Stránka 16 z 57
Napsal: úte lis 28, 2006 10:59
od Pavel04
toje sileny dyt ty operky mela i hranata rada...
Napsal: úte lis 28, 2006 11:20
od tek
Pavel04 píše:toje sileny dyt ty operky mela i hranata rada...
Né na zadních sedadlech
Napsal: úte lis 28, 2006 11:24
od Pavel04
ja mam za to ze teda v 90. letch jo
Napsal: úte lis 28, 2006 11:37
od Myso
Pavel04 píše:ja mam za to ze teda v 90. letch jo
tak tak, niekde od 95-96 to tam dobastlili...
Napsal: úte lis 28, 2006 11:46
od Pavel04
Napsal: úte lis 28, 2006 11:47
od Skalouš
Nevím, ale dosud jsem ty opěrky považoval za standard stejně jako bezpečnostní pásy...
Musím říci, že ty chybějící opěrky by mě asi jako potenciálního kupce odradili.....
Stačí malá rána ze zadu a abych vyndával spolujezdcům hlavy z kufru.....
Napsal: úte lis 28, 2006 12:04
od Wolf
S tim souhlasim, hledat klicky v predpisech u takove samozrejmosti odradi nejednoho zajemce. Ja jsem Kalinu moc chtel, ale vidim, ze jsem se dobre rozhodl a pockam si na dobu, kdy vyrobce Lady konecne pochopi, ze v jejich autech jezdi lide. U sve Lady jsem take jenom tezce nesl absenci zadnich operek a dnes jiz mi to moc nevadi, stejne uz jezdim ponejvice ve dvou. Kdo mne zna, vi, ze jsem velky priznivec znacky, ostatne s temi auty letam jiz radu let a tak mne boli, ze neco takoveho musim napsat, nicmene v zajmu zachovani objektivity to jinak nejde. W.
Napsal: úte lis 28, 2006 12:35
od JmJ
Tez se pridavam k smutku nad nepritomnosti operek. Sice na to nejsem vysazeny, ale od noveho auta bych 2 - 3 polstare pod hlavu ve vyrobni cene hadam 5000 CZK rozhodne snesl a to jak z duvodu pohodli tak zajiste bezpecnosti. A te predevsim.
Operky to nema, abs to nema a ani jedno z toho nejde dokoupit. To celkem dost nechapu
.
Napsal: úte lis 28, 2006 12:43
od Pavel04
no vyrobni cena operek muze bejt tak 150 kč, to že by ti je dali za 5000,- příplatek je věc jiná
Napsal: úte lis 28, 2006 12:47
od JmJ
Pavel04 píše:no vyrobni cena operek muze bejt tak 150 kč, to že by ti je dali za 5000,- příplatek je věc jiná
nechtel jsem to tak dramatizovat
cert vi z ceho to vyrabi, v tom ja se nevyznam
Napsal: úte lis 28, 2006 13:06
od danielTIR
Tak to je děs
Nové auto, bez opěrek. Mám takový pocit,že Rusko nedělá nic víc než pouze a jenom to co musí.A to se všude chvástají, že hodlají s LADOU něco dělat - prý miliardové investice.Reklama nulová,výbava nulová a první vážnější zájemce, který se posadí do KALINY bez opěrek se zasměje a pošle je do háje.Pravda je že opěrky taky beru jako základ spolu s bezpečnostními pásy.Snad ani není v nabídce NOVÉ AUTO BEZ ZADNÍCH OPĚREK NE ??!!!!! I ten pitomý LOGAN je má a dokonce tři najednou.Já měl LADU 21053 1.5 ročník 1989 a ta měla opěrky vzadu, ale je možné že tam nebyly originálně.Brácha je měl v LADĚ 2107 ročník tuším 1993 taky !!!!!! Cena KALINY s metalízou je 230 000 Kč, což je prostě moc.Každý kdo uvažuje o novém autě a zavadí o KALINU,posadí se do ní a začne nacházet drobnosti které odrazují.Řekne si - to LADA nemá, to nemá , to nemůže mít a barva se v tomto pololetí dělá jen černá a bílá . Zajdu do renaultu,dácie,fiatu atd. a zkusím porovnávat.A za vložené peníze dostane víc + image značky !! A nebude si dělat starosti,proč nemá opěrky,ABS a podobné nesmysly.A nejspíš bude ušetřen i dalších věcí, jako je čekání na nádobku ostřikovače cca půl roku,nebo páčka blinkrů nebude tak brzy,jelikož momentálně není na skladě - a jak je možné že se Vám pokazila - vždyť takovou závadu jsme tu ještě neměli
A to je LADA - dnešní LADA.Kdysy to takhle nebylo !!!!!!!!!!
Napsal: úte lis 28, 2006 13:14
od Jura Baran
Možná by to chtělo nějakého nadšence, co by jim to do Lada CS napsal, jako jestli si nedělají prdel. Moc by mě zajímala odpověď. Dopředu bych sázel na něco tipu, vůz Lada Kalina splňuje všechny požadavky legisltivy ČR, resp. EU a je to za tu cenu prostě skvělý automobil evropské úrovně, drobné nedostatky náš zákazník jistě promine.
Napsal: úte lis 28, 2006 13:17
od JmJ
To je jak hospoda bez pipy
Napsal: úte lis 28, 2006 13:21
od Pavel04
Napsal: úte lis 28, 2006 13:35
od Jura Baran
Tak, jak už jsem psal asi o dvě stránky dřív, Kalinu si vypůjčili testovači z autobildu a řekli, že nic moc. Protože jsem AutoBild č. 44 z letošního roku neviděl, čerpám pouze z ruských zdrojů, kde tisknou alespoň částečné překlady. První krizová zpráva zněla, brzdí to za prd. Tady přikládám odkaz na zbytek závěrů ohledně Lady Kalina. Taky žádná sláva a nejhorší je, že s tím souhlasí i ruští motorostičtí novináři.
http://www.zr.ru/article49752.html