Stránka 16 z 43

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Napsal: pon bře 03, 2014 21:10
od Jelen
Náhodou, moc pěkná Volha :-) kdybys pána potkal, zeptej se ho, jestli ji nechce prodat. :-D Parking je mi povědomej, neni to v Brandýse u Tesca? :-D

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Napsal: pon bře 03, 2014 22:10
od Raduz
Bingo - je já se s nim už i několikrát bavil, Volhu asi neprodá vozí s ní babču po Brandýse po nákupech.
Má v ní karbec z tuším 1203.

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Napsal: úte bře 04, 2014 17:42
od veliz
Konstruktérům Renaultu se podařilo to, co se škodovce nepodařilo ani za 25 let vývoje. Totiž motor vzadu a pohon zadních kol tak, aby auto mělo použitelný a snadno přístupný zavazadlový prostor. Jak se vám líbí motor v kufru? Pro mě jednoznačně překvapení roku, že někoho napadlo oprášit dávno zatracenou koncepci pohonu.

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Napsal: úte bře 04, 2014 17:58
od Křečík Barbuška
Mno, na parkovišti ten motor asi jen taj tak ven nevytáhneš :-) .

Vím, kdo by to chtěl v dnešní době dělat? :mrgreen:

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Napsal: úte bře 04, 2014 18:21
od Cory
To skor spustit spodkom :mrgreen:

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Napsal: úte bře 04, 2014 18:34
od zelvotron
Zas až takový překvapení to není, vzhledem ke spolupráci MB a Renaultu (viz. MB Citan - kangoo, renaultí dýzl v MB A), tak tohle je zase pro změnu odvozenina od Smartu, každopádně ale fajn, že to bude k dispozici od bežný značky, jen sem zvědav na převodovku, ve smartech byl snad jen nějakej poblázněnej poloautomat.

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Napsal: úte bře 04, 2014 20:35
od Jelen
Ale jo, škodofce se to povedlo na tisícovce, leč bohužel, nedostala se do sériové výroby...
http://www.youtube.com/watch?v=4GEoTx4ixJk

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Napsal: úte bře 04, 2014 21:09
od Míra151
Jelen píše:Ale jo, škodofce se to povedlo na tisícovce, leč bohužel, nedostala se do sériové výroby...
http://www.youtube.com/watch?v=4GEoTx4ixJk

ale je krásná, škoda že to nedošlo do seriovky

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Napsal: stř bře 05, 2014 07:27
od dvk
Francouzi jsou na "netradiční" řešení opravdu mistři ...

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Napsal: stř bře 05, 2014 07:53
od Teepee
No šak, dyk Želvák píše MB. Nevím proč vynechal 1000. :wink: :rolleyes: :rolleyes:

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Napsal: stř bře 05, 2014 18:07
od uha2324
pekne MB 1000 combi. v pripade nakupu dvou pytlu cementu ve stavebninach by tohle auto jezdilo mozna jako motorka, pri prudsi akceleraci wheelie.

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Napsal: stř bře 05, 2014 18:39
od Roman
uha2324 píše:pekne MB 1000 combi. v pripade nakupu dvou pytlu cementu ve stavebninach by tohle auto jezdilo mozna jako motorka, pri prudsi akceleraci wheelie.
Preco si to myslis? VW Variant 1600 sa s takto ulozenym motorom dost dlho vyrabal:

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Napsal: stř bře 05, 2014 18:50
od Raduz
To je dobrý máš vlastně dva úložné prostory....
Obrázek

docela nezajímavá je i podoba předku z Š1000MB
Obrázek

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Napsal: stř bře 05, 2014 18:59
od zelvotron
Ano, hezké, ale až na to, že ten váš VW 1600 přivedl volkswágen málem zugrunt, páč to lidi nechtěli a není se co divit, ten vzduchem chlazenej boxer nebyla ani na tu dobu žádná výhra, malý výkon a velká spotřeba... Zachránil se až díky koupi skrachovalýho NSU.

Mimochodem, ta tisícovka kombík má víčko expanzky/chladiče v interiéru, to je velice nekonvenční řešení... :mrgreen:

Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl

Napsal: stř bře 05, 2014 19:01
od Mičun
U těchto aut byl také problém s přetěžováním zadní nápravy. Přece jen u klasického uspořádání je hmotnost při naloženém autě rozložená více rovnoměrně.