Stránka 16 z 53
Re: První Granty v ČR
Napsal: stř zář 11, 2013 15:41
od zelvotron
tomass píše: Francouzi patrně drží Ladu v Čechách zkrátka, aby se jim nepřestaly prodávat autíčka.
LOL, tohle je třeba zapsat do zlatého fondu fóra, tos myslel vážně? Věř, že Lada v ČR se svojí absolutní neschopností cokoliv podniknout a s prodanýma kusama limitně se blížícíma nule je nejen francouzům, ale i jakýmukoliv jinýmu prodejci totálně u zadele
Lada nepotřebuje nijak držet zkrátka někým, svojí neschopností si na to stačí sama. Ale jo, doufám že sem zas někdo napíše jak sem na ladu ošklivej.
Re: První Granty v ČR
Napsal: stř zář 11, 2013 16:01
od tomass
Myslel jsem to tak, že Francouzské zastoupení v Ladě má zřejmě moc velký vliv na politiku prodeje Lady. Nikoho by těch 1000 Lad za rok neohrozilo, ale proč to nepodržet ještě níž (blízko nule), když mají tu možnost ? Proč se neprodává v Čechách Dacia Logan a ruský Logan ? Já teda budu držet pořád svou 04, ale volit mezi stejným rumuským autem a ruským, tak mám větší chuť zkusit (jako příznivec Lady) tu ruskou verzi. Kdyby se tu totiž pořád prodávalo ročně kolem 1000 Lad za rok (bohužel neznám stavy za těch posledních 8-9 let), dostali by se víc do povědomí lidí a počty by mohly ještě stoupnout (těžko hádat jak moc, ale mohly). Nevím jak to vidí ostatní, ale TPCA je pro český trh docela propadák. Vidím všech 3 vozítek rok od roku méně (vysoká cena za pidiprdítko). Druhý auto mám taky mini mikro, ale od Fiata (uvažoval jsem o novým, ale rentabilita vozítek od TPCA nic moc - vysoká cena, spotřeba stejná - servis drahý, aspoň pro mě. Za 20 let jsem měl možnost se svézt a nějakou dobu jezdit s necelou třicítkou různých modelů aut osobních i dodávek (a to nejsem řidič profesionál). Kdybys na tom moc trval, tak se dlouze zamyslím a vyjmenuju je popořadě. Trošičku mám přehled a zajímám se.
Když hodně odbočím, víš, že piješ doma z kohoutku českou vodu, ale od francouzů ? Je to obchodní politika, je to vliv, je to důvod rozhodovat, ovlivňovat, vládnout, ovládnout - konec.
Re: První Granty v ČR
Napsal: stř zář 11, 2013 16:39
od Veverka
Ještě tady nepadla celkem zajímavá věc,AvtoVAZ je de fakto v krachu už od perestrojky,nechápu jak může v režimu CCCP léta páně 1988 krachnout prominentní fakbrika,nu-vot éto rassíja.
Samozřejmě gosudarové rublíky zase nasypou,třeba zase zbydou prachy na celozávodní dololenou v Turecku za všeruské děngy.Pak ten marketing/prodej nemá takhle vypadat.
Re: První Granty v ČR
Napsal: stř zář 11, 2013 17:39
od Mičun
VAZ byl v krachu už roku 1988??? To snad není v plánovaném hospodářství ani možné...
Re: První Granty v ČR
Napsal: stř zář 11, 2013 17:48
od Dan112
V planovanem hospodarstvi je prave mozne vse. Nebo spis nic
Takze Nedbal vzal Grantu do baraku. Tzn., ze slevili. Uvidime kolik.
Re: První Granty v ČR
Napsal: stř zář 11, 2013 19:05
od zelvotron
tomass píše:Myslel jsem to tak, že Francouzské zastoupení v Ladě má zřejmě moc velký vliv na politiku prodeje Lady. Nikoho by těch 1000 Lad za rok neohrozilo, ale proč to nepodržet ještě níž (blízko nule), když mají tu možnost ? Proč se neprodává v Čechách Dacia Logan a ruský Logan ? Já teda budu držet pořád svou 04, ale volit mezi stejným rumuským autem a ruským, tak mám větší chuť zkusit (jako příznivec Lady) tu ruskou verzi. Kdyby se tu totiž pořád prodávalo ročně kolem 1000 Lad za rok (bohužel neznám stavy za těch posledních 8-9 let), dostali by se víc do povědomí lidí a počty by mohly ještě stoupnout (těžko hádat jak moc, ale mohly). Nevím jak to vidí ostatní, ale TPCA je pro český trh docela propadák. Vidím všech 3 vozítek rok od roku méně (vysoká cena za pidiprdítko). Druhý auto mám taky mini mikro, ale od Fiata (uvažoval jsem o novým, ale rentabilita vozítek od TPCA nic moc - vysoká cena, spotřeba stejná - servis drahý, aspoň pro mě. Za 20 let jsem měl možnost se svézt a nějakou dobu jezdit s necelou třicítkou různých modelů aut osobních i dodávek (a to nejsem řidič profesionál). Kdybys na tom moc trval, tak se dlouze zamyslím a vyjmenuju je popořadě. Trošičku mám přehled a zajímám se.
Když hodně odbočím, víš, že piješ doma z kohoutku českou vodu, ale od francouzů ? Je to obchodní politika, je to vliv, je to důvod rozhodovat, ovlivňovat, vládnout, ovládnout - konec.
1000 ks za rok? To prodali za deset let, ne za rok, víc myslím neni třeba dodávat, pokud má člověk aspoň trochu logickýho úsudku. Já samozřejmě Ladě taky fandím, mám jí rád, ale to mi nebrání to vidět realisticky
Re: První Granty v ČR
Napsal: stř zář 11, 2013 20:51
od radek mb
Až pojedu vrátit Kalinu, tak omrknu tu Grantu.
Re: První Granty v ČR
Napsal: stř zář 11, 2013 22:29
od valda1971
Já ji obhlídnu v pátek 13. jsem zvědav na realitu po těch všech pomluvách tady na Lada-Fóru
Re: První Granty v ČR
Napsal: čtv zář 12, 2013 00:54
od KULICAK
Uvažuji o pátečním výletu do Sadské okouknout Grantu,ale obávám se toho,aby tam nebylo narváno a pan Nedbal z toho nebyl nervozní.
Re: První Granty v ČR
Napsal: čtv zář 12, 2013 07:12
od Dan112
Tak v patek v Sadsky
Re: První Granty v ČR
Napsal: čtv zář 12, 2013 09:01
od tomass
zelvotron píše:tomass píše:Myslel jsem to tak, že Francouzské zastoupení v Ladě má zřejmě moc velký vliv na politiku prodeje Lady. Nikoho by těch 1000 Lad za rok neohrozilo, ale proč to nepodržet ještě níž (blízko nule), když mají tu možnost ? Proč se neprodává v Čechách Dacia Logan a ruský Logan ? Já teda budu držet pořád svou 04, ale volit mezi stejným rumuským autem a ruským, tak mám větší chuť zkusit (jako příznivec Lady) tu ruskou verzi. Kdyby se tu totiž pořád prodávalo ročně kolem 1000 Lad za rok (bohužel neznám stavy za těch posledních 8-9 let), dostali by se víc do povědomí lidí a počty by mohly ještě stoupnout (těžko hádat jak moc, ale mohly). Nevím jak to vidí ostatní, ale TPCA je pro český trh docela propadák. Vidím všech 3 vozítek rok od roku méně (vysoká cena za pidiprdítko). Druhý auto mám taky mini mikro, ale od Fiata (uvažoval jsem o novým, ale rentabilita vozítek od TPCA nic moc - vysoká cena, spotřeba stejná - servis drahý, aspoň pro mě. Za 20 let jsem měl možnost se svézt a nějakou dobu jezdit s necelou třicítkou různých modelů aut osobních i dodávek (a to nejsem řidič profesionál). Kdybys na tom moc trval, tak se dlouze zamyslím a vyjmenuju je popořadě. Trošičku mám přehled a zajímám se.
Když hodně odbočím, víš, že piješ doma z kohoutku českou vodu, ale od francouzů ? Je to obchodní politika, je to vliv, je to důvod rozhodovat, ovlivňovat, vládnout, ovládnout - konec.
1000 ks za rok? To prodali za deset let, ne za rok, víc myslím neni třeba dodávat, pokud má člověk aspoň trochu logickýho úsudku. Já samozřejmě Ladě taky fandím, mám jí rád, ale to mi nebrání to vidět realisticky
Želvotrone, nic proti Tvému názoru, ale hodně hádáš od boku. Poslední statistika, kterou jsem před lety viděl a kde Lada ještě zveřejňovala počty bylo necelých 1000 ks, drtivě převládaly Nivy. Bylo to téměř poslední místo mezi značkami. Zvučné značky měly tuším kolem 3x - 15x tolik (ale to zase hádám já a nevím to přesně). Za Ladou byly už jen Jaguar a pár dalších luxusních a exotických značek. Pak následoval obrovský propad. Tady Lada ztratila šance na udržení prodeje, či možná drobné zvýšení. A kolik let je to co se přidal Renault k Ladě ????? Tam se píše nová historie Lady. Poslední léta máš jistě pravdu, že to bude možná sotva 100 ks / rok a z toho klíďo může být 95 % Niva.
A nakonec, komu vyhovuje, že tu nejezdí za posledních 10 let 10 000 nově vyrobených Lad (ať už jakých koliv modelů) místo 1000 Lad za 10 let ?
Mimochodem jeden chlapík co jsem u něj kupoval oleje mi řekl, že má info od spolužáka o "vítězném" zlikvidování starých Niv v jednom severočeském dole. Vesele si koupili Toyoty pro jízdy v prašném terénu. Za 3-4 měsíce dojezdily na svou přesnost výroby. Prach je ucpal a konec. S ještě větším úspěchem kupovali zase nové Nivy. No to je potěšující, že ? Zase pár kousků se v několika minulých letech prodalo....
Od někoho jiného jsem zase slyšel, že koupili na terén za Nivy Roomstery. Však oni to poznají zač je toho Lada. Ale takové podniky prodeje nezachrání i když je drží na pár kusech za rok. I tak taková zpráva potěší, no ne ? Krásný den.
Re: První Granty v ČR
Napsal: čtv zář 12, 2013 10:10
od Mičun
Sem zvědav, co vymyslí s cenou... Ale nečekám zázraky. Celkem by mě zajímalo, kolik by stála v plné palbě. Když je žebrota za 250tis kč...
Re: První Granty v ČR
Napsal: čtv zář 12, 2013 17:20
od zelvotron
radek mb píše:Až pojedu vrátit Kalinu, tak omrknu tu Grantu.
V podstatě by jsi mohl vzít grantu na protiúčet
Re: První Granty v ČR
Napsal: čtv zář 12, 2013 18:26
od radek mb
Cha, tak jsem byl kromě lidí z CS AutoLada, prvním člověkem, který se svezl v nové Grante. Nejen svezl, ale dokonce řídil. Při srovnání s Kalinou je to zas velký krok vpřed. Jediná věc, která se mi nelíbila, je palubka. Tam vidím prostor pro zlepšení, ale třeba ve vyšší verzi bude hezčí.
Mimochodem, pan Nedbal se ptal, zda opravdu zítra někdo přijede se podívat. Granty tam má dokonce dvě, jednu stříbrnou v salonu a jednu zkušební, kterou jsem řídil.
Re: První Granty v ČR
Napsal: čtv zář 12, 2013 18:38
od Laďuša
Radku, jak se opovažuješ! Na fóru jsou snad desítky stránek o tom, jak je Granta strašná a ty se svezeš a prohlásíš, že to je velkej krok vpřed? Že se nestydíš!