Stránka 150 z 342
Napsal: stř úno 02, 2011 15:50
od Luděk Musil
Koko Loko píše:Bez znalosti místních podmínek a na základě článku z netu těžko hledat příčinu nebo cokoliv vyvozovat. Škoda zmařeného života.
Ano s tím souhlasím.
Pouze (spekuluji a) uvažuji: je možné, aby z jedné stanice už potřetí odjel vlak bez povolení? Na to, aby vlak mohl odjet potřebuje buď zelenou návěst nebo zelenou plácačku. Nebo se pletu a strojvůdci mohou ze stanic odjet jak se jim zlíbí? L.
Napsal: stř úno 02, 2011 15:56
od Laďuša
Král Luděk píše:případně zde
O Novinkach samozřejmě vim, ale jakmile vim i o jiným zdroji, tak Novinky zcela záměrně ignoruju
Takže je to třeba taky tady -
http://www.zelpage.cz/zpravy/8044 ...
zelvotron píše:Mašinka s jedním vagónkem a prý "nákladní manimulační vlak"
Je to tak, slovo vlak neni odvozený od počtu vozů
A manipuláky jsou krátký dycky.
Luděk Musil píše: Lokomotiva kousek odlomenýho nárazníku a vypadlý vokno ... regína zničenej předek a vypadlá z kolejí.
No, když se zamyslíš, tak je to logický - v době nárazu se oba vlaky pohybovaly stejným směrem. Hmotnost plně obsazený Regíny se udává 55 tun, hmotnost Barči je 75tun. Regína má deformační prvky, takže logicky vypadá hodně zdevastovaně.
A ta Bardotka má asi pevný prsa, když si takhle poradily s tim oknem
zelvotron píše:Mimochodem co ten plakát VOLARY na čelním skle, to asi nebude v souladu s předpisem...
Co řikají předpisy netušim, nicméně se to určitě minimálně toleruje, když fíra sedí na druhej straně (a navíc úroveň hlavy je v dolní části okna) a výhled na trať to vlastně nijak neomezuje. U nás takhle jezdí jedna Brejle s nápisem Plzeň už léta létoucí.
http://www.vlaky.net/upload/images/repo ... 448/10.jpg
Luděk Musil píše:Koko Loko píše:Bez znalosti místních podmínek a na základě článku z netu těžko hledat příčinu nebo cokoliv vyvozovat. Škoda zmařeného života.
Ano s tím souhlasím.
Pouze (spekuluji a) uvažuji: je možné, aby z jedné stanice už potřetí odjel vlak bez povolení? Na to, aby vlak mohl odjet potřebuje buď zelenou návěst nebo zelenou plácačku. Nebo se pletu a strojvůdci mohou ze stanic odjet jak se jim zlíbí? L.
Dycky to byla chyba fíry, takže výpravčí tam klidně může bejt furt ten samej. Vlak samozřejmě jen tak odjíždět nemůže, ze stanice musí bejt vypravenej - z obsazený výpravčím, jinak vlakvedoucím. Vlakvedoucí samozřejmě nemá vliv na postavení dopravní cesty.
Napsal: stř úno 02, 2011 16:08
od Křečík Barbuška
Luděk Musil píše:Nebo se pletu a strojvůdci mohou ze stanic odjet jak se jim zlíbí?
To jistě ne, ale ono je v poslední době trendem redukovat stavy a obsazenost zaměstnanců což se odráží na "přetíženosti" těch co v řízení dopravy zůstali, pak stačí pár komplikací, souhra událostí navíc a minela je na světě. Dle všeho je toto dispečersky dirigovaná trať kde má strojvedoucí daleko více práce než kdyby v každé stanici byl výpravčí. Občas se dá něco vyčíst na diskuzích zde
http://www.zelpage.cz/zpravy/8044?size=100 .
Napsal: pát úno 04, 2011 08:55
od Raduz
Napsal: pát úno 04, 2011 13:55
od Laďuša
No, 20 let stará mašina, jenom jednosystémová... Nu, pro začátek dobrý, ale oproti těm prvním výkřikom je to dost ústupek
Jsem na ně zvědavej, moc zvědavej
http://www.zelpage.cz/zpravy/8052
A eště k samotnýmu článku - srovnávat technicko-bezpečnostní zkoušku s technickou u auta mě velice, ale opravdu velice rozesmálo. Něco jako technickou podstupujou mašiny prakticky nepřetržitě, TBZ je poněkud něco víc.
váženo
Napsal: pát úno 04, 2011 15:21
od plavec
Dotaz: Proč se váží vagony? Myslím osobní. Vždyť musej mít tu váhu pořád stejnou nebo ne? Už několikrát jsem si všiml, že jsou zvenku popsaný, že jsou vážený a třeba tam jsou dva tři datumy. Napadá mě souvislost, že když se dělá "větší" oprava vozu, tak by se měl pak převážit, protože dnes jsem totiž jel vagonkem, kterej byl očividně po čerstvý bouračce (nějaký spodní plechy měl měněný) a hned měl novej nápis Váženo a čerstvej datum. Jako to je jen názor coby laika co není ve světě dráhy nijak zasvěcený, proto se ptám.
Napsal: pát úno 04, 2011 15:23
od Křečík Barbuška
Koroze?
Napsal: pát úno 04, 2011 15:27
od plavec
To jako že za několik let uhnijou dvě tuny třebas?
Napsal: pát úno 04, 2011 15:33
od Křečík Barbuška
Třeba
, nebo když někdo ukradne nárazníky nebo kola ... tak aby to poznali
.
Napsal: pát úno 04, 2011 15:39
od plavec
Vždyť u nás se nekrade. Tady necháš třeba auto odemčený nastartovaný s cedulí "Berte zadarmo, nebudou! " A nikdo to nechce.
Ale napadly mě třeba ty kola, když se osoustružej, tak jde váha o něco málo taky dolů. Nebo když dělají přestavbu, že třeba vyhážou věci co jsou tam navíc , změněj uspořádání, počet míst či tak podobně... Pak se váha musí změnit přeci.
Napsal: pát úno 04, 2011 15:48
od Křečík Barbuška
Počkej na Láďušu, on jako kádrová rezerva Škody Plzeň jistě bude vědět proč
.
Napsal: pát úno 04, 2011 16:13
od plavec
Koko Loko píše:Počkej na Láďušu, on jako kádrová rezerva Škody Plzeň jistě bude vědět proč
.
Právěžě na Laďušu čekám, ten je v těhle věcech odborník na slovo vzatý. Jsem holt jen spící neznalý cestující
Napsal: pát úno 04, 2011 17:18
od Laďuša
Koko Loko píše:jistě bude vědět proč .
Nevim
Jako netušim, jak často se to váží, tipoval bych po ňákých větších opravach a napadá mě jedině pro výpočet brzdících procent...
Napsal: pát úno 04, 2011 17:22
od plavec
Laďuša, Ty? Takovej nádražák a nevíš to? Tak to jsem nečekal
Napsal: pát úno 04, 2011 17:29
od Laďuša
No, nevim všechno a teď jsi zabrousil do oblasti, kde toho vim přímo málo
Třeba tě to vysvětlí Vodis a nebo KarlosLT, až sem zavítají