Stránka 148 z 342
Napsal: sob led 22, 2011 18:52
od plavec
Hurikán píše:Laďuša píše: emhádéčkem bych se tam ani dostat neuměl
Tak to jsme dva.
Nejlepší bude tam jít pěšky. Může to být něco přes 5 minut chůze.
Tak pokud se ale vydám špatným směrem, může to snadno být i dvě hodiny bloudění
nějak si pamatuju, že se jde podchodem a někde v tom podchodě byla cedule "ÚAN" tamdudy.
Nedám já se v tom podchodu doleva, snad mě nepřepadnou Ťamani
Napsal: ned led 23, 2011 13:01
od Laďuša
Brno Maloměřice, 22.1.2011, cca 10 hodin večer
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... ref=28/174
Pravděpodobná příčina je zlomenej jazyk výhybky. Vlak prej měl ject po tej koleji, kde stojí plošiňák. Eso to ňák vzalo jinam, plošina chtěla správně a chudák cisterna nevěděla co, tak se položila napříč
Došlo ke stržení sloupů trakčního vedení, do čehož akorát najel osobák, ke kontaktu s nákladem nedošlo. Plech má utrženej přední pantograf.
Napsal: ned led 23, 2011 14:00
od Křečík Barbuška
Napsal: ned led 23, 2011 19:08
od Křečík Barbuška
Psal se rok 1987, konkrétněji měsíc říjen.
Napsal: pon led 24, 2011 04:15
od Veverka
Jak to dneska v globalu vypada s cd?Na stiku bezproblemove proplouvajici trznim rybnikem to nevypada.
Napsal: pon led 24, 2011 17:05
od Laďuša
Napsal: pon led 24, 2011 17:43
od Křečík Barbuška
Hihi je to pokud tam člověk zrovna nevisí
. Jen tak namátkou, R685 126 min., R687 83 min., R762 40 min. R 976 58 min.
Napsal: pon led 24, 2011 20:35
od plavec
Tak to je drsný. Zrovna jsem si dneska říkal pojedu do Prahy o víkendu a teď mě vyděsíte touhle zprávou a pak ještě koukám na výluky:
http://www.cd.cz/cd-online/vyluky/vyluk ... 24.01.2011 A je to jasné. Cestu odkládám na neurčito.
Napsal: pon led 24, 2011 21:14
od Laďuša
No, hlavně jsem koukal, že novinky se zase předvedly (negativně, jak jinak). Po kouknutí na zprávu na železničních stránkach jsem se dozvěděl, že na hlavním se vlastně vůbec nic nestalo, ale vlivem výpadku napájení SZZ v Libni došlo poněkud k omezením a odklonom a hlavní bylo akorát přetížený a nestíáhalo. Tož tak a pak něčemu věřte, když si to neověříte aspoň z několika zdrojů
Napsal: pon led 24, 2011 21:22
od plavec
Novinky je nutno brát dost s rezervou. Taky když tam může psát každej Lojza, tak se není čemu divit. Před chvílí jsem koukal na on line mapu českých drah. A na hl.n. v Praze nebyl žádnej zpožděnej vlak ani mimořádnost už. Jen v Brně mají trochu jinou kultůru cestování. Osobáčky jim jezdí na čas, EC tam však mělo zpoždění přes 100 minut
Napsal: úte led 25, 2011 16:10
od Laďuša
http://www.youtube.com/watch?v=_7E3XQuF ... r_embedded Namrzlá trolej
A eště jsem narazil na obrázek lokomotivy AA20-1 SŽD z roku 1934. Uspořádání pojezdu 2´G2´ hovoří za vše...
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ndreev.jpg
Napsal: úte led 25, 2011 17:19
od Luděk Musil
Laďuša píše:Uspořádání pojezdu 2´G2´ hovoří za vše...
Neláme to koleje?
Napsal: úte led 25, 2011 17:27
od Laďuša
To ani ne, má to asi 20 tun na nápravu, což neni až tak moc. Spíš to ale koleje v zatáčkach roztahovalo a vypadávalo z výhybek, taky se to nevešlo na točny.... Prostě z dalšího vývoje pak sešlo.
Napsal: stř led 26, 2011 06:51
od Luděk Musil
Luďek píše:Neláme to koleje?
Laďuša píše:Spíš to ale koleje v zatáčkach roztahovalo
... ano - špatně jsem se vyjádřil - měl jsem na mysli toto. L.
Napsal: pát led 28, 2011 07:59
od Michal Pokorný