Stránka 15 z 30
Napsal: stř srp 01, 2007 14:36
od Saša
Jak to postavit na papíry není problém! je to stejné jako u aut třeba ze západní evropy.Dovezou se na přestavbu (ND) a v dokladech z jiného vozu třeba havarovaného se provede výměna karosérie a motoru. 20kč na počkání s barvou o 10 víc. Tak jsem přihlásil VAZ 21043 na staré koupené doklady z 2104. Bez problému.Pouze rok výroby zůstane z původního vozu. Je to nové! jen 15 let staré.
Druhá a peněžně nákladnější otazka je jak to sem dovést. UA není v EÚ takže se musí zaplatit DPH ...a ještě další drobnosti.
PS:Doklady VAZ21044i v sekci prodám.
Napsal: stř srp 01, 2007 19:07
od FOMA
No já bych to ažtak jednoduše neviděl.Když na UA koupíš auto,musíš jej zaregistrovat..řekněme,že auto koupíš to není problém,ale co dal první problém hranice UA-SK Ukrajinská strana registruje KAŽDY příchozí i odchozí automobil ze země,takže je zřejmé,že nová 04 nebo07 opustila UA,potud v pořádku,ale co na Slovenské straně?!Byt nova 04 nebo 07,ale nemájí již homologaci pro provoz na SK nebo CZ a tady to vidím jako největší problém.
Prostě již SK strana tě s novou 04-07 sem nepustí!Leda že by pustily ale legálně by jsi to tu nepřihlásil,cž by ani tak nevadilo,čísla předěláš na kdejakou starou hujdu,ale to by znamenalo,že by se to auto dovezené z UA zde,, papírově ztratilo".a nevím jestli právě tady by nebyl kámen ůrazu.
Já bych to viděl nejjednodušeji tak,že na UA přijedu s Vrakem 07 koupím tam zaregistrovanou new 07na UA majitele se kterým směním vozy(přerazím čísla) a na staré papíry přejedu zpět do CZSK.No a on po mém přejezdu jednoduše půjde a zruší tu jeho původní(jen papíry) s tím,že ji(byt to zní hloupě)naboural a rozprodal na ND.Ale bez ,,ZNAMEHO"na UA to asi jen tak nepůjde.
New 2104-2107 from UA
Napsal: stř srp 01, 2007 19:11
od FOMA
No a otázkou zůstává zda by se to finančně vůbec nějak vyplatilo a stálo za to si to takhle komplikovat,když můžu pár táců přidat a koupit mnohem modernější a provozně levnější např.Kalinu...ale dokážu pochopit i ty co by chtěli prostě novou 04-07 s karburátorovým motorem 1500ccm pd.
Napsal: čtv srp 02, 2007 07:00
od Drobek81
Svého času sem tohle řešil, akorát s ojetým autem...bylo mi řečeno že nesmím říct že to mám na přestavbu ani na ND ale musím tvrdit že je to pro moji vlastní potřebu...že to byl výhodný kup a že ještě nevím co s tím udělám-pak to nikdo nemůže napadnout...Bratránek je celní inspektor bo co že to dělá tak sem to s ním řešil (dokonce mi pak pomohl když si celníci otevírali hubu)...Nicméně auto by pak šlo přehlásit na staré papíry...Je potřeba mít ale papír o nabytí vozu(tzn. techničák a nějakej papír kde je uvedeno že auto bylo někde odhlášeno-prostě že to není čórka)...
Napsal: čtv srp 02, 2007 07:03
od Patrac
Drobek81 píše:Svého času sem tohle řešil, akorát s ojetým autem...bylo mi řečeno že nesmím říct že to mám na přestavbu ani na ND ale musím tvrdit že je to pro moji vlastní potřebu...že to byl výhodný kup a že ještě nevím co s tím udělám-pak to nikdo nemůže napadnout...Bratránek je celní inspektor bo co že to dělá tak sem to s ním řešil (dokonce mi pak pomohl když si celníci otevírali hubu)...Nicméně auto by pak šlo přehlásit na staré papíry...Je potřeba mít ale papír o nabytí vozu(tzn. techničák a nějakej papír kde je uvedeno že auto bylo někde odhlášeno-prostě že to není čórka)...
Probereme dneska na schůzi jo?
Napsal: čtv srp 02, 2007 12:49
od FOMA
No proberte to,ponevadč by mě samotného zajímalo jak efektně dostat new 21004-07 z UA do CZSK
Napsal: pon srp 13, 2007 08:13
od gogo
... a uz konecne zabudnite, 1,5 i neexistujeeeeeeeééééééé
Napsal: pon srp 13, 2007 08:52
od Myso
gogo píše:... a uz konecne zabudnite, 1,5 i neexistujeeeeeeeééééééé
gogo v nasich podmienkach neexistuje, u nas si to ludia mylili s 1,5 Axtec - riadene karbece + katalyzator, ale v tomto tisicroci (uz ked sa lady ku nam nedovazali) zacali do toho rusi cpat motor s typovym oznacenim 2104 - a to je 1,5i - striekacka, tusim viacbodova. kazdopadne je to v katalogu na ladaklube. v 2107cke...
Napsal: pon srp 13, 2007 19:39
od Maysner
Myso píše:gogo píše:... a uz konecne zabudnite, 1,5 i neexistujeeeeeeeééééééé
gogo v nasich podmienkach neexistuje, u nas si to ludia mylili s 1,5 Axtec - riadene karbece + katalyzator, ale v tomto tisicroci (uz ked sa lady ku nam nedovazali) zacali do toho rusi cpat motor s typovym oznacenim 2104 - a to je 1,5i - striekacka, tusim viacbodova. kazdopadne je to v katalogu na ladaklube. v 2107cke...
na lada.cc se divili kdyz sem ukazal fotku myho motoru a napsal ze mam monovstrik. hned se tam ozvalo a kde mam tu strikacku. oni uz neznaj nic jinyho nez MPi. vse u nich je bud karburator nebo MPi
Napsal: úte čer 17, 2008 13:13
od Laďuša
http://debates.coches.net/showthread.ph ... 15&page=88
Chalaniska, tak ňák mě to příde, že v Iževsku se inspirovali Pátračem a Majem???
Napsal: úte čer 17, 2008 13:17
od Luděk Musil
Ale trvalo jim to
L.
Napsal: úte čer 17, 2008 13:46
od Patrac
no jo no samý plagiáty kam se podíváš..
Napsal: úte čer 17, 2008 21:36
od Maysner
Patrac píše:no jo no samý plagiáty kam se podíváš..
ted zacnou seriove montovat narazniky ze samary na klasickou 04 a me mrdne
Napsal: stř čer 18, 2008 06:18
od gogo
...asi objavili nas sajt
Napsal: pát črc 25, 2008 23:28
od OndrejGTi
OndrejGTi píše:len pridam skusenost: 15" disk 7J, et 42 +195/65 tam je problem narvat. Dozadu treba alebo podloky alebo mensie ET a dopredu to iste. Ale je to aj tak dost natesno 15"+195/65 SU VECSIE AKO 17" OBUTE NA NEJAKYCH 225/45 ci co to bolo... Takze pneumatiky ROZHODUJU!!!
Hm... ako tak pozeram, narazil som na svoj prispevok z roku 2005. Prepocital som to a chcem sa vam vsetkym ospravedlnit, 3 roky ste zili v klamstve, uvedene 2 rozmery su totozne vzhladom na obvod pneumatiky. Aka pekna spomienka