Napsal: ned led 16, 2011 15:39
Sláva, a můžeš něco z toho co jsi slyšel vypustit ven?
Republika (Československá) je přibližně takhle rozdělená, neb elektrifikace železnic započala na těch nejvýznamnějších tratích, takže jako první se musel udělat 1. hlavní tah - Děčín - Praha - Česká Třebová - Ostrava - Žilina - Poprad - Košice. Nu tak se budovalo a pak se přišlo na to, že střídavá soustava je lepší, takže ten zbytek se začal dělat střídavěFišer Jiří píše:Myslím,že republika byla rozdělena na severní část stejnosměrnou a jižní část střídavou trať,už si nepamatuji z jakého důvodu,ale nějaký opodstatnění to mělo,naštěstí bydlím v tý severní části a lokomotivy ř.380 potkávám s uhlákama u nás v regionu Doufám, že problémy si ní se co nejrychleji zdárně vyřeší a 380sátku tu budeme pravidelně potkávat,moc se na ní těším a fandím jí a samozřejmě tu situaci sleduji.KONEČNĚ ČESKÝ VÝROBEK na trhu na který jsem pyšný!
No, podívej se na Slovensko, řada 263 a vratná souprava 951/051. Když se to barevně sladí, je to pěkný. A konec konců se to ani barevně ladit nemusí, stačilo by, kdyby mašina i souprava byla navzájem ve stejným poměru opelícháníPípák píše:Stejně by to byla ohavnost, aby vzhledově pěknou soupravu vlekla nějaká opelichaná herka, pominemeli technické překážky.
To se stane i v lepších rodinach, koncem roku 2010 zahořela 831.168, čimž se jejich stav u nás snížil na 3 provozní, neb oprava už prej nebyla povolená Na druhou stranu jí prej odkoupilo KŽC, což je jedině dobře, neb u ČD by jí čekal autogen...Vodis píše:malinko zahořela
Můžeš si ji nechat poštou za poplatek tuším 100kč, nebo si ji vyzvedneš u okýnka.Hurikán píše:Tos tu kartu dostal u okýnka? Já myslel, že ji posílají poštou.