Stránka 149 z 342
Napsal: pát led 28, 2011 16:31
od Laďuša
Napsal: pát led 28, 2011 18:20
od plavec
Laďuša píše:A záhada vozidel Regiojetu je vyřešená: http://zeleznica.railnet....7044&fullsize=1
Tak to se vyplatí.
Napsal: pát led 28, 2011 19:03
od jacek
Oops! Internet Explorer could not find zeleznica.railnet....7044&fullsize=1
Napsal: pát led 28, 2011 19:14
od Laďuša
Že jsi klikal na ten odkaz u Plavce? Musíš u mě, v citacích je to zkrácení jen tak okopírovaný jako text, takže tu zkrácenou adresu to pak nerozluští.
Napsal: pát led 28, 2011 20:26
od jacek
jj, dík, už to chodí. A proč jede na zadní panťák, když veze autobusy? Na teflonový střechy to tam zrovna nevypadá...
Napsal: pát led 28, 2011 20:38
od Laďuša
Asi to vede strojvůdce-agent
Napsal: ned led 30, 2011 12:35
od plavec
Napsal: ned led 30, 2011 23:12
od Laďuša
Bejvávalo, z nákupu sešlo a tuta jednotka šla tušim do Maďarska. Svým způsobem škoda, rozhodně bych to uvítal víc než Regíny.
A tady jedna nemilá aktualita od našich sousedů - setkání motorový jednotky s vlakem loženým vápencem...
http://www.mdr.de/sachsen-anhalt/8168441.html
Napsal: pon led 31, 2011 19:36
od plavec
Taky jsem to tam četl. Psali tam (světe div se
), že to bylo dost poruchový a dodavatel neměl ani zájem sem dodat převodovkuu či co. Č.D. To ani nezaujalo, tak to poslali pryč. Ono to tak vypadá, že v Rusku opravdu nejsou schopní udělat kvalitní stroje a zajistit pro ně díly a servis ať se jedná o auta, ale i o takovýhle "větší kšefty " Oni se snad nezmění a pořád budou jiný než "okolní svět"
http://www.cd.cz/tv/vase-videa/235_most ... racholusky Co tam v tom kolejišti dělal? To si nemohl ten vůl rovnou z toho mostu skočit?
Napsal: pon led 31, 2011 19:51
od Laďuša
plavec píše:Co tam v tom kolejišti dělal? To si nemohl ten vůl rovnou z toho mostu skočit?
Ty bláho, normálně jsem se bál, že ho to fakt rozemele...
Ale tuto jsou fakt dementí, né, že bych jim přál něco zlýho, ale v podstatě jo. Takový zakopnutí a amputace nohou nad kolenem by moh bejt pěknej výchovnej trest. Bohužel né pro všechny, ale jenom jednotlivce. Ale strojvůdci bych to rozhodně nepřál, to spíš v tom útěku moh přelítnout přes zábradlí.
plavec píše:Taky jsem to tam četl. Psali tam (světe div se ), že to bylo dost poruchový a dodavatel neměl ani zájem sem dodat převodovkuu či co. Č.D. To ani nezaujalo, tak to poslali pryč. Ono to tak vypadá, že v Rusku opravdu nejsou schopní udělat kvalitní stroje a zajistit pro ně díly a servis ať se jedná o auta, ale i o takovýhle "větší kšefty " Oni se snad nezmění a pořád budou jiný než "okolní svět"
Ono to zase tak horký taky nebude, zásadní problém byl to, že to neni nízkopodlažní a je to ruský. To druhý byl problém mentální a to první je takovej místní poloproblém - oni v Rusku mají totiž snad i v těch nejmenších zastávkach vysoký prefabrikovaný nástupiště, což jim zajišťuje nízkopodlažnost. Krásný řešení. A že dodavatel neměl zájem dodávat je celkem logický bez perspektivy na dodávky série. O tutej jednotce jsem čet pořádnej článek (v Železničním magazínu) už dávno, takže si to taky nepamatuju, možná tam i mouchy byly, ale to má každý nový hnací vozidlo (jako řada) prakticky bez výjimky. A co se týče ruskýho železničního průmyslu, tak na mě působí velice dobrým dojmem.
Ostatně, byl to ruskej (resp. ukrajinskej, ale to se prolíná) železniční průmysl, kdo stvořil tuten nádhernej kolos:
http://railinform.net/data/media/36/58.jpg
Napsal: pon led 31, 2011 21:08
od plavec
Laďuša píše:Ale strojvůdci bych to rozhodně nepřál
To teda ne, nechtěl bych být na jeho místě.
Taky jsem čekal až ho to rozemele. Ti ostatní alespoň včas zmizeli z kolejiště pryč.
Napsal: stř úno 02, 2011 11:36
od Laďuša
Napsal: stř úno 02, 2011 12:31
od zelvotron
Mašinka s jedním vagónkem a prý "nákladní manimulační vlak"
http://budejovice.idnes.cz/foto.asp?c=A ... 761202.jpg
Mimochodem co ten plakát VOLARY na čelním skle, to asi nebude v souladu s předpisem...
Napsal: stř úno 02, 2011 13:08
od Luděk Musil
Podle obrázků teda "slušný"
. Lokomotiva kousek odlomenýho nárazníku a vypadlý vokno ... regína zničenej předek a vypadlá z kolejí.
Ale co je zajímavé, když tak člověk přemýšlí u tohoto článku:
http://budejovice.idnes.cz/u-vodnan-se- ... -zpravy_pp , konkrétně sloupek i-nehody na trati:
...v létě 2004 ... bez povolení odjel ze stanice Bavorov.
... na podzim 2007 ... nedovolený odjezd vlaku z dopravny Bavorov
a dnes: "Strojvedoucí Regionovy pravděpodobně nevyčkal příjezdu manipulačního nákladního vlaku a vyjel na trať i přestože měl na protijedoucí vlak počkat,"
Proč je mi to divné? 3 nehody a všechny 1 příčina??? Pořád (už tedy aspoň 8 let) mají v Bavorově jednoho a toho samýho výpravčího?
Napsal: stř úno 02, 2011 15:27
od Křečík Barbuška
Bez znalosti místních podmínek a na základě článku z netu těžko hledat příčinu nebo cokoliv vyvozovat. Škoda zmařeného života.