Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Moderátor: Moderátoři
FOMA, Výborný Tip.. Chápu Tě dobře tak, že je to protikus k tý naší starší zásuvce?Udělali jsme si s zelvotronem trochu amatérskou redukci ale nefunguje nám to.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
FOMA: je tu někde v půlce tématu odkaz na chiptuner od PetraHC, kde je to popsaný, ale zdělali jsme to podle něj a něpremávalo, vzhledem k tomu, že Plavce zdiagnostikovali na Atalu a mě kabel funguje na jiným autě taky, tak problém musí bejt právě v tom našem zbastleným mezikuse, asi jsme to nějak blbě zapojili, třeba to byl návod taky na EU3, no aspoň že sme nic neodpálili ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Plavec: to chtělo si spíš zapamatovat čísla těch závad co ti našli![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Plavec: to chtělo si spíš zapamatovat čísla těch závad co ti našli
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: OBD 2
Zapojení najdeš na : -- avto-remont.com -- problém však bude v přesné specifikaci Tvé řídící jednotky a propojení nejen K-line ale v některých případech i L-line.FOMA píše:jinak jsem tu narazil na zapojení tedy přepojení staré RU zásuvky na OBD2 ale u Vazu s normou euro 3 a já mám euro 2neporadíte kde najít to pravé zapojení,že by na chiptuneru.ru? :roll:dík
Podle toho, jak jsem to prohlížel, odpovídá to propojení (bez záruky) takto :
A-4a5 kostra, H-16 +bat, B-15 L-line, M-7 K-line, G-čerpadlo-nezapojovat ,CDEFJKL-nezapojeno.
Abecední označení u 12pin zástrčky , číselné u 16pin.
A měli jste interface s propojením L-line a k tomu odpovádající software ? L-line je potvrzovací vodič pro ukončení bloku dat a vyžaduje úplně jiný přenosový protokol než vozy dodávané s MP7.0Hxx. Navíc zatím stále nevím o jakou šlo ŘJ. Tyto vozy používaly GM, Mikas, Rossija nebo Bosch asi ve třech starších variantách (ani já nemám ke všem SW).zelvotron píše:Bohužel přesně toto zapojení nám na Hradní střele nefungovalo
Tento čip (jednoúčelový mikroprocesor) je určen pro VAG group programy a nemá L-line.zelvotron píše: Kabel je s čipem elm327
Vhodnější viz. http://www.chiptuner.ru/content/klline/
Naposledy upravil(a) Petr HC dne stř črc 01, 2009 18:57, celkem upraveno 1 x.
A jaktože funguje bez L-Line na ostatn´ích povozech a na mojem ne?Petr HC píše:Tento čip (jednoúčelový mikroprocesor) je určen pro VAG group programy a nemá L-line.zelvotron píše: Kabel je s čipem elm327
Ten přesný typ Řídící jednotky zjistím.Zatím vím, jen, že mám Bosh.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ELM327 má L-line (viz http://www.elmelectronics.com/DSheets/ELM327QS.pdf ) Ale je pravda že v káblu nemusí bejt zapojenej, tzn ten kábl kuchnout. Ale kdyby to bylo kabelem nebo programem, tak se tím stále nevysvětluje to, že Hradní střela nejde zdiagnostikovat ani palubním počítačem (tam se připojuje jen K-line).
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
tudíž se to ani nemůže "svést" na muj "noutbuk" zadarmo.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Petře jen jsem zjistil,že mám řj. Bosch M1V05F05 ,2112-1411020-40 ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Na chiptuner jsem mrkl,je to dost technický abude to chtít víc času popř.se potat na RU foru![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Na chiptuner jsem mrkl,je to dost technický abude to chtít víc času popř.se potat na RU foru
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Naposledy upravil(a) FOMA dne stř črc 01, 2009 20:47, celkem upraveno 1 x.
No ale ten se dá vypárat na každým vrakáči.Nač nový?FOMA píše:plavec píše:FOMA, Výborný Tip.. Chápu Tě dobře tak, že je to protikus k tý naší starší zásuvce?Udělali jsme si s zelvotronem trochu amatérskou redukci ale nefunguje nám to.
Ne nerozumíš mi -je to kus OBD2 jako by jsi jej vypáral z jinýho auta,ale je prostě nový,těžko se shání
jinak Moje řídící jednotka je : BOSH M7V03E65, 2111-1411020-40
pak je na ní ještě mj číslo 0261204723 (to bude asi nepodstatné)
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
For Plavec - pokud mne paměť nešálí- že Ty máš "vykuchaný"imobilizer. Je - li to tak, pak máš přerušenou K-line. To už jsme tu několikrát řešili. Tuším, že se musí propjit piny 9 a18 v zástrčce imo. Viz Fórum: Elektrická soustava Zaslal: čt listopad 20, 2008 19:28 Předmět: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
plavec píše:No ale ten se dá vypárat na každým vrakáči.Nač nový?FOMA píše:plavec píše:FOMA, Výborný Tip.. Chápu Tě dobře tak, že je to protikus k tý naší starší zásuvce?Udělali jsme si s zelvotronem trochu amatérskou redukci ale nefunguje nám to.
Ne nerozumíš mi -je to kus OBD2 jako by jsi jej vypáral z jinýho auta,ale je prostě nový,těžko se shání
jinak Moje řídící jednotka je : BOSH M7V03E65, 2111-1411020-40
pak je na ní ještě mj číslo 0261204723 (to bude asi nepodstatné)
Do nového nové....
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)