Stránka 143 z 342

Napsal: úte led 11, 2011 18:41
od Křečík Barbuška
Asi půjde o zaokrouhlování a to je od 50 hal. navrch. Za 41 Km je to 59Kč, tedy 29,50Kč s IN50. Zajímavé je, že ten tarif je platný od 13.12.2010 http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani ... eho/-3651/ Asi sw chyba, někdo dostal po pérkách a musel to napravit :mrgreen: .

Napsal: úte led 11, 2011 19:58
od Laďuša
Taky jsem nahlídnul do tarifu TR10, odpovídá to tvojí teorii. Ve skutečnosti jsem ale neplatil IN50, nýbrž cenu pro děti:
Dobrý den,
o této problematice jsme informováni a vysvětlení je následující:

programovou chybou ve výdejním zařízení ČD byly do 24:00 hod. dne 6.1.2011 vydávány jízdenky s nižší cenou, než jakou určuje tarif TR10.
Z tohoto důvodu byly cestujícím vydávány od 12.12.2010 do 6.1.2011 v některých pásmech jízdenky s cenou pro děti a nikoliv se slevou 50% z plné ceny. Tyto ceny totiž nejsou vždy totožné.
Plná cena jednoduché jízdenky pro 41 km ( Klatovy - Plzeň Valcha) je 59,- Kč.
Zákaznické jízdné se slevou IN 50 je za 30,- Kč.
V tuto chvíli tedy platíte již správnou cenu dle tarifu TR 10, do 6.1.2011 jste při každé cestě ušetřil ( k tíži ČD) 1,- Kč.
Věříme, že budete dále s našimi službami spokojen.
S pozdravem
Tady musim ocenit, že na odpověď jsem zdaleka nečekal lhůtu 30 dnů, ale jenom něco přes hodinu a půl :)

Napsal: úte led 11, 2011 19:58
od zelvotron
plavec píše:
Koko Loko píše:
plavec píše: ... v 0:55 tam je nějaká krabice

Ano, těsně po vytmelení prahů.
Detailů jako prahy na krabici jsem si zrovna nevšiml :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=IMgodq5gtl8 Něco pro milovníky úzkokolejky. Trať z J. Hradce do Nové Bystřice (JHMD)
Jen je mi divný proč vlak kterej měl jet na Obrataň jede do Novej Bystřice :-D

A kontrolní otázka pro znalce, k čemu sloužila ta zeď po pravý straně?

http://www.youtube.com/watch?v=IMgodq5gtl8#t=05m37s

Laďušo odepiš, že to chceš doplatit :idea: :lol:

Napsal: úte led 11, 2011 20:23
od Křečík Barbuška
Laďuša píše: Ve skutečnosti jsem ale neplatil IN50, nýbrž cenu pro děti:
:lol:

Napsal: sob led 15, 2011 10:44
od Křečík Barbuška
Já teda nevím, ale mám zafixováno, že cokoliv polského je šmejd :) . http://ekonomika.idnes.cz/polske-vlaky- ... oprava_vel

Ještě se mi líbí jak lámou hůl nad Elefanty, z pohledu cestujícího mi připadají fajn, tedy až na tu klimu, ale to bude asi problém dementní obsluhy. Ale co, u nás stejně budou pořád jezdit dinosauří 560 do totálního rozpadu a možná i déle :lol: .

Napsal: sob led 15, 2011 11:38
od zelvotron
Polska ma bardzo dobrych pociągów. :)

Obrázek

Tak mě napadlo, nevíte co to maj polácí za úchylku s těma obrovskýma reflektorama?

Napsal: sob led 15, 2011 13:59
od Laďuša
Nevim, prostě mají asi jiný předpisy :mrgreen: Teď už to naštěstí nedělají, i když je to pořád jinak, než u nás - např. http://data.railpage.net/fotky/galerie/ ... jak/18.jpg tady je úprava, aby mohla Bobina zajíždět do Polska. Úprava polských šestikoláků se mi i líbí: http://vlaky.net/upload/galeria/003740/086557.jpg
A dokonce i ty Bobiny se už upravujou líp, takhle se mi líbí víc, než originál: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/pkp115.jpg

Ale eště k tomu článku: Motoráky z Pesy Bydgoszcz ve mě ňák budí nedůvěru, vypadají podle mě dost odpudivě....

Napsal: sob led 15, 2011 23:45
od Hurikán
Koko Loko píše:Já teda nevím, ale mám zafixováno, že cokoliv polského je šmejd
To máš zafixováno poměrně dobře. Nevím, jak je to možné, ale i já k tomuto závěru došel. :roll: :D Jako na zářný příklad si vždy vzpomenu na měděné plechy, které Poláci dodali na rekonstrukci střechy kostela u Jakuba. Je tomu asi 20-25 let a dnes už se připravuje další rekonstrukce, neboť se tyto plechy začínají drolit a praskat. :shock: Holt už asi ani ta měď dneska nic nevydrží. :lol:

Ale zpět k vlakům. Jsem docela zvědav, jak to nakonec dopadne. Dnes proběhla zpráva o chystaném nákupu Railjetů a chybějících adekvátních mašinách. Nová Škodovka prý ruší traťové systémy na starších (což je většina) tratích a ostatní mašiny jsou prý pomalé (já si myslím že ESO by si s tím poradilo), takže nejspíš bude pronájem Taurusů od ÖBB. Bude to ještě zajímavé. :roll:

Napsal: ned led 16, 2011 09:04
od Křečík Barbuška
Moc se v tom neorientuji, většinou se ke mě dostávají informace přes x lidí a stylem JPP. Nicméně Eso by si asi s Railjetem neporadilo, muselo by se asi dovybavit nějakým sofistikovanějším řídícím systémem a navíc jsou ty mašiny "pomalé", 363 valí 120, rychlé eso 362 jede maximálně 140. Lépe jsou na tom slováci s řadou 350, ta hrne 160, ale ty mašiny už teď hroutí šílené kilometry. Railjety by se sem stejně neměly dostat dříve než za rok, tak do té doby by se mohlo to trauma s 380 nějak rozpohybovat. Koneckonců i Taurusy prý měly potíže s rušením kolejových obvodů, prý je to rys asynchronních motorů, řeší se to jakýmsi kompenzátorem. Na stejnosměrné trakci je to prý zvládnutelnější než na střídavé. Koneckonců když se tato problematika "doufejme" vyřešila u pendolína a Taurusů, tak proč by to nemělo jít u 380, když se její vývoj, výroba a schvalování vleče tak dlouho a dalo se čerpat z poznatků nasazování výše zmiňovaných cizáckých strojů.

Pak mě taky napadá k čemu nám nějaké ultra super jednotky? Nebylo by lepší pořídit více kvalitních vagonů stylu EC, či pořádně zrekonstruovat stávající vozový park? Bude hezké, že to tady budou brázdit poloprázdné vlaky vyšší kvality (na Ostravu jezdí plné, to bych jim křivdil), zatímco některé vozy nasazované na běžné rychlíky budí dojem rozpadu o kvalitě sociálních zařízení nemluvě. Podobná situace je i na některých příměstských jednotkách.

Všiml jsem si, že tu párkrát psal nějaký fíra, ten by se mohl rozepsat, jistě má spoustu informací z první ruky.

Napsal: ned led 16, 2011 10:23
od Laďuša
Musim se vyjádřit a pokusit se uvést pár informací. Začnu tady:
Hurikán píše:Nová Škodovka prý ruší traťové systémy na starších (což je většina) tratích
Tady se někdo včera díval na televizi :lol: Mamina z toho byla ňáká špatná, jak to tam podali, tak jsem jí to musel odborně převyprávět :lol:
Nová škodovka ruší staniční zabezpečovací zařízení o pracovním kmitočtu 25Hz. Těch je dneska už naprostý minimum, paradoxně je v Plzni :D , pak třeba v Kutnej Hoře a nebo třeba v Bratislavě (tam se chystá brzká výměna). Ostatní neruší. Další problém je s počítačema náprav, co jsou v Praze na hlavní, kvůli tomu na hlavním může využívat snad jediný nástupiště. Tam je ZZ nový asi z roku 2009, AŽD prohlásilo, že problém bude odstraněn asi do konce února. A tamnto rušení se jim taky povede odfiltrovat, toho bych se zas tolik nebál.
Koko Loko píše: Nicméně Eso by si asi s Railjetem neporadilo, muselo by se asi dovybavit nějakým sofistikovanějším řídícím systémem a navíc jsou ty mašiny "pomalé", 363 valí 120, rychlé eso 362 jede maximálně 140.
Ano, jde tady o komunikaci lokomotivy se soupravou, tim Esa nedisponujou, nicméně dodělat se dá leccos. Ale proč, když budou Mesršmity?
Těch 140 neni až tak málo, nicméně třaba rychlý banány a nebo Bastardy těch 160 lítají, ovšem to jsou zastaralý konstrukce.
Koko Loko píše:Koneckonců i Taurusy prý měly potíže s rušením kolejových obvodů, prý je to rys asynchronních motorů, řeší se to jakýmsi kompenzátorem. Na stejnosměrné trakci je to prý zvládnutelnější než na střídavé. Koneckonců když se tato problematika "doufejme" vyřešila u pendolína a Taurusů, tak proč by to nemělo jít u 380, když se její vývoj, výroba a schvalování vleče tak dlouho a dalo se čerpat z poznatků nasazování výše zmiňovaných cizáckých strojů.
Ano, stroje s asynchronníma trakčníma motorama s tim problémy mívají, vlastně ani nevim, jestli Taurus může jezdit po celý síti SŽDC. Kvůli Pendolínu se dokonce snad limity pro rušivý proudy upravovaly, jinak by eště teď stálo v kopřivach :mrgreen:
Koko Loko píše:Pak mě taky napadá k čemu nám nějaké ultra super jednotky? Nebylo by lepší pořídit více kvalitních vagonů stylu EC, či pořádně zrekonstruovat stávající vozový park?
Ono totiž ty Raijjety budou poměrně levný, objednalo si je ÖBB a nakonec některý neodebere. Druhá věc je ta, že jak jsou takový ty podmínky, že se musí vypsat výběrový řízení, tak se do toho rejpe, jestli je vůbec legální to koupit. Inu, bordel.... :roll:

_______________________

No a teď se jdu mrknout na nádraží. Posledních několik jízd, co jsem jel do Plzně, jsem na nádraží viděl vlak na rudu tvořenej vozem 831. Dneska tam jdu a chtěl bych se svézt, no při mým štěstí tam pojede Quattro a nebo co je tam turnusovaný...

Napsal: ned led 16, 2011 11:28
od Křečík Barbuška
Laďuša píše:Těch 140 neni až tak málo, nicméně třaba rychlý banány a nebo Bastardy těch 160 lítají ...

Ano, ale když už máme tratě místy 160, tak ať se tak jezdí. Co se týče Banánů či Bastardů, sice 160 lítají, ale jsou tuším pouze stejnosměrné, Bastard sice umí i střídavou, ale německou, čímž je jako obyvatel střídavého regionu neuznávám :mrgreen: . Stejně by to byla ohavnost, aby vzhledově pěknou soupravu vlekla nějaká opelichaná herka, pominemeli technické překážky.

Napsal: ned led 16, 2011 11:39
od Michal Pokorný

Napsal: ned led 16, 2011 11:43
od Křečík Barbuška
Myslíš, že s tím jezdí i ten psychopat co byl spatřen v Moldavě? :mrgreen:

Napsal: ned led 16, 2011 11:51
od Fišer Jiří
Myslím,že republika byla rozdělena na severní část stejnosměrnou a jižní část střídavou trať,už si nepamatuji z jakého důvodu,ale nějaký opodstatnění to mělo,naštěstí bydlím v tý severní části a lokomotivy ř.380 potkávám s uhlákama u nás v regionu :P Doufám, že problémy si ní se co nejrychleji zdárně vyřeší a 380sátku tu budeme pravidelně potkávat,moc se na ní těším a fandím jí a samozřejmě tu situaci sleduji.KONEČNĚ ČESKÝ VÝROBEK na trhu na který jsem pyšný! :wink:

Napsal: ned led 16, 2011 15:36
od vodis
No kdybyste slyšeli fíru, co na jí jezdil i na okruhu, tak tolik nadšený nejste... :( Dalším takovým úspěšným výrobkem je rekonstrukce řady 163 pro Cargo. Všechny by měly být předělaný na 363.5. Zatim je hotová jen 363.501, už měla jezdit a zatim ji jen v Šumperku stvořili, v Plzni dokompletovali, jenže zatim nikde nejela vlastní silou. Jako studená dojela do Berouna, malinko zahořela a už je zpátky v Hermann Goering Werke Pilsen. :lol: