Stránka 16 z 27
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Napsal: stř pro 31, 2014 14:09
od Voda
zrovna do jedničkové okty sice narvu pomalu míchačku s betonem,ale dospělí lidi do zádu ne.Do krabice jo.Vzít to do extrému,tak jedničková okta s motorem o výkonu lady 2101/11 (1.4mpi nebo
1.9 sdi) mohla být teprve hrůzný svezení,což platí i do města,skrze různý výjezdy z garáží a tak.
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Napsal: stř pro 31, 2014 16:44
od Jelen
To asi jo, slabší motor jak 1.9TDi je v oktě nesmysl. Zadní prostor je taky na pováženou, ale vlastnosti podvozku a řízení převyšujou jakoukoliv krabici stejně. A troufnu si tvrdit, že i tu tvou favoladu.
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Napsal: stř pro 31, 2014 16:56
od Tommel
Voda píše:Vcož platí i do města,skrze různý výjezdy z garáží a tak.
Výjezdy z garaží a tak ? Nevim z garaže jsem vyjižděl uplně stejně jak s Nivou tak s BMW

Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Napsal: stř pro 31, 2014 19:28
od Voda

?Niva není nějak vyloženě podmotorované auto
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Napsal: stř pro 31, 2014 19:37
od Tommel
Neni ?

Pokuď Nivu bereš jako dostatečně výkoné auto, tak to je potom i Oktavka 1.9sdi v pohodě

Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Napsal: stř pro 31, 2014 20:58
od Majo
seriova 1.7 niva je porovnatelna s 1.3 ladou. S mojimi kolesami(cca 250 sirka a priemer 30") je to zdochlina aj s 2litrom a chce to turbo. Ale tak niekomu staci aj HTP fabia

Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Napsal: stř pro 31, 2014 21:54
od Voda
o dynamice nivy si asi nikdo iluze nedělá

ja to myslel tak ze sdi v oktě ma nalozeny problem rozjet se do stoupani.jinak např. Samara/11x vs jednicková okta maji jizdni vlastnosti veskrze stejny,jako obycejny ridic tn nerozlisuju
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Napsal: čtv led 01, 2015 01:59
od JmJ
Voda píše:Samara/11x vs jednicková okta maji jizdni vlastnosti veskrze stejny,jako obycejny ridic tn nerozlisuju
Hlodavce, ze ty uz zase moc pijes?
To jsou jizdnimi vlastnostmi neporovnatelny auta. Jak komfortem rizeni, tak prubehem brzdeni a tak i samotnym drzenim stopy atd. A bezny ridic to kurevsky pozna. Na prvni sup, kdyz zjisti, ze to 211x mu nebrzdi.
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Napsal: čtv led 01, 2015 02:21
od Laďuša
No, já jsem řídil Ladu řady sto a nemůžu si pomoct, dyť to neni nic špatnýho řídit. Ba naopak, mně se s tim jelo fakt suprově. Upřímně si nedovedu představit ty požitky těch jakoby lepších aut. Co tam je víc, co tam je lepšího? A proč některý auta kdysi dennímu ježdění dostačovaly a teď ne? Neni to prostě ňáký zhejčkání?
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Napsal: čtv led 01, 2015 09:40
od JmJ
Psal sem to zde na foru jiz vicekrat - je rozdil mezi dennim jezdenim 20 km do prace a jezdenim treba 150 az 400 km tras i kdyz ne treba denne. Pred deseti lety jsme taky s drobkem krouzili po republice v zigulu a jeste s vozikem a byly to fajn cesty, prislo nam to v pohode a zabavne. Jenze clovek starne a cestu v aute chce brat pokud mozno jako odpocinek, takze ja hledam auto tiche u ktereho se nemuim prat s rizenim a pri brzdeni nemusim vyhazovat kotvu

Ano, je to jiste zleniveni.
Z meho pohledu ma krabice vyvazenejsi a jistejsi rizeni jak desitky. Samaru sem neridil, ale u desitky mi vadil nejisty chod prepinacu, z cehoz mel kazdy, kdo ji ridil srandu, vadila mi mala strmost rizeni, coz u noveho auta malo kdo cekal, takze kazdy, kdo to ridil prvne, malem nedotocil pravouhle zatacky ve meste, vadilo mi ruzne se chvejici rizeni, vadily mi dost tupe brzdy, ktere kazdeho noveho ridice dost vydesily, vadilo mi divne rizeni volnobehu u prvnich modelu, takze se s tim blbe popojizdelo s mirnym pridavanim plynu atd atd. Ridil sem hodne aut, malo ktere melo rizeni tak odlisne od ostatnich. A v tomto pripade fakt nemusim jit proti proudu za kazdou cenu.
Ale jezdit denne se v tom dalo, to ne ze ne.
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Napsal: čtv led 01, 2015 10:02
od zigul01
Lada kalina se mi řídí nádherně a je pohodlná o proti 1 oktávce která je tvrdá píši to z mé pocitu,tak pro mne lada kalina je lepší jak nějaká oktávka..
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Napsal: čtv led 01, 2015 11:39
od radek mb
zigul01 píše:Lada kalina se mi řídí nádherně a je pohodlná o proti 1 oktávce která je tvrdá píši to z mé pocitu,tak pro mne lada kalina je lepší jak nějaká oktávka..
Nevěřil jsem, ze někdy něco takového napíši, ale souhlasím s tebou. Když jsem chvíli ku Kalinu měl, tak jsem s ní byl spokojený a cítil jsem se v ní lépe než v Oktavce. Pocitove mi sedla, příjemné auto.
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Napsal: čtv led 01, 2015 16:08
od Majo
s tymi brzdami v 10ke to nechapem, mal som Samaru, mam Prioru, 110 som trochu obskocil, ale predsa len tie podvozky/brzdy su takmer identicke, resp vyskusal som vsetky varianty(od nechladenych 13tok cez chladene 13ky v samare v kombinacii s bubnami az po chladene 14ky v kombinacii s kotucmi aj vzadu v priore) a brzdy teda nikdy neboli problem - odhliadnuc od par neznackovych "preslapov" kedy sa mi zvlnili predne kotuce... Po montazi samarackeho posilovaca do kombika si vzdy idem pri brzdeni nabit drzku

Takisto podvozok nie je nic extra, ale nie je ani najhorsi - dokonca ani na dnesnu dobu. V Priore je mierne upraveny Samaracky, no osobne by som uvital trosku tuhsie stabilizatory a trosku ine riesenie zadnej napravy, ale to uz by potom bola ina liga....
A porovnavat s Oktaviou, ktora je trosku vyssie v triede.... radsej porovnavajme s Fabiou, ktora je rovnaka trieda a tu valcuje snad vo vsetkych smeroch...
Na Oktaviu mozno bude stacit Siluet, ale to zas budu vsetci zrovnavat s Passatom

Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Napsal: čtv led 01, 2015 18:00
od JmJ
Jake jsou brzdy na samere nevim a verim, ze na priore jsu brzdy normalni. Samara je lehci jak desitka, takze to bude tez ok, ale na dvou 2111 co sem ridil byly brzdy proste tupe a po dvou ostrejsich zabrzdenich na dalnici se zahrali a to bylo terve super. S mnoha jinymi auty sem najezdil ty same km jako s 2111 a nikdy sem brzdy nezahral tak, ze prestaly brzdit a na zadnem aute nebyly tak tupe. Jedine, na co sem nesahal byl hbv. Kapalina vymenena, bubny nove, kotouce ruzne nove i nove desky, predni loziska nova, prasata nova. A podvozek kaliny nebo priory sice je upravena samara, ale mam za to, ze je na tom opravdu lepe jak desitkovy.
Ja nejsem zadny podvozkovy odbornik, zdaleka sem nenajezdil to co majo. Ani neni mim cilem tvrdit, ze 2111 je cela ku hovnu, jen chci oponovat tomu, kdo rika, ze 2111 ma stejne jizdni vastnosti jako oktavka

Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Napsal: čtv led 01, 2015 20:20
od Majo
ehm, ja som s Tebou v podstate suhlasil, ze porovnavat to s Oktaviou nie je na mieste, je to sice len o chlp vyssie, ale stale to vyssie je.
A dokonca mam pocit(nechce sa mi to hladat), ze 2111 je tazsia nez Priora, takze by ta Tvoja uvaha o brzdach sedela. A v kombinacii s neznackovymi 13" nechladenymi brzdami by to mohlo byt hodne, ale fakt hodne na hovno, vsak tie brzdy su mensie nez na Zigulovi(tusim o 7mm)...
Ze by som nejak sa snazil vyzdvihovat predohrabne Lady sa neda povedat, ten predny nahon mi na ktoromkolvek aute prisiel strasne neprijemny a ani Lada v znaku ma nepresvedcila aby mi tie auta prirastli k srdcu. Predne kolesa su podla mna na udrziavanie smeru a polosy v nich su na pritaz(pokial to nie je 4x4, idealne s vypinatelnym predkom) len tvrdim, ze v rovnakej triede sa aj dnes vyrabaju rovnako nedotiahnute auta(a aj horsie)
