Vlaky
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Asi půjde o zaokrouhlování a to je od 50 hal. navrch. Za 41 Km je to 59Kč, tedy 29,50Kč s IN50. Zajímavé je, že ten tarif je platný od 13.12.2010 http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani ... eho/-3651/ Asi sw chyba, někdo dostal po pérkách a musel to napravit .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem nahlídnul do tarifu TR10, odpovídá to tvojí teorii. Ve skutečnosti jsem ale neplatil IN50, nýbrž cenu pro děti:
Tady musim ocenit, že na odpověď jsem zdaleka nečekal lhůtu 30 dnů, ale jenom něco přes hodinu a půlDobrý den,
o této problematice jsme informováni a vysvětlení je následující:
programovou chybou ve výdejním zařízení ČD byly do 24:00 hod. dne 6.1.2011 vydávány jízdenky s nižší cenou, než jakou určuje tarif TR10.
Z tohoto důvodu byly cestujícím vydávány od 12.12.2010 do 6.1.2011 v některých pásmech jízdenky s cenou pro děti a nikoliv se slevou 50% z plné ceny. Tyto ceny totiž nejsou vždy totožné.
Plná cena jednoduché jízdenky pro 41 km ( Klatovy - Plzeň Valcha) je 59,- Kč.
Zákaznické jízdné se slevou IN 50 je za 30,- Kč.
V tuto chvíli tedy platíte již správnou cenu dle tarifu TR 10, do 6.1.2011 jste při každé cestě ušetřil ( k tíži ČD) 1,- Kč.
Věříme, že budete dále s našimi službami spokojen.
S pozdravem
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Jen je mi divný proč vlak kterej měl jet na Obrataň jede do Novej Bystřiceplavec píše:Detailů jako prahy na krabici jsem si zrovna nevšimlKoko Loko píše:plavec píše: ... v 0:55 tam je nějaká krabice
Ano, těsně po vytmelení prahů.
http://www.youtube.com/watch?v=IMgodq5gtl8 Něco pro milovníky úzkokolejky. Trať z J. Hradce do Nové Bystřice (JHMD)
A kontrolní otázka pro znalce, k čemu sloužila ta zeď po pravý straně?
http://www.youtube.com/watch?v=IMgodq5gtl8#t=05m37s
Laďušo odepiš, že to chceš doplatit
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Já teda nevím, ale mám zafixováno, že cokoliv polského je šmejd . http://ekonomika.idnes.cz/polske-vlaky- ... oprava_vel
Ještě se mi líbí jak lámou hůl nad Elefanty, z pohledu cestujícího mi připadají fajn, tedy až na tu klimu, ale to bude asi problém dementní obsluhy. Ale co, u nás stejně budou pořád jezdit dinosauří 560 do totálního rozpadu a možná i déle .
Ještě se mi líbí jak lámou hůl nad Elefanty, z pohledu cestujícího mi připadají fajn, tedy až na tu klimu, ale to bude asi problém dementní obsluhy. Ale co, u nás stejně budou pořád jezdit dinosauří 560 do totálního rozpadu a možná i déle .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nevim, prostě mají asi jiný předpisy Teď už to naštěstí nedělají, i když je to pořád jinak, než u nás - např. http://data.railpage.net/fotky/galerie/ ... jak/18.jpg tady je úprava, aby mohla Bobina zajíždět do Polska. Úprava polských šestikoláků se mi i líbí: http://vlaky.net/upload/galeria/003740/086557.jpg
A dokonce i ty Bobiny se už upravujou líp, takhle se mi líbí víc, než originál: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/pkp115.jpg
Ale eště k tomu článku: Motoráky z Pesy Bydgoszcz ve mě ňák budí nedůvěru, vypadají podle mě dost odpudivě....
A dokonce i ty Bobiny se už upravujou líp, takhle se mi líbí víc, než originál: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/pkp115.jpg
Ale eště k tomu článku: Motoráky z Pesy Bydgoszcz ve mě ňák budí nedůvěru, vypadají podle mě dost odpudivě....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
To máš zafixováno poměrně dobře. Nevím, jak je to možné, ale i já k tomuto závěru došel. Jako na zářný příklad si vždy vzpomenu na měděné plechy, které Poláci dodali na rekonstrukci střechy kostela u Jakuba. Je tomu asi 20-25 let a dnes už se připravuje další rekonstrukce, neboť se tyto plechy začínají drolit a praskat. Holt už asi ani ta měď dneska nic nevydrží.Koko Loko píše:Já teda nevím, ale mám zafixováno, že cokoliv polského je šmejd
Ale zpět k vlakům. Jsem docela zvědav, jak to nakonec dopadne. Dnes proběhla zpráva o chystaném nákupu Railjetů a chybějících adekvátních mašinách. Nová Škodovka prý ruší traťové systémy na starších (což je většina) tratích a ostatní mašiny jsou prý pomalé (já si myslím že ESO by si s tím poradilo), takže nejspíš bude pronájem Taurusů od ÖBB. Bude to ještě zajímavé.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Moc se v tom neorientuji, většinou se ke mě dostávají informace přes x lidí a stylem JPP. Nicméně Eso by si asi s Railjetem neporadilo, muselo by se asi dovybavit nějakým sofistikovanějším řídícím systémem a navíc jsou ty mašiny "pomalé", 363 valí 120, rychlé eso 362 jede maximálně 140. Lépe jsou na tom slováci s řadou 350, ta hrne 160, ale ty mašiny už teď hroutí šílené kilometry. Railjety by se sem stejně neměly dostat dříve než za rok, tak do té doby by se mohlo to trauma s 380 nějak rozpohybovat. Koneckonců i Taurusy prý měly potíže s rušením kolejových obvodů, prý je to rys asynchronních motorů, řeší se to jakýmsi kompenzátorem. Na stejnosměrné trakci je to prý zvládnutelnější než na střídavé. Koneckonců když se tato problematika "doufejme" vyřešila u pendolína a Taurusů, tak proč by to nemělo jít u 380, když se její vývoj, výroba a schvalování vleče tak dlouho a dalo se čerpat z poznatků nasazování výše zmiňovaných cizáckých strojů.
Pak mě taky napadá k čemu nám nějaké ultra super jednotky? Nebylo by lepší pořídit více kvalitních vagonů stylu EC, či pořádně zrekonstruovat stávající vozový park? Bude hezké, že to tady budou brázdit poloprázdné vlaky vyšší kvality (na Ostravu jezdí plné, to bych jim křivdil), zatímco některé vozy nasazované na běžné rychlíky budí dojem rozpadu o kvalitě sociálních zařízení nemluvě. Podobná situace je i na některých příměstských jednotkách.
Všiml jsem si, že tu párkrát psal nějaký fíra, ten by se mohl rozepsat, jistě má spoustu informací z první ruky.
Pak mě taky napadá k čemu nám nějaké ultra super jednotky? Nebylo by lepší pořídit více kvalitních vagonů stylu EC, či pořádně zrekonstruovat stávající vozový park? Bude hezké, že to tady budou brázdit poloprázdné vlaky vyšší kvality (na Ostravu jezdí plné, to bych jim křivdil), zatímco některé vozy nasazované na běžné rychlíky budí dojem rozpadu o kvalitě sociálních zařízení nemluvě. Podobná situace je i na některých příměstských jednotkách.
Všiml jsem si, že tu párkrát psal nějaký fíra, ten by se mohl rozepsat, jistě má spoustu informací z první ruky.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Musim se vyjádřit a pokusit se uvést pár informací. Začnu tady:
Nová škodovka ruší staniční zabezpečovací zařízení o pracovním kmitočtu 25Hz. Těch je dneska už naprostý minimum, paradoxně je v Plzni , pak třeba v Kutnej Hoře a nebo třeba v Bratislavě (tam se chystá brzká výměna). Ostatní neruší. Další problém je s počítačema náprav, co jsou v Praze na hlavní, kvůli tomu na hlavním může využívat snad jediný nástupiště. Tam je ZZ nový asi z roku 2009, AŽD prohlásilo, že problém bude odstraněn asi do konce února. A tamnto rušení se jim taky povede odfiltrovat, toho bych se zas tolik nebál.
Těch 140 neni až tak málo, nicméně třaba rychlý banány a nebo Bastardy těch 160 lítají, ovšem to jsou zastaralý konstrukce.
_______________________
No a teď se jdu mrknout na nádraží. Posledních několik jízd, co jsem jel do Plzně, jsem na nádraží viděl vlak na rudu tvořenej vozem 831. Dneska tam jdu a chtěl bych se svézt, no při mým štěstí tam pojede Quattro a nebo co je tam turnusovaný...
Tady se někdo včera díval na televizi Mamina z toho byla ňáká špatná, jak to tam podali, tak jsem jí to musel odborně převyprávětHurikán píše:Nová Škodovka prý ruší traťové systémy na starších (což je většina) tratích
Nová škodovka ruší staniční zabezpečovací zařízení o pracovním kmitočtu 25Hz. Těch je dneska už naprostý minimum, paradoxně je v Plzni , pak třeba v Kutnej Hoře a nebo třeba v Bratislavě (tam se chystá brzká výměna). Ostatní neruší. Další problém je s počítačema náprav, co jsou v Praze na hlavní, kvůli tomu na hlavním může využívat snad jediný nástupiště. Tam je ZZ nový asi z roku 2009, AŽD prohlásilo, že problém bude odstraněn asi do konce února. A tamnto rušení se jim taky povede odfiltrovat, toho bych se zas tolik nebál.
Ano, jde tady o komunikaci lokomotivy se soupravou, tim Esa nedisponujou, nicméně dodělat se dá leccos. Ale proč, když budou Mesršmity?Koko Loko píše: Nicméně Eso by si asi s Railjetem neporadilo, muselo by se asi dovybavit nějakým sofistikovanějším řídícím systémem a navíc jsou ty mašiny "pomalé", 363 valí 120, rychlé eso 362 jede maximálně 140.
Těch 140 neni až tak málo, nicméně třaba rychlý banány a nebo Bastardy těch 160 lítají, ovšem to jsou zastaralý konstrukce.
Ano, stroje s asynchronníma trakčníma motorama s tim problémy mívají, vlastně ani nevim, jestli Taurus může jezdit po celý síti SŽDC. Kvůli Pendolínu se dokonce snad limity pro rušivý proudy upravovaly, jinak by eště teď stálo v kopřivachKoko Loko píše:Koneckonců i Taurusy prý měly potíže s rušením kolejových obvodů, prý je to rys asynchronních motorů, řeší se to jakýmsi kompenzátorem. Na stejnosměrné trakci je to prý zvládnutelnější než na střídavé. Koneckonců když se tato problematika "doufejme" vyřešila u pendolína a Taurusů, tak proč by to nemělo jít u 380, když se její vývoj, výroba a schvalování vleče tak dlouho a dalo se čerpat z poznatků nasazování výše zmiňovaných cizáckých strojů.
Ono totiž ty Raijjety budou poměrně levný, objednalo si je ÖBB a nakonec některý neodebere. Druhá věc je ta, že jak jsou takový ty podmínky, že se musí vypsat výběrový řízení, tak se do toho rejpe, jestli je vůbec legální to koupit. Inu, bordel....Koko Loko píše:Pak mě taky napadá k čemu nám nějaké ultra super jednotky? Nebylo by lepší pořídit více kvalitních vagonů stylu EC, či pořádně zrekonstruovat stávající vozový park?
_______________________
No a teď se jdu mrknout na nádraží. Posledních několik jízd, co jsem jel do Plzně, jsem na nádraží viděl vlak na rudu tvořenej vozem 831. Dneska tam jdu a chtěl bych se svézt, no při mým štěstí tam pojede Quattro a nebo co je tam turnusovaný...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Laďuša píše:Těch 140 neni až tak málo, nicméně třaba rychlý banány a nebo Bastardy těch 160 lítají ...
Ano, ale když už máme tratě místy 160, tak ať se tak jezdí. Co se týče Banánů či Bastardů, sice 160 lítají, ale jsou tuším pouze stejnosměrné, Bastard sice umí i střídavou, ale německou, čímž je jako obyvatel střídavého regionu neuznávám . Stejně by to byla ohavnost, aby vzhledově pěknou soupravu vlekla nějaká opelichaná herka, pominemeli technické překážky.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Fišer Jiří
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv dub 09, 2009 06:06
- Bydliště: Litvínov
Myslím,že republika byla rozdělena na severní část stejnosměrnou a jižní část střídavou trať,už si nepamatuji z jakého důvodu,ale nějaký opodstatnění to mělo,naštěstí bydlím v tý severní části a lokomotivy ř.380 potkávám s uhlákama u nás v regionu Doufám, že problémy si ní se co nejrychleji zdárně vyřeší a 380sátku tu budeme pravidelně potkávat,moc se na ní těším a fandím jí a samozřejmě tu situaci sleduji.KONEČNĚ ČESKÝ VÝROBEK na trhu na který jsem pyšný!
Lada 2171
LADA JE Můj Život
LADA JE Můj Život
No kdybyste slyšeli fíru, co na jí jezdil i na okruhu, tak tolik nadšený nejste... Dalším takovým úspěšným výrobkem je rekonstrukce řady 163 pro Cargo. Všechny by měly být předělaný na 363.5. Zatim je hotová jen 363.501, už měla jezdit a zatim ji jen v Šumperku stvořili, v Plzni dokompletovali, jenže zatim nikde nejela vlastní silou. Jako studená dojela do Berouna, malinko zahořela a už je zpátky v Hermann Goering Werke Pilsen.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24