Stránka 141 z 342
Napsal: ned led 02, 2011 18:15
od Marek89
Aký je rozdiel medzi Motorový vozeň 813 a Riadiaci vozeň 913 ?
Napsal: ned led 02, 2011 18:31
od Křečík Barbuška
Již napovídá název. Motorový vůz je vybaven motorem, stanovištěm strojvedoucího ze kterého jej ovládá a prostorem pro cestující. Řídící vůz nemaje motoru, má ovšem vyjma místa pro cestující i stanoviště strojvedoucího, ze kterého může ovládat připojený motorový vůz, který potom řídící vůz tlačí před sebou. Odpadá tak objíždění soupravy ve stanici když se má jet zpět. Strojvedoucí proběhne soupravou, přepne řízení a fičí zpátky. V původní variantě tuším z přípojného vozu 010 nešlo řídit vůbec nic. Nějak se mi nedaří vypátrat zdali máte i variantu s vloženým vozem jako u našich dlouhých Regionov. Jen malá perlička, nevím kolik je na tom pravdy, ale je prý větší riziko vykolejení soupravy když jede řidícím vozem v čele, než když je v čele vůz s hnacím ústrojím.
Napsal: ned led 02, 2011 18:31
od plavec
No část šéfky je ta úplně v pravém horním rohu. Nebo ne?
Jinak souhlas výborná fotodokumentace ! Škoda jen že my tady nádražku nemáme.
Napsal: ned led 02, 2011 18:40
od Křečík Barbuška
Šéfová tam toho dne nebyla fyzicky přítomna. Její přítomnost ovšem suplovaly ony světlé a tmavé jednohubky.
Napsal: pon led 03, 2011 21:01
od plavec
Napsal: stř led 05, 2011 16:47
od Křečík Barbuška
Napsal: stř led 05, 2011 17:08
od Laďuša
Díky, Pípáku, to je famózní!
A hádej, co jsem stáhnul jako první pokus? Ano, správně, knížku o fascinujících strojích 3TE10
(teda i o 2TE10)
(Jednou jsem si na to vzpomněl, ale to jsem nebyl u kompu...)
Napsal: stř led 05, 2011 21:30
od Křečík Barbuška
Jsem rád, že se líbí, škoda jen, že to nejde aspoň strojově přeložit, měl jsem na základce dávat v ruštině větší pozor
. Ale občas tam jsou i obrázky
.
Napsal: stř led 05, 2011 21:57
od Laďuša
Je to krása, našel jsem tam i 2 katalogy ze škodovky, československou knížku Parní symfonie a různý další o železnici ze SSSR. Teď jsem zakoukanej do díla Lokomotivy otěčestvěnnych železnych dorog 1956 - 1975 a moc pěkný, obrázky snad všech řad včetně škodováckých a čékáďáckých... Jenom škoda, že to je v kompu, (nejen) tuto mít jako fyzickej výtisk, to by byla teprv nirvána
Napsal: čtv led 06, 2011 11:42
od Teepee
Laďuša píše:Je to krása, našel jsem tam i 2 katalogy ze škodovky, československou knížku Parní symfonie a různý další o železnici ze SSSR. Teď jsem zakoukanej do díla Lokomotivy otěčestvěnnych železnych dorog 1956 - 1975 a moc pěkný, obrázky snad všech řad včetně škodováckých a čékáďáckých... Jenom škoda, že to je v kompu, (nejen) tuto mít jako fyzickej výtisk, to by byla teprv nirvána
Parní symfonii mám, od dědy.
Napsal: čtv led 06, 2011 12:07
od Laďuša
Já jsem jí měl kdysi pučenou z knihovny. Obrázky ze závěrečných 15 let parního provozu mam nejradši.
Napsal: pát led 07, 2011 19:00
od plavec
Inu poslyšte baladu, kterak jsem dnes cestoval do práce. Ráno nejel autobus, zřejmě to šofér poslal do škarpy po tej poladovici
Inu kus jsem zvládl s jedním kolegou Fabií ale tu hlavní část jsem dal vlakem . Takže sem si rovnou vyzkoušel platit to novou kartou u průvodčí, což je machrovinka (když u sebe člověk nemusí mít moc drobných) ale hlavně poprvý v tomhle roce jsem slyšel "Hlášení o zpoždění.... Os. vlak bude asi 5 minut opožděn a doba se může změnit" Doba se opravdu změnila stihll to stáhnout na 2 minuty !
A v cíli jsme již byli "načas" . Takže vlaky oproti autobusům opět nezklamaly
Napsal: pát led 07, 2011 19:41
od Luděk Ondrůch
Napsal: sob led 08, 2011 10:26
od plavec
Napsal: sob led 08, 2011 17:10
od Křečík Barbuška
plavec píše: ... v 0:55 tam je nějaká krabice
Ano, těsně po vytmelení prahů.