Stránka 15 z 26
Napsal: čtv zář 23, 2010 20:43
od plavec
U střírné jsem o tom taktéž uvažoval, u modré je už dávno pozdě. Kdybych na to šahnul, tak se mi vyvalí krátery koroze a us dveří bude fuč.
Napsal: čtv zář 23, 2010 21:02
od zelvotron
Ten lem s těsněním je tam vážně naprd, akorát se pod tím drží vlhkost a bordel a prodře to lak na prahu, taky o tom uvažuju, že to zahodím. Jediný co je, že se nešpiní vnitřní část prahu.
Napsal: čtv zář 23, 2010 21:45
od Chester
já ty gumy sundal právě při opravě lemů dveří (zústal akorát na předních spolujezdcovech) s tím že je tam vrátím až koupím nový špunty co je držej... no už je tomu skoro rok co tam nejsou
takže to dopadne tak že sundám i ten poslední. Jediná nevíhoda je, že když se jede za deště nebo mokra tak je víc šlyšet voda cákající na podvozek.
Napsal: pát zář 24, 2010 09:03
od tavri
Po opravě lemu jsem to dal zpátky hlavně aby to nepřisávalo potencionální smrad např. proprděný grafitový kroužek atd...
Napsal: pát zář 24, 2010 09:31
od Chester
tavri píše:proprděný grafitový kroužek
ten mě netrápí... žádnej tam nemám
navíc je tam ještě těsnění dveří a to těsní dobře
Napsal: pát zář 24, 2010 16:17
od plavec
Chester píše:
tavri napsal:
proprděný grafitový kroužek
ten mě netrápí... žádnej tam nemám
Hele nevyskakuj si euro3kaři jeden...
Počkejte až nafotim ty místa který už mi urezly úplně. Nojo ale jak vyfotím něco co vůbec nejni ?
Napsal: pát zář 24, 2010 20:26
od Chester
plavec píše:Hele nevyskakuj si euro3kaři jeden...
njn mám holt o mnoho vyspělejší a pokrokovější stroj
Napsal: pát zář 24, 2010 21:02
od plavec
No nevím čéče, řekl bych že čím novější stroj, tím to bylo horší. Se zeptej teď želvíka jakej v tom má komfort cestování...
Napsal: sob zář 25, 2010 08:02
od zelvotron
To se radši ani neptej.
Člověk nechá dát novou spojku, je to na hovno. Nechá vyměnit komplet vejfuk - na hovno. Tak kde to do hajzlu sme, většinou když dávám nějakej novej díl, tak tím chci vyřešit nějakej problém, ale ne, tady se dá novej díl a šup, rázem řešíš problém s tím novým dílem.
Ale tak ono to nebude ani tak tím, že je to novější, jako spíš tím, že je to Lada.
Napsal: sob zář 25, 2010 19:54
od plavec
zelvotron píše:jako spíš tím, že je to Lada
Jojo je to totiž Lajdácká A Divná Atrapa = LADA
Přesně totéž mě taky sralo, člověk dal něco novýho a bylo to horší jak to původní.Třeba váha vzduchu ale i ten vejfuk, co jsem se s tim nalaboroval....a to sem je porovnával a vypadaly vizuélně stejně... (a pak se mi někteří diví, že sem se bál přendat ten motor z kočkolapu do hradní střely- radši nebudu hrabat do něčeho co funguje) Nestálo by za to ty poslední dva díly nechat zavařit dohromady v nějakýpozici kdy to netluče?
Napsal: ned zář 26, 2010 16:37
od Hlavi
Proč tam dáváte origo výfuk, když se dá sehnat jiný ?
Třeba s originálníma brzdama bych se už dnes bál vyjet, při poslední výměně jsem trval na destičkách FERODO
a před měsícem to možná zachránilo lidský život
PS: Vzhledem ke kvalitě dílů by měla Lada nabízet dva za cenu jednoho
Napsal: ned zář 26, 2010 17:20
od plavec
Hlavi píše:Vzhledem ke kvalitě dílů by měla Lada nabízet dva za cenu jednoho
rovnou při koupi auta druhé na díly zdarma.
Napsal: ned zář 26, 2010 20:40
od Hlavi
plavec píše:Hlavi píše:Vzhledem ke kvalitě dílů by měla Lada nabízet dva za cenu jednoho
rovnou při koupi auta druhé na díly zdarma.
Ono by stačilo prodávat v dvoubalení třeba čerpadla ostřikovačů, ale to by zase navýšilo cenu z důvodu vyšších nákladů na obal
Každopádně už je rozhodnuto, do konce roku půjde Lada z domu.
Napsal: ned zář 26, 2010 21:58
od plavec
Hlavi píše:ale to by zase navýšilo cenu z důvodu vyšších nákladů na obal
Jakej obal?Dyk stejně většinu věcí balej až v prodejně do papíru od tlačenky. Takovej olejovej filtr někdy nemaj ani zabalenej a jen se do něj práší.
Napsal: sob říj 16, 2010 18:51
od Hlavi
Konečně jsem vykuchal tu prorezlou kondenzační pixlu, ale nejde mi tam nacpat nová, takže budu muset sundat držák. Jak ho přidělám nazpátek, až se mi utrhnou šrouby ?