Musim se vyjádřit a pokusit se uvést pár informací. Začnu tady:
Hurikán píše:Nová Škodovka prý ruší traťové systémy na starších (což je většina) tratích
Tady se někdo včera díval na televizi
Mamina z toho byla ňáká špatná, jak to tam podali, tak jsem jí to musel odborně převyprávět
Nová škodovka ruší staniční zabezpečovací zařízení o pracovním kmitočtu 25Hz. Těch je dneska už naprostý minimum, paradoxně je v Plzni
, pak třeba v Kutnej Hoře a nebo třeba v Bratislavě (tam se chystá brzká výměna). Ostatní neruší. Další problém je s počítačema náprav, co jsou v Praze na hlavní, kvůli tomu na hlavním může využívat snad jediný nástupiště. Tam je ZZ nový asi z roku 2009, AŽD prohlásilo, že problém bude odstraněn asi do konce února. A tamnto rušení se jim taky povede odfiltrovat, toho bych se zas tolik nebál.
Koko Loko píše: Nicméně Eso by si asi s Railjetem neporadilo, muselo by se asi dovybavit nějakým sofistikovanějším řídícím systémem a navíc jsou ty mašiny "pomalé", 363 valí 120, rychlé eso 362 jede maximálně 140.
Ano, jde tady o komunikaci lokomotivy se soupravou, tim Esa nedisponujou, nicméně dodělat se dá leccos. Ale proč, když budou Mesršmity?
Těch 140 neni až tak málo, nicméně třaba rychlý banány a nebo Bastardy těch 160 lítají, ovšem to jsou zastaralý konstrukce.
Koko Loko píše:Koneckonců i Taurusy prý měly potíže s rušením kolejových obvodů, prý je to rys asynchronních motorů, řeší se to jakýmsi kompenzátorem. Na stejnosměrné trakci je to prý zvládnutelnější než na střídavé. Koneckonců když se tato problematika "doufejme" vyřešila u pendolína a Taurusů, tak proč by to nemělo jít u 380, když se její vývoj, výroba a schvalování vleče tak dlouho a dalo se čerpat z poznatků nasazování výše zmiňovaných cizáckých strojů.
Ano, stroje s asynchronníma trakčníma motorama s tim problémy mívají, vlastně ani nevim, jestli Taurus může jezdit po celý síti SŽDC. Kvůli Pendolínu se dokonce snad limity pro rušivý proudy upravovaly, jinak by eště teď stálo v kopřivach
Koko Loko píše:Pak mě taky napadá k čemu nám nějaké ultra super jednotky? Nebylo by lepší pořídit více kvalitních vagonů stylu EC, či pořádně zrekonstruovat stávající vozový park?
Ono totiž ty Raijjety budou poměrně levný, objednalo si je ÖBB a nakonec některý neodebere. Druhá věc je ta, že jak jsou takový ty podmínky, že se musí vypsat výběrový řízení, tak se do toho rejpe, jestli je vůbec legální to koupit. Inu, bordel....
_______________________
No a teď se jdu mrknout na nádraží. Posledních několik jízd, co jsem jel do Plzně, jsem na nádraží viděl vlak na rudu tvořenej vozem 831. Dneska tam jdu a chtěl bych se svézt, no při mým štěstí tam pojede Quattro a nebo co je tam turnusovaný...