Stránka 16 z 80
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: ned říj 01, 2017 20:08
od grafi2
inak čo sa týka 1,6 vs 1,8 tak pred pár dňami som videl ruské video kde porovnávali tieto dve motorizácie v sedane. Na križovatke to bol viac než dosť rozdiel...
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: ned říj 01, 2017 20:33
od Liftback
Jedna rodinka brala Vestu 1.8 sedan s automatom pred šiestimi dňami a stála ich 744900 ru - 10 062,27 EUR tak som zvedavý aké cenové kategórie budú pri 1.8čkách u nás a aké ceny sa zjavia pri kombi verziách.
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: ned říj 01, 2017 20:54
od posim
Od veľkosti zdvihu sa odvíja stredná piestová rýchlosť. Čím je vyššia, tým bude motor s rovnakým piestom pracovať v nižších otáčkach pri plnom Mk a výkone. No samozrejme, že i hmotnosť piesta charakteristiky motora zásadne ovplyvní
Inak - koľko z tých kufrov by sa pomestilo do sedana? Možno aj celkom dosť, ale tá manipulácia s nimi...
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: ned říj 01, 2017 21:01
od Cory
posim píše:Od veľkosti zdvihu sa odvíja stredná piestová rýchlosť. Čím je vyššia, tým bude motor s rovnakým piestom pracovať v nižších otáčkach pri plnom Mk a výkone. No samozrejme, že i hmotnosť piesta charakteristiky motora zásadne ovplyvní
Ano, mas pravdu, no ja som narazal na to, ze vela ludi si mysli, ze vysokozdvihy pracuju dobre v nizkych otackach a vo vysokych sa im nechce. No ked su lahke piesty, tak taky motor nebude len tahat odspodu, ale bude sa rad aj vytacat, vdaka comu bude aj dobry vykon, aj dobry priebeh momentu. Typickym prikladom su japonske motory (napr. 90te roky), ktore maju zdvihy okolo 90mm a vrtania okolo 75mm, co dovoluje pouzit lahke piesty. A tie motory aj tahaju, aj sa bez problemov tocia do 7tis. a viac.
Dost bolo teorie, ale este dodam, ze som zazil ako sa toci žigulacky 2,0 s vrtanim 84mm a zdvihom 88mm. Clovek by povedal, ze to nad 5000 rozhadze blok a on vtedy este len zacinal tahat. Podobalo sa to na najaky 16V
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: ned říj 01, 2017 21:06
od posim
A nespravilo to z kardanu vrtuľu?
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: ned říj 01, 2017 22:25
od Georgius
posim píše:koľko z tých kufrov by sa pomestilo do sedana? Možno aj celkom dosť, ale tá manipulácia s nimi...
No, Vestu ještě nemám úplně v oku/vyzkoušenou, bude tam překážet ta rozpěra za zadními sedadly, ale
tahle scéna ukazuje čtyři kufry, které si troufám tvrdit vklidu dal i sedan, jenom tu největší krávu bych dal naležato a ne na stojato a ten druhý kufr zprava by se vešel buď na ten velkej kufr nebo dozadu před/za něj. A tím, že bych se ho nesnažil dát na výšku "na krev" by se mi to možná nakládalo lépe než tomu maníkovi. Asi nemá tolik praxe s nakládáním kufru "na krev" pod dekl
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: pon říj 02, 2017 18:39
od zelvotron
Já myslim že v pohodě by se to vlezlo do sedanu tak ja to dává do kombíka, jedině snad pokud by vadily panty víka.
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: čtv říj 12, 2017 14:26
od Majo
posim píše:A nespravilo to z kardanu vrtuľu?
Nie
ale na svoju objahobu musim povedat, ze som to tocil len do 6500
80tku zdvih nemam problem pretocit daleko za 8
Momentalne sa vyraba aj prioracka 1.8(83x84) takze uz coskoro budeme referovat, musi mi len prist Cory pomoct to doskladat, lebo na to neviem pozbierat dostatok casu...
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: čtv říj 12, 2017 14:44
od Cory
A majo potrebuje trosku nakopnut
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: stř říj 25, 2017 14:06
od FOMA
Dnešním dnem byl oficiálně zahájen prodej Lady Vesta SW a SW Cross v RF:
http://www.lada.ru/press-releases/114103.html
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: stř říj 25, 2017 21:38
od Georgius
No, nechci sejčkovat, ale víš kdy začaly oficielní prodeje Vesty sedan a kdy se první dostala na Slovensko ? Ale snad to nějak při homologaci ukecají, že je to vlastně furt to samý auto (když jim to prošlo u Granty/Kaliny ...)
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: čtv říj 26, 2017 10:16
od FOMA
Jasně, ale taky kdy se dostala Vesta sedan k homologaci. Kombík už mají v Deutschlandu ještě než se začal seriovo vyrábět(alespoň už půl roku) a to je znatelný rozdíl. Samozdřejmě, jak dlouho jej tam podrží než dostane patřičná razáítka je věc druhá
Ale musíme být optimisti
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: čtv říj 26, 2017 11:51
od Dusan
Noooo som cely nedockavy ist pozriet ked bude v slovlade v KE. Hlavne ake vylepsenia prevzali z sedanu. Aj tak by bolo vhodne troska pockat kym vychytaju musky.
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: čtv říj 26, 2017 14:05
od FOMA
Dusan píše:Noooo som cely nedockavy ist pozriet ked bude v slovlade v KE. Hlavne ake vylepsenia prevzali z sedanu. Aj tak by bolo vhodne troska pockat kym vychytaju musky.
Tak nějaké mušky snad vychytají už ze zkušeností se sedany. S tím čekáním bych asi zas moc neotálel, prtože od Septembra(září)2018 má začít platit Euro7 což znamená že auta vyrobená po tomto datu s benzínovými motory budou muset mít nově povinně "filtry pevných částic" dá li se to tak nazvat, obdobně jako to známe ze součastných dieselů. Nemyslím si, že by tuto normu Lady nezvládly, určitě je zvládne i archaický motor Nivy(1,7), ale tuším nějaké další komplikace díky této novince
Proto bych byl radši kdyby opravdu se SW objevily na našem trhu v první polovině příštího roku
Pokud se neobjeví nedá se stejně nic jiného dělat než si počkat ještě
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: čtv říj 26, 2017 16:18
od zelvotron
třeba to atmo mpi motory zvládnou bez filtrů ne? saze se týkají především turbomotorů