Stránka 16 z 66

Napsal: úte dub 20, 2010 12:27
od mayo456
ked vidim tu tvoju garaz a popis toho co musis porobit tesim sa aj ja az budem na tej svojej robit poidobne veci, ocistnu kuru a pod... velmi pekne :)

Napsal: stř dub 21, 2010 13:07
od Vašátor
:headbang: Oranžáda má opět STK :!:

Na měření emisí Oranžáda ohromila hned několik lidí :D . Jak jsem najel dovnitř, technik vyvalil oči a povidá "ta je jak ze salónu!". Po chvilce se začali sbíhat i ostatní zvědavci z vedlejšího servisu, přičemž jeden starší technik co měl 2101 dříve si do ní musel i sednout 8) . Nejvíce mě však potěšila hláška "Koukej na to autorádio! To bylo tenkrát za příplatek!" Kontrola emisí proběhla celkem v pohodě. Technik cvičně pokroutil šroubem bohatosti a snížil bohatou směs a hotovo.

Na STK Oranžáda opět budila pozornost, nicméně prošla s odřenýma ušima. Klasické závady typu lehce se kroutící převodky řízení v nosníku, motor - převodovka těsnost (ta se po zimě rozechcala celkem dost), výfuk, zadní brzdová hadice jeví známky stáří .... nejvíce mě však zarazily brzdy. Přední: pravá strana lehce zaostávala za levou. To jsem čekal neb jsem byl nucen před STK vyměnit jednu brzdovou destičku. Zadní brzdy: opět pravá strana lehce zaostávala za levou. To jsem ovšem nečekal, protože jsem před STK zadní brzdy komplet kontrolovla, vyčistil a odmastil. Proto dávám dotaz: je možné aby přehřáte brzdové obložení měnilo účinek brzd? Spálené na uhel není, nicméně v Bulharsku jsem ho solidně připek.

No, technik přimhouřil oko a vylepil známku na dva roky :occasion9:

Napsal: stř dub 21, 2010 13:14
od Laďuša
Tak gratulace. A co oplík?
Vašátor píše: Klasické závady ......motor - převodovka těsnost (ta se po zimě rozechcala celkem dost),
No konečně někdo, kdo to tady uzná a nehudruje, že to tam má nefér :lol:

Napsal: stř dub 21, 2010 13:26
od Hurikán
Taktéž gratuluju ke štemplu. :thumbleft:

Můžeš prozradit, kterou stanici TK jsi poctil svou návštěvou? :)

Napsal: stř dub 21, 2010 13:41
od Vašátor
Corsa prošla už minulou středu. Technik mi sice z fleku napsal B-čkovou závadu: osvětlení SPZ a 10let prošlou lékárničku - originál :mrgreen: . Když mi seřizoval přední světla, poprosil jsem ho, aby mi půjčil šroubovák, že si žárovku vyměním. O to větší zděšení bylo, když jsem si uvědomil, že přesně tuto žárovku jsem dával do zadního světla. No nic, nenápadně jsem se rozhlídnul po TK, žárovku kradnul ze zadního světla a zadní světlo zakryl vlastním tělem :mrgreen: . Technik přišel "ááá...už vám to svítí...tak já ty světla vypnu". Lékárnu mě donutil koupit novou, koupil jsem i žárovky a v klidu můžu prohlásti, že Corsa prošla po 12ti letech života TK bez přípravy :!:

Hurikáne, na emise jezdím do AZ servisu a na TK na Opavskou k jednomu technikovi, co auto dělal už bývalému majiteli. Jméno tu psát nebudu, je to ukrutnej pohodář :)

Napsal: stř dub 21, 2010 13:53
od Teepee
Vašátor píše:10let prošlou lékárničku - originál :mrgreen:
Coo? Ty že jsi psal článek o lékarničkách? :wink: :lol: :!:

Napsal: stř dub 21, 2010 13:55
od Vašátor
Teepee píše:
Vašátor píše:10let prošlou lékárničku - originál :mrgreen:
Coo? Ty že jsi psal článek o lékarničkách? :wink: :lol: :!:
Víš jak .... na obvazu se nemá co zkazit :mrgreen: ...ale polepšil jsem se, koupil jsem rovnou už tu novou, s prodlouženou zárukou. :wink:

Napsal: stř dub 21, 2010 14:05
od Teepee
Vašátor píše:Víš jak .... na obvazu se nemá co zkazit :mrgreen: ...ale polepšil jsem se, koupil jsem rovnou už tu novou, s prodlouženou zárukou. :wink:
No však jsem Tvůj článek o tuto informaci doplňoval, že do konce tohoto roku se může jezdit se starou lékárničkou a od roku 2011 je třeba mít tu novou, i kdyby stará ještě nepropadla. Mně propadne v září 2010, tak to docela vychází...
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=273504
Jo a docela mě překvapilo, že v povinné výbavě není lano, přece i takový ty sety mají lékárnu, trojúhleník, vestu a lano...

Napsal: stř dub 21, 2010 14:10
od Vašátor
Lano je naprd. Když mě auto nekdě nechá, šupnu ho do příkopy a ať si mě nepřeje! :D

Napsal: stř dub 21, 2010 14:14
od mayo456
vôlu medzi brzdovym oblozenim a bubnom mas nastavenu spravne? Inak ja sa priklanam k nazoru ze spalene oblozenie môze zmenit ucinok brzd ale co sa zadnych tyka zmenilo by to na jednej aj na druhej strane a nie len na jednej. mozno by pomohlo vymenit brzdove valceky... pricina môze byt kdekolvek.

Napsal: stř dub 21, 2010 17:09
od Vašátor
Nejsem nějaký amatér, takže vůli zadních brzd mám nastavenou správně a brzdové válečky jsou v nejlepším pořádku ;-). Před týdnem jsem to kontroloval. Ovšem v bubnech bylo hromada prachu ze spáleného obložení .... pakny však zuhelnatělé ani černé nebyly.... No, třeba Oranžáda dostala jen vrtošivou náladu - přecejen to byla první jízda po zimě.

Napsal: stř dub 21, 2010 20:21
od rosta
klidně to tím obložením mohlo být

Napsal: stř dub 21, 2010 21:12
od vintera
mě se jednou stalo na 04 po vožení materiálu na stavbu, že mi pravá zadní brzda na STK fungovala méně. vyměnil jsem preventivně celé brzdy na obou, ale nezlepšilo se to. nakonec jsem vyměnil i buben a ejhle, bylo to OK. Sundal jsem i ten druhý dobrý a porovnáním jsem zjistil, že každý má jiný stupeň drsnosti. ten "vadný" byl vyleštěný více. Zpětně jsem si uvědomil, že jsem kdysi při výměně obložení použil na jedné straně ze starých zásob (r.80) a na druhé o něco novější. oba bubny byly tehdy nové.

Napsal: pát dub 23, 2010 21:13
od Vašátor
Takže chyba bude nejspíš v obložení. Bubny jsou originál (předpokládám) a pakny jsem dával na obje strany stejný typ. Co jsem tak zjišťoval, pakny se mohou teplotou zaleštit, přičemž poté kloužou po bubnu a méně brzdí. Staří fotři to prej řešili zdrsněním smirkem :). Tak uvidíme :)

Napsal: sob dub 24, 2010 22:51
od Kewin
ano zdrsnit smirkem dělal jsem to na babetě na předni brzdovem obloženi a ted musim brdit z citem abych si nenabil hubu a dělaj to aj hoši v servisu na favoritech a dalšich takže ozkušena věc mohu jen doporučit... :wink: