Stránka 16 z 26

Napsal: sob bře 08, 2008 19:36
od Miči
díky a nějakou kde ty světla budou menší?

Napsal: sob bře 08, 2008 19:39
od Malda

Napsal: sob říj 11, 2008 10:03
od Pavel V.
Kolik tak bylo 2105 a v jakém stavu jsou dnas?? Dělají se ještě?? Jaký je obsah motoru a spotřeba? Jednu jsem objevil tak mne zajímají podrobnosti bo je ČEVENÁ :P :wink: :lol:

Napsal: sob říj 11, 2008 10:06
od Cory
Este stale sa vyrabaju, obsahy 1200 (vývoz), 1300 a 1500, v rusku dokonca aj 1,5D.

Napsal: sob říj 11, 2008 12:28
od Laďuša
a teď to dělají 1600 a i se dělala s wankelem.
Klasická 1300 má asi nejmenší spotřebu ze všech klasických VAZů

Napsal: pát lis 21, 2008 22:19
od rosta
Laďuša píše:a teď to dělají 1600 a i se dělala s wankelem.
Klasická 1300 má asi nejmenší spotřebu ze všech klasických VAZů
tu mám já :twisted: 1600 :twisted: :twisted:

Napsal: pát úno 13, 2009 12:42
od Veverka
konec výroby 2105-nelekejte se chci se jen zeptat,05 se ůdajně dělaly do roku 1995,ovšem my víme že se dnes už nějakou dobu zase dělají přímo v AvtoVazu(07 se myslím dělá bez přestávky).Nevíte náhodou někdo v kterém roce obnovily výrobu 05?Já tipuji něco mezi 2000-2003.

Napsal: úte dub 21, 2009 19:35
od Nulašestka
Dekadence dostoupila svého vrcholu a dokladem tohoto morálního poklesku je můj sestup z 2106 na 2105. :) Měl bych tedy pár dotazů, hlavně na pětkaře:
1) Chci udělat ventily a předstih, ale abych nemusel točit kolem na heveru, co potřebuju za vehement na nasazení na řemenici? Je na to třeba speciální přípravek, nebo by se to dalo nějak spáchat prostřednictvím ráčny z gola sady? (Asi těžko, co).
2) Je olejový filtr stejný jako na ostatních Ladách (01 - 07)? Je tam totiž uchycenej z boku, podobně jako na Fiatech.
3) Budu měnit výfuk. Někde se tu psalo cosi v tom smyslu, že těsnění, co je mezi prvním dílem a svody, je nějaké škodlivé, že obsahuje azbest či co. Lze se před tím nějak chránit, nebo na co si dát pozor vzhledem k bezpečnosti práce s tím?
Všem děkuji za rady a podněty. :wink:

Napsal: úte dub 21, 2009 19:38
od Jelen
Olejovej filtr bude stejnej, klikou můžeš točit golou a zabest ti neublíží, pokud ho nebudeš vdechovat, což se dá udělat jednoduše tím, že to těsnění nebudeš strkat do pusy. :mrgreen:

Napsal: úte dub 21, 2009 19:59
od Cory
motor mozes pretocit aj vrtulou :)

Napsal: úte dub 21, 2009 21:39
od Laďuša
A nebo šťoucháním do auta s kvaltem

Napsal: úte dub 21, 2009 21:49
od Nulašestka
Laďuša píše:A nebo šťoucháním do auta s kvaltem
Ano, pro přesné chycení značek na předstih ideální. :mrgreen:

Napsal: úte dub 21, 2009 21:54
od Laďuša
Já jsem to nepraktikoval, neb disponuju vyšší výbavou s klikou, ale znam takový lidi a nevim, že by si na to stěžovali ;)

Napsal: úte dub 21, 2009 22:08
od Majo2103
Ja som pri ventiloch na 05 otáčal s motorom strkaním do auta a cez štyrku bez problémov.A takisto to robil aj Cory,keď mi robil ventily na 03.

Napsal: stř dub 22, 2009 09:02
od Saša
Krom 02 jsem vždy při seřizování ventilů strkal (auto) na 5q . Úplně v poho , "přesnost" polohy vačice + - zub nehraje při seřizování ventilů roli (stačí "asi tak") . Co se týče azbestu , tak dle Jelena . Donedávna byly azbestové obložení brzd , spojek a buhví čeho . S toho se teprve prášilo . Dnes se bez azbestu obejdeme tak proti němu uděláme kampaň . Slovo EKO je dnes "in" a někdy se to velmi přehání (viz naho..o EKO barvy) .