Stránka 16 z 23

Napsal: úte dub 01, 2008 16:25
od Štěpán
Já mám hezčí... :P

Napsal: úte dub 01, 2008 16:45
od JmJ
Štěpán Getsko píše:Já mám hezčí... :P
nuklarni reaktory, tokamaky, ci cyklotrony a jine urychlovace budou ze souteze vyrazeny.

Napsal: úte dub 01, 2008 17:20
od Honza 21061
To jste ještě neviděli ten můj, oproti těm předchozím (s výjimkou Štěpána) je na něj tristní pohled... Snad ale prokoukne. Nicméně fotky do soutěže dodám až zítra, díky prvopočáteční únavě po náročném zařizování věcí a pozdějším dešti, jsem na to dnes nesáhl. :roll:

Napsal: úte dub 01, 2008 18:58
od Saša
Takže foto ještě namontovaného se zaseklým druhým stupněm. (Má 2106) V sobotu bude GO .

Napsal: pát dub 04, 2008 18:14
od Honza 21061
Čisticí maratón je u konce, pocity rozporuplné. Nejsem z toho ani trochu nadšený.
Změnily se úplně vlastnosti motoru, v první řadě vůbec nechtěl držet volnoběh, ani při plně vyšroubovaném seřizováku. Nakonec bylo nutné povolit bohatost.
Zajímavé je, že jsem s oběma šrouby ani trochu nehnul a myslel jsem, že to vše zůstane při starém.
Také mám pocit, že na první komoru to mnohem méně tahá Po skončení jízdy jsem ještě trochu zašrouboval volnoběh, protože se ustálil a zvedl.
Pokud se příliš vyšroubovaným volnoběhem ochuzuje celkově směs v 1. komoře (ano?) problém by mohl tímto být vyřešen.
Dokud zlobil volnoběh, připadalo mi, že v otáčkách jede lépe.
Jakmile jsem zasáhl do volnoběhu, pocítil jsem (vsugeroval si) zhoršení v tahu... :?

Zítra mne s tímto zázrakem čeká 300 km, jsem zvědavý, jestli to pojede za 25/100, nebo jenom za 15, případně jestli to vůbec pojede... :? Mám obavy, že podle sluchu nemám nikdy šanci nastavit to dobře- zejména bohatost.

Pane doktore, zase jste se v tom vrtal...

Napsal: pát dub 04, 2008 18:21
od Hurikán
Koko Loko píše:Mno a další soutěžní dvojice :P .
:shock: To je perverzní. Nechceš se někdy přijít vyřádit ke mně? Určitě by ses nenudil. :P

Napsal: pát dub 04, 2008 19:08
od Křečík Barbuška
Honzo, po Luďkovi Ondrůchovi jedoucím na Adama se k tobě blíží Weber pro patnáctku, buchni ho tam a uvidíš zdali budeš spokojenější. Je trošku ušpiněn, neb jsem na něm odjezdil zimu, ale buchni ho tam tak jak je, jediné co udělej, že po zahřátí na klapce nastav volnoběžné otáčky a šroubem bohatosti nastav vrchol otáček, pak zase nalaď klapkou odpovídající otáčky a směsí zase vrchol a mělo by to šlapat. Případné další info v SZ, píp.

Napsal: pát dub 04, 2008 19:43
od Saša
Honza 21061 píše:Zajímavé je, že jsem s oběma šrouby ani trochu nehnul a myslel jsem, že to vše zůstane při starém
Ono asi v tom bude jádro "pudla".
Když se čistí karbec tak úplmě , páč se nečistoty při vyplachování dostanou do míst kde je ten jehlový šroub a klo něho neprojdou .Takže z přicpaného karbecu je opět přicpaný karbec akorát na jiném místě .
Po rozebrání je nutné vše znovu nastavit . A kdo ví jak dopadnu já po 22 leté pauze co se týče benzínu a věcí s ním spojených .

Napsal: pát dub 04, 2008 20:06
od Kewint
no přesně ten bazmek co má Koko-Loko a Saša na fotkách ten kulatý mám ne jednom karbecu :) pak tam mám ten ventil!!Viz topic Mix otázek a odpovědí

Napsal: pát dub 04, 2008 20:11
od Křečík Barbuška
A co tím chtěl básník říci? Trošku konkrétněji, prosím.

Napsal: pát dub 04, 2008 20:41
od Kewint
no nic jen,to že to mám taky a nevěděl jsem co to bylo a k čemu to slouží :)ale pochopil jsem že to prostě na autě mít nemůžu,protože mi to nebude makčit bez toho ventilu!!kterej si bude myslet že mám bud furt motor pod plynem nebo bez plynu!!! že?

Napsal: pát dub 04, 2008 21:04
od Honza 21061
Koko Loko: Ani nevím, jak Ti poděkovat za takové příjemné překvapení!! :prayer: V každém případě mi to udělalo velkou radost, já ho uvedu do testovacího provozu a na srazu si je zase prohodíme. :) Díky!!!

Saša: Čistil jsem to celé. Vyšrouboval jsem celý ten unašeč se šroubem množství směsi, aniž bych přímo se šroubem nějak pohnul a uvnitř jsem to vyčistil. Bohatost jsem prostříkal pod tlakem a prolil Fixinelou, nic by tam zůstávat nemělo.

Nakonec jsem tu bohatost asi vrátil a i množství na podobné hodnoty. Možná jen chtělo, aby se trochu "projel" v benzínu. Pravděpodobně v útrobách zůstaly nějaké zbytky vody... :oops:

Napsal: sob dub 05, 2008 07:07
od Křečík Barbuška
Kewint píše:no nic jen,to že to mám taky a nevěděl jsem co to bylo a k čemu to slouží :)ale pochopil jsem že to prostě na autě mít nemůžu,protože mi to nebude makčit bez toho ventilu!!kterej si bude myslet že mám bud furt motor pod plynem nebo bez plynu!!! že?
? Předpokládám, že máš na mysli elektromagnetický ventil zašroubovaný do středního dílu karburátoru. Tato věc není ekonomizér, ačkoliv by se tak možná dala u Weberů po implantaci řj. použít. Je to jen ventil uzavírající přívod paliva po vypnutí zapalování, chcešli užívat tímto vybavený karburátor ve svém oři musíš na tento ventil přivést +12V ze zapalovacího okruhu. Jinak tvůj vůz by měl dle mého z výroby osazen Ozonem s ekonomizerem, což znamená, že máš na levém podběhu černou krabičku (řj. která dle otáček motoru a signálu z mikrospínače řídí pneuventil, který podtlakem ovládá volnoběžný kanál karburátoru) a na pravém podběhu pneuventil, na karburátoru mikrospínač, který právě rozpoznává odložení nohy z plynu.

Napsal: ned dub 06, 2008 12:59
od Honza 21061
Poznatky z delší trasy: Cestou tam mi přišlo auto velice líné, musel jsem na to trochu více šlapat, nicméně rychlosti na dálnici, ochotu jít do otáček i tahové schopnosti v kopcích nebyly špatné.
Teprve cestou zpátky jsem ještě asi o 2 mm pootočil s bohatostí a přidal ji, zatímco volnoběžný šroub jsem naopak mírně přiškrtil- od té chvíle mi připadalo, že mám vyměněné auto, vše se radikálně zlepšilo!
Bohužel hrubým odhadem nebyla spotřeba úplně ideální, což bylo možná způsobeno tím, že jsem cestou na Adama musel tomu více šlapat na krk, aby to jelo. :roll:

Koko Loko: Ještě jednou vřelé díky za takovou rychlou a ochotnou odezvu a zápůjčku Webera. V nejbližší době ho namontuji a zahájím testování. :)

Napsal: ned dub 06, 2008 13:08
od Marek89
Na môj dotaz nereaguje nikto ?