Stránka 16 z 43
Napsal: pát kvě 30, 2008 07:50
od Wolf
Drobek81 píše:Nestíhá to chladit jen na LPG...
Mozna blba pripominka, ale tak mne napadlo - nestacilo by trochu pridat predstih ?
Napsal: pát kvě 30, 2008 08:10
od Drobek81
Wolf píše:Mozna blba pripominka, ale tak mne napadlo - nestacilo by trochu pridat predstih ?
jak? možná kdyby se to hodilo přes kabel ke kompu...teď nevím, jestli v tomto mám na blatníku ten potenciometr...
Ale jezdí to na plyn dobře, i když právě kolem těch 150ti to ztrácí (zřejmě skrz regulaci) a pak se to možná začíná hřát-to by vysvětlovalo, proč se to při zpomalení pod 150 zase ochladí...
Další věc je ta, že ten plyn je tam z karburátorové verze, třebas
má tuším vstřikování plynu...a je to u mne udělané tak, že se prostě odpojí napájení vstřikovací trysky.
Napsal: pát kvě 30, 2008 08:23
od Wolf
Drobek81 píše: jak? možná kdyby se to hodilo přes kabel ke kompu...teď nevím, jestli v tomto mám na blatníku ten potenciometr...
No prave pres ten potenciometr jsem myslel, ale zapomnel jsem, ze mnohdy chybi (u LPGcek ???). Ja, jak je znamo, nemam a nechci mit zkusenosti s plynem, jezdim na Shell Power a obcas to naredim (hlavne pri delsich cestach v horku) i Power Racingem, predstih mam nastaveny na maximum, co to jde a motor se ani pri akceleraci nebouri.
Napsal: pát kvě 30, 2008 08:34
od Drobek81
No prave pres ten potenciometr jsem myslel, ale zapomnel jsem, ze mnohdy chybi (u LPGcek ???). Ja, jak je znamo, nemam a nechci mit zkusenosti s plynem, jezdim na Shell Power a obcas to naredim (hlavne pri delsich cestach v horku) i Power Racingem, predstih mam nastaveny na maximum, co to jde a motor se ani pri akceleraci nebouri.
mně se taky nebouří, akcelerace i normální jízda je v pohodě...když při těch 150ti přepnu na benzín, motor začne líp táhnout a auto přestane mít vibrace...
K tomu plynu-až jednou třebas budu na pracovní pozici co Ty, třebas taky budu blbnout
Napsal: pát kvě 30, 2008 08:36
od Marek
Bohužel - regulace předstihu je u LPG motorů někdy problém. Nejčastěji v případech, kdy motory mají menší stupně komprese.
U motorů, které mají stupeň komprese přes 10:1 a nebo u motorů spalujících benzin 98 - 100 oktanů to problém nebývá, ale LADA (a zajména karburátorová verze) má motory se stupněm komprese 8,5:1, což je problém.
LPG jak známo má vysoké oktanové číslo (podle momentálního složení a poměru P x B to může být od 100 do 110 okt.) a je třeba do regulace zasáhnout. Někdy to dělá až 10° předstihu navíc v celém rozsahu otáček.
Ten potenciometr se tam nedá dodělat? Nemusí být přece originál, určitě by postačil nějaký běžný poťák.
Napsal: pát kvě 30, 2008 08:40
od Drobek81
Marek píše:Ten potenciometr se tam nedá dodělat?
nejsem si jist, jestli v tomto je...vím, že ve dvou sem ho měl a v jednom ne...jen teď nevím, které to byly
ovšem když s tím potenciometrem pohnu, tak na kterou stranu?
by se mohl zapojit a poradit...
Napsal: pát kvě 30, 2008 08:43
od Marek
Není na něm nějaké značení, něco jako "+" a "-" ???
Něco jako na oktanovém korektoru na rozdělovačích.
Napsal: pát kvě 30, 2008 08:50
od Drobek81
Marek píše:Není na něm nějaké značení, něco jako "+" a "-" ???
podívám se, jestli to tam vůbec mám, případně na to + a -
Napsal: pát kvě 30, 2008 09:29
od Wolf
Drobek81 píše:...K tomu plynu-až jednou třebas budu na pracovní pozici co Ty, třebas taky budu blbnout
Rejpale
ja preci proti plynarum nic nemam, jenom ja ho nechci. Ono nikdy neni asi prijmu dost, aby jich bylo nadbytek (alespon v nasich kruzich
). A v tom pripade je to pak je to vzdy kompromisu. Ja jsem jeste takovy ten klasicky motorkar a motorkar neni tim cim je jenom proto, ze ma motorku (kterou ja mam uz stejne dlouho rozebranou), jak si dnes mnozi mysli. Mozna by jsi se az divil, jak jsem jinak relativne skromny
. Ale to jsem odbocil. K tomu nastaveni, pokud tam ten potak je, tak neni potreba hledat znacky a staci k nemu pripojit voltmetr (staci ten digi za stovku). Pred samotnym zapocetim je dobre si poznamenat puvodni hodnotu, aby se bylo k cemu vratit. A pak, jestli si to jeste dobre pamatuji, protoze jsem to delal uz davno a prirucku nemam po ruce, velmi citlivym otacenim nastavit hodnotu 1 V. Pokud mate nekdo prirucku po ruce a je to jinak, tak mne opravte, ale myslim, ze tam je povolene rozmezi 1 - 4,5(?) V. A v pripade nekorektni funkce je mozne to vzdy vratit na puvodni hodnotu. To je vse.
Napsal: pát kvě 30, 2008 09:37
od Drobek81
hmmm a tím nastavením na 1V získám co? Posune se to na maximální předstih? Kolik tak je?
Napsal: pát kvě 30, 2008 10:09
od Wolf
Posune se na maximum, resp. nebude tam zadna minusova korekce, pri prekroceni tehle hranice uz by mohlo prijit ke slovu i chybove hlaseni (tusim kolem 0,6 V). Ale zase plati, ze je treba zjistit, jestli na vystupu a vstupu RJ nejsou prechodaky, jak je u techto stroju zvykem, a pripadne je odstranit.
Napsal: pát kvě 30, 2008 10:55
od Maysner
jestli tam korektor neni tak ho nekde v servise ustrihli a dali tam odpor nebo ty draty jen spojili a jsou skovany v tom cernym husim krku s dratama od icka. musim zmerit u nekho kdo to ma hodnoty toho potaku a koupit si nejakej v elektru
Napsal: pát kvě 30, 2008 11:03
od Drobek81
jestli tam korektor neni tak ho nekde v servise ustrihli a dali tam odpor nebo ty draty jen spojili a jsou skovany v tom cernym husim krku s dratama od icka. musim zmerit u nekho kdo to ma hodnoty toho potaku a koupit si nejakej v elektru
no já sem si schoval elektriku z jednoho stroje, kde ten potak byl...
Napsal: pát kvě 30, 2008 19:30
od martinz
Já se omlouvám,nechtěl jsem tady blekotat o oleji.Jen jsem jednou napsal svoji zkušenost a hned jsem byl označen jako lhář.Asi pořád platí-čim větší h....,tim víc smrdí.Jinak nechci se chvástat,ale mám velmi hodně zkušeností se žigulama.Mám i např.knihu v češtině přímo od výrobce,určenou pro opravny.Rád poradim.
Taky jsem našel asi před 14 dny v jednom ze svých žigulů r.v.1985,při montáži zadních pásů,papírovej"pytlik"od ruskýho mlíka zastrčenej v zadním sloupku od montera ve fabrice.Našel taky někdo něco ve svým žigulu?:)
[ Komentář přidal: Hurikán: pá květen 30, 2008 22:53 ]
OT příspěvky přesunuty sem Pozor na vyvolávání OTéček v sekcích mimo poklábosme!!! Tentokrát zatím bez bludišťáka!
Napsal: sob kvě 31, 2008 20:40
od Pisty
Tak dalsia skusenost.
Stale mi chodila teplota v rozmedzi 95-100 stupnov (len na LPG) a tlak oleja bol mizerny na volnobeh to vobec nemazalo.
Po dnesnej vymene oleja vsetky problemy zmizli.
Olej bol cierny ako s dieslaka, riedky ako voda a smrdel po plyne. Ziadne kovove ciastocky v oleji neboli vidiet.
Je pravda ze olej bol v masine skoro 15000
- ked som kupil novy motor uz som nevymienal olej. Od vtedy som najazdil 5000. Nedalo sa stym skoro jazdit po meste stale svietilo mazanie. Kedze nebol cas na vymenu motora prislo na udrzbu.
Tak teraz som stoho jelen.
Co bolo zle? Je jasne ze asi filter.