Stránka 16 z 40
Napsal: úte kvě 17, 2011 13:36
od cackler
Nebo taky ulehčí tam dát imbus šrouby
Napsal: úte kvě 17, 2011 14:04
od MacGyver
No čidlo bylo čisté, to jsem prohlídnul a dal zpátky, to nepomohlo. Takže kdybych chtěl sundat vanu, tak povolím jen ty dva silentbloky nad ramenama, odpojím hadice od radiátoru, sundám ten plechovej kryt pod motorem a zvedák můžu dát tady pod začátek převodovky? (Ten trochu utřenej stříbrnej kousek) Tak nic nepraskne.
Jo na ten šroubek pod výfukem a jak mi vana nepůjde ven, na to se taky moc těším.
Děkuju Vám, že se mnou máte tu trpělivost
Napsal: úte kvě 17, 2011 14:18
od ger007
cory lenze ty si moc sikovny! narozdiel odomna
prvy krat mi to trvalo cele popoludnie dalsi krat 3 hodky a osobny rekord mam myslim dve a pol hodiny, ja som vzdy zdvihal motor za drzak alternatoru alebo aj hocikde za prevodovku, hadice od topenia som nikdy neodpajal a nikdy nebol problem, pokial nemaju 1000 rokov tak to prezuju.
s tou klukou ma ludek pravdu, usetri ti to mnoho problemov :-Dto uvidis.
P.S. odspodu to ani hnile nemas ! parada
Napsal: úte kvě 17, 2011 15:11
od Luděk Musil
cackler píše:Kvůli sítku se ani nemusí celá vana sundavat, ja se vždycky nejdýl pral se šroubama co jsou pod výfukem, k těm je šílenej přístup
Nějak si neuvědomuju, že by v přístupu k některým šroubům vany překáželo výfukové potrubí
Cory píše:...do nedostupnych srobov zarezy na šrobovak...
cackler píše:Nebo taky ulehčí tam dát imbus šrouby
Od tý doby, co existují na Gola/Tona sadách kloubky (chcete-li křížky) není potřeba těchto úprav. L.
Napsal: úte kvě 17, 2011 15:15
od cackler
Jde o tyhle dva, bohužel je tam tak málo místa, že se tam nevejde kloub goly...
Napsal: úte kvě 17, 2011 15:20
od Luděk Musil
cackler píše:Jde o tyhle dva, bohužel je tam tak málo místa, že se tam nevejde kloub goly...
Teď už si sice přesně nevzpomínám a rozhodně se nebudu přít - dělali jsme to s Pátračem dvě leta zpátky. Ale my používali "malou" (tuším 1/4) golu a k tomu jsme ještě určitě měli i nějaký nástavečky. L.
Napsal: úte kvě 17, 2011 15:22
od ger007
tiez to zvladam z 1/4kovou golou bez sebevacsich problemov
Napsal: úte kvě 17, 2011 15:45
od cackler
Máte pravdu, matně si vzpomínám, že malá gola se mi tam snad vešla, ale neměl jsem dost dlouhej nástavec...
Napsal: čtv kvě 19, 2011 13:12
od MacGyver
Mylsel jsem, že u snímače tlaku by měl být olej, ale bylo tam něco takhle šedivýho, to je asi špatně ne?
Včra jsem taky ještě sundal vanu, šlo to celkem dobře, motor je strašně zadělanej. Než jsem před 3mi lety auto dostal, tak v něm asi olej nikdo hodně dlouho neměnil.
No a než jsem to dodělal, tak už bylo sedm hodin a já si nebyl jistej kterým šroubem mam čerpadlo začít demontovat, abych něco nezkazil. Literaturu jsem si zapoměl doma, tak jsem toho pro ten den nechal. Jak jsem se pak doma dočelt, je asi jedno jakým začnu. Jde při jeho vyndavání vůbec něco zkazit?
Napsal: čtv kvě 19, 2011 14:34
od Luděk Musil
Hele - jestli byl i ten olej takhle šedivej, potom to znamená, že tam někudy jde/šla voda.
Čerpadlo je k bloku přišroubováno 2 šrouby (je to vidět na tělese čerpadla). L.
PS: jo - a není tam co zkazit
Napsal: čtv kvě 19, 2011 14:54
od rosta
když máš venku čerpadlo tak ho rozdělej a podívej se na přepouštěcí ventil-někdy zlobí-a voda se může do oleje dostat přes těsnění pod hlavou a nebo prasklou hlavou nebo blokem , ale to je málo pravděpodobné.. a až budeš mít to čerpadlo hotový koukni taky na pohon čerpadla-ozubený kolečko pod rozdělovačem-když se odrbe tisícihran v kolečku tak to taky nemaže.......
Napsal: pát kvě 20, 2011 16:25
od MacGyver
Čerpadlo jsem vyndal, síťko do vany bylo čisté, pod přetlakovým ventilem nebyl žádný bordel, mezi ozubený kolo o stěnu jsem nacpal měrku maximálně 0,15 a tisícihran omletý nebyl. Nevím tedy dál co s tím je. Olej co jsem vypustil nebyl šedivý, ale černý jako bota, jen ty dlouhé šrouby co drží čerpadlo k bloku motoru byly zase šedivé jako rozbočka na snímač tlaku, co je na fotce výše. Dmatej byl tak hodný a slíbil, že mi půjčí čerpadlo a snímač na kontrolku, tak to tam zkusím namontovat, přímo na snímač připojím žárovku a ukostřím, tím bych snad vyloučil chybu v elektrice.
Napsal: stř kvě 25, 2011 19:49
od MacGyver
No tak zrovna jak jsem přišel k autu, tak jsem zjistil, že s žárovkou to nepůjde, musím si přinést odporoměřič. V pondělí jsem vyměnil čerpadlo, nalil zase nový olej, nastatoval a už jsem se zaradoval, že to maže, pěkně na nízké otáčky slušný tlak. Ale říkal jsem si, nebudu chválit dne před večerem, nejdřív se pěkně projedu a až po nějaké delší trase, až se olej ohřeje, tak teprve tady poreferuju. Taky že jo, dneska jsem měl čas, tak jsem to jel vyzkoušet, neujel jsem ani 2 km a už to bylo zase to samé, co předtím, na volnoběh svítí kontrolka a tlak začne vzrůstat až od 3,5-4MPa. Jinak ale jede docela dobře, startuje dobře, jen je asi těsně řed smrtí.
Napsal: stř kvě 25, 2011 19:55
od Jakub Metelka
MacGyver, nečetl jsem všechny stránky ,ale nemůže ten problém být ve vadném filtru
.Možná ,že už to tu zaznělo ,tak mě popřípadě omluvte
Napsal: stř kvě 25, 2011 20:49
od MacGyver
Olejovej filtr jsem vyměnil taky společně s olejem. V olejové vaně bylo pár takovejch železnejch kuliček velkých přibližně jako špendlíková hlavička. Ale s tím už se u motoru se 150 000km asi trochu počítá ne?
Kdybych zapojil místo toho tlakoměru palivoměr, tak to jen vyměním kus za kus? Někde jsem četl že charakteristiky těch dvou budíků jsou stejný. Stejně si myslí, že čidlama a budíkem to neni.