Stránka 15 z 37

Napsal: ned led 24, 2010 09:48
od plavec
Rozvody asi to tak teď na ně vychází a vodní pumpu.Počítám že vše v servise maj tak na 14 dní,nebo to zvládnou za týden?Ještě proplach motoru.

Napsal: ned led 24, 2010 09:55
od zelvotron
Na co zase vodní pumpu, dyk jí máš měněnou před dvěma rokama, teče snad? Tímhle stylem se pak ale nemůžeš divit, kolik v tom utopíš peněz ;)

Napsal: ned led 24, 2010 12:28
od plavec
zelvotron píše:Na co zase vodní pumpu, dyk jí máš měněnou před dvěma rokama, teče snad? Tímhle stylem se pak ale nemůžeš divit, kolik v tom utopíš peněz ;)
Vodní pumpa se má měnit s rozvodama

Napsal: ned led 24, 2010 12:35
od Křečík Barbuška
OT, a když se posere pumpa v půlce intervalu rozvodů, tak se rozvody mění též? :D Já nevím, nemohu radit, ale pokud by vodní pumpa vykazovala dobrý stav, tak bych udělal akorát rozvody. Jenže ono je tu to "kdyby", člověk by si pak vyčítal, kdyby to pak ruplo. Ještě že krabicoidní řemenový motor 2105 je odolný vůči kopnutí se, pokud je kladka na omak dobrá, měním jen řemen.

Napsal: ned led 24, 2010 12:41
od tavri
Rozvody jsem tentokrát dělal sám, donutila mne vadná vodní pumpa, u 8V je to fakt srandička. Všude jsou rysky, opravdu se to nedá nijak poplést.
Samozřejmě jsem z toho měl strach, ale víc mne děsila představa, že se v tom zase bude vrtat nějaký prase jako tehdá ten fe'ták u Špůra v Hradci...
Vodní pumpu bych nechal dožít, dokud neteče nebo nebude mít vůli, to však jen v případě domácí výměny, která tě nic nestojí...

Napsal: ned led 24, 2010 13:37
od zelvotron
Koko Loko píše:a když se posere pumpa v půlce intervalu rozvodů, tak se rozvody mění též? :D Já nevím, nemohu radit, ale pokud by vodní pumpa vykazovala dobrý stav,
No tak mě když ve 2/3 intervalu začala téct, tak sem to nechal udělat i s rozvodama, aby se pak po 20tkm zase nemuselo do servisu, navíc to bylo za jedny prachy (práce), ale pokud to někdo dělá sám tak není o čem. Jinak u sebe sem nechal udělat pumpu preventivně po 120tkm, rozhodně bych jí nenechával měnit po 60ti, navíc ta Plavcova tolik ani mít nemůže.
plavec píše: Vodní pumpa se má měnit s rozvodama
Na to si přišel kde? Výrobce nic takovýho nepředepisuje, vím říká se to, ale nic se nemá přehánět. Jako až budeš vědět že to auto je ok, tak pro mě za mě, ale takhle to jsou pak další zbytečný prachy navíc který sypeš do popelnice.

Napsal: ned led 24, 2010 14:23
od radek mb
Plavec:pochopil jsem z této debaty správně,že si se rozhodl Střelu neporcovat a uvézt zpět do provozu nebo se mýlím?

ano

Napsal: ned led 24, 2010 14:28
od plavec
radek mb píše:Plavec:pochopil jsem z této debaty správně,že si se rozhodl Střelu neporcovat a uvézt zpět do provozu nebo se mýlím?
Pochopil jsi správně.Pokusím se o to.Snad se ta pixla pak za rok nerozpadne.

Napsal: ned led 24, 2010 14:39
od Chester
tavri píše:Rozvody jsem tentokrát dělal sám, donutila mne vadná vodní pumpa, u 8V je to fakt srandička.
Táta je letos dělal sám i na našem 16V, a taky se to obešlo bez problémů.

Napsal: ned led 24, 2010 14:48
od Cory
Chester píše:Táta je letos dělal sám i na našem 16V, a taky se to obešlo bez problémů.
Ved na tom predsa nemoze byt nic tazke, nastavit na znacky a pomalicky robit :roll:

Napsal: ned led 24, 2010 18:16
od radek mb
plavec píše:radek mb napsal:
Plavec:pochopil jsem z této debaty správně,že si se rozhodl Střelu neporcovat a uvézt zpět do provozu nebo se mýlím?

Pochopil jsi správně
Tak tě vítám zpět :D Jinak ten můj problém s neustále mizejícím Fridexem se vyřešil výměnou chladiče.Už mám,díky Bohu,pokoj.

křivá hlava a blok ne?

Napsal: ned led 24, 2010 18:26
od plavec
radek mb,
juchů, to jsem rád Radku, že jsi to konečně vyřešil. Snad už se Ti neztratí ani kapka :)

Jinak asi trochu hloupej dotaz laika: Je-li pokroucená hlava, tak by měla být pokroucená i dosedací plocha bloku, nebo ne? Vždyť jsou ty dva "díly" pevně spojeny svorníkama nebo šroubama a při tak pevném spojení se přeci musí zkroutit oboje... Anebo právě kvůli tomuhle je tam těsnění pod hlavou? Anebo hlava i blok je z jinýho materiálu?
Kdybych si za každej hloupej dotaz měl na hlavu vylejt kýbl studený vody, tak je ze mě už dávno vodník :oops:

Napsal: ned led 24, 2010 19:04
od Jelen
Nevím, jak u desítky, ale u klasickýho žigula je hlava z hliníku a blok je litinovej. Když se zkroutí hlava, tak by blok měl zůstat rovnej. Hlava se dá srovnat, to taky není žádná tragédie. A právě kvůli drobnejm nerovnostem je tam to těsnění.

Napsal: ned led 24, 2010 19:35
od zelvotron
Jo na 16v je to stejně a u 8v to bude taky tak (samarácký motor). Blok je daleko tužší než hlava, takže se většinou nezkroutí, i když i to se stát může, ale spíš u celohliníkovejch motorů.

Napsal: pon led 25, 2010 10:46
od Saša
Jeden zajímavý poznatek . Po výměně hlavy na 06 ce se mi začala nepravidelně strácet chladící kapalina . Bylo divné že pokud se autem jelo každý den , tak se nestrácela ani kapka . "Téci" to začlo když auto stálo dva dny a čím bylo víc zima tím byl průsak větší . Při teplotách nad nulou to nedělalo . Tekl spoj hadice - hliník . Po utažení pásky se zdálo vše vyřešeno , ale jen do doby dalšího dvoudeního odstavení . Další dotahování spon nemělo na průsak vliv a navíc poškodilo jednu hadici .
"Závada" byla odstraněna až sundáním hadice , důkladným očištěním hliníkového nátrubku i samotné hadice .