel zo začiatku, že to kravina bude... Ale som z toho teraz zišiel. Však sa uvidí.

Napsal: pon lis 03, 2008 23:09
od Majo2103
A skúsil si to aj bez výfuku?Predným dielom si myslel 1 a 2 diel?Alebo len prvý?

Napsal: úte lis 04, 2008 16:16
od Saša
Toď "svatá" pravda , při výměně výfuku se do toho "řeže jak hluchý do vrat" , aby to šlo od sebe a někdy se stane že se ve starém tlumiči uvolní všechen bordel a ucpe pověčinou poslední díl . A ucpaný výfuk (pokud se nerostrhne) udusí jakýkoli motor .
Co se týče oleje na svíčce bude to nejspíš rozsypaný simering na sacím ventilu .

Napsal: stř lis 05, 2008 07:57
od Sid
Že by sa rozpadol nový simering :?: Výfuk sa nemal akým bordelom upchať, lebo stredný diel je nový, zadný diel bol čistý. Predný sa musel vymeniť, lebo máme taký zvláštny systém uchytenia a ako sa celý výfuk húpe, pri prírube k výfukovému potrubiu ho trhlo a fučal tade, čo bolo dosť nebezpečné. Ale pozrieme to radšej.

Napsal: stř lis 05, 2008 11:36
od Saša
Sid píše:Že by sa rozpadol nový simering
Nemusel ale mohl a mohl i vyklouznout . Při rozborce jsem tam jeden nenašel a tři byli povysunuté , ale držely . (po 340 000 km)
Proč by mněly popraskat kroužky jen na jednom válci ?

Napsal: pát lis 07, 2008 08:55
od Sid
Ja neviem... A inak si ani neviem vysvetliť, prečo ide ten motor tak chujovo. Ten čo mal auto pred Majom ho asi nešetril, keď je tá kasňa dotlčená a motor bude možno tiež v peknej prdeli. Máme v zásobe ešte motor 2101 žiguli, ale stál vonku na daždi. Najazd. cca 90 000 dedkovským štýlom. Ak to nebude zvnútra extra katastrofa, asi pojde ten. Samozrejme po dokladnom vyčistení a výmene čoho pôjde.

Napsal: pát lis 07, 2008 22:01
od Sid
Sme dnes trocha rozobrali, dostali sme sa ku zhodeniu hlavy.
1. nech som robil, čo som mohol, pootváral som všetko... vydojil som z nej iba 4 litre chlad. kvapaliny. :?: :?: :?: V bloku niečo,čo nevytieklo ostalo, ale aj tak. A za chodu motora to nikde netieklo.
2. hadica od odvetrávania kľukovej skrine do filterboxu bola mastná od oleja. Má to tak byť, alebo je to chyba :?: :?: :?:
3. 2. valec bol zatopený olejom. Buď simering pukol, alebo krúžok. Nestihli sme vyšetriť.
4. Na dnách piestov už je nahorený karbón a na hlave tiež.

Napsal: pát lis 07, 2008 22:14
od Laďuša
Sid píše: vydojil som z nej iba 4 litre chlad. kvapaliny.
a měl jsi otevřený topení? Má tam bejt celkově 9,6 litru.

Napsal: pát lis 07, 2008 22:30
od Maysner
Laďuša píše:
Sid píše: vydojil som z nej iba 4 litre chlad. kvapaliny.
a měl jsi otevřený topení? Má tam bejt celkově 9,6 litru.
topeni ti udela tak litr