Stránka 15 z 23
Napsal: čtv zář 04, 2008 09:57
od Sid
A šte to chromované zrkadielko. Stále sme sa nepohli s tým naštelovaním , motor stále drhne na stredných otáčkach.
Napsal: ned zář 28, 2008 09:40
od Sid
Tento týždeň sa chceme znova pustiť do pokusu o oživenie motora. Dúfam, že to k niečomu bude.
Napsal: pon zář 29, 2008 18:51
od Majo
ten karburator bude asi pekne na picu
ze nezozenies nejaky iny
Napsal: pon zář 29, 2008 20:56
od Sid
To nieje môj štýl práce odkedy sme mali poprve problém s nabíjaním. Menili sme altíky, reglery, relátka kontrolky a stále nič. Potom sme prišli na to, že uhlíky musia dobre dosadať a treba to nastaviť a všetky zlé súčiastky boli zrazu dobré. A navyše opraviť starý vyjde skoro nič a druhý by stál peniaze. Išiel fajn, zrazu ho jeblo a ámen. Niekde v ňom je závada, už aj tip mám, ale treba to ešte odskúšať. A najhoršie je, že je všetko podľa parametrov a furt to je na piču.
Napsal: úte zář 30, 2008 19:19
od Majo
tak ak mas vyrobne natryskovanie tak je to jasne
ja skor tipujem ze su poohybane jednotlive priruby a prisava to falosny vzduch
Napsal: úte zář 30, 2008 21:11
od Sid
Tuším, že trysky sú od výroby, ale keď na nich jazdil aj zelený a ten motor bežal super, prečo by Nikola nie. Príruby boli k sebe tak priondiate, že sme ich ledva rozlepili. Nevidel sa nám skôr taký bázmek akc. pumpičky, ktorý má hore zárez na plochý šróbovák a dierka cezeň má byť zaliata a hentam to bolo iba zapatlané a možno to povolilo. Vraj aj toto má vplyv na prechod otáčok, čo je problém. Vymenili sme ho, no nebolo kedy vyskúšať, lebo baterka je len odvčera.
Napsal: pát říj 31, 2008 21:01
od Sid
Stále bolo na piču. Tak sme cez voľný deň ve Slaném uvažovali, či sme azda takí kokoti, že na posratú závadu nevieme prísť mesiace. A tu nás napadlo, že sacie potrubie nieje typu 2101 ale 2103 a podtlak je upchatý špeciál Majovou zátkou home made. A čo ak pri práci na motore to povolilo. Tak sme sa rozhodli, že prehodíme správne potrubie a možno to bude krok vpred. Aj tak to už horšie byť nemôže. A to trefa do čierneho. dnes to Doktor zhodil a tesnenie pod sacím potrubím na 3. a 4.valci prepálené a tade to asi prisávalo. Nieje to ešte poskladané, ale už asi iným to byť nemôže. Niejaké tesnenia máme, ale zdá sa mi to byť šmejd. Nemáte niekto fotku kvalitného tesnenia.
Až to stále bude na piču, tak už neviem, čím to je.
Napsal: ned lis 02, 2008 23:34
od Sid
A* je to stále na piču. Doktor to dnes poskladal a zmeny nikde
Po pridaní plynu sa z výfuku valil hustý modrý dym
Ajaj.... Kukli sme sa na sviečky a z dvojky bola zamastená. Asi krúžky v piči, neviem. Pravdepodobne bude najlepšie ho z auta vyhodiť von a rozobrať. Pomení sa všetko a bude pokoj a možno to aj pôjde. A aspoň si urobíme obraz ako to vypadá dnu. Dúfam, že to také zlé, ako zvonka nebude. Tam toho chýbalo...
Napsal: pon lis 03, 2008 10:56
od Majo
zeby ten motor bol na tom az tak zle? ved cestou nam to skoro nedymilo
Napsal: pon lis 03, 2008 12:39
od Vašátor
A máme tu dalšího jedince, co chce začínat s opravou od konce. Kluci, naučte se postupovat při opravě správně. Prvně lokalizovat problém a až potom rozebírat. Obzvláště pokud se jedná o rozebírání motoru. Vždyť těsnost kroužků/ventilů jde zjistit během pár minut - tlakoměr do válce, změřit tlaky. Pokud jsou špatné, nalít do válce trochu oleje a změřit znovu. Jak na to a co z toho plyne zjistíš, když pohledáš na foru. Bylo to tu psáno již několikrát.
Co se týká karburátoru, psal jsi, že byl celkem hodně dotažen. Co víčko? Když přiložíš víčko karbu bez těsnění, sedí pořádně nebo se na tělese karburátoru hejbe? Co jsem se s tímto natrápil. Zdánlivě maličkost a co bordelu to nadělalo.
Jinak je fajn, že si s autíkem takto hrajete
Napsal: pon lis 03, 2008 13:36
od Pavel V.
Vašátor píše:A máme tu dalšího jedince, co chce začínat s opravou od konce. Kluci, naučte se postupovat při opravě správně. Prvně lokalizovat problém a až potom rozebírat. Obzvláště pokud se jedná o rozebírání motoru. Vždyť těsnost kroužků/ventilů jde zjistit během pár minut - tlakoměr do válce, změřit tlaky. Pokud jsou špatné, nalít do válce trochu oleje a změřit znovu. Jak na to a co z toho plyne zjistíš, když pohledáš na foru. Bylo to tu psáno již několikrát.
Co se týká karburátoru, psal jsi, že byl celkem hodně dotažen. Co víčko? Když přiložíš víčko karbu bez těsnění, sedí pořádně nebo se na tělese karburátoru hejbe? Co jsem se s tímto natrápil. Zdánlivě maličkost a co bordelu to nadělalo.
Jinak je fajn, že si s autíkem takto hrajete
Souhlas s Vašátorem, pokud to chodí je to o tom hledat chybku všude tam kde může být! Domnívám se že v motoru až na posled. Karburátor bývá prevít!!!
Napsal: pon lis 03, 2008 13:40
od Malda
Jo souhlas s Vasatorem. Sundej viko a tesneni a vokoukni hlavne zavity pro srouby vika, pri vetsim dotahovani se radi vytahaj a pak to poradne nesedi. Priloz na teleso horni hranou supleru v nekolika smerech a koukni jestli to je rovny.
Napsal: pon lis 03, 2008 13:58
od Teepee
Seskládal jsem Hnědému karburátor z toho nejlepšího co jsem doma měl, ale nevytahaný střední díl jsem neměl žádný. Takže malá mezera mezi víkem a komorou, první i druhou je. A protože to chodí dobře, jen při otevření druhé komory to trochu zaškubne, tak to neřeším. Kdyby bylo hůř, přelíznu to zvenku silikonem. Tak já nevím.
Napsal: pon lis 03, 2008 14:04
od Malda
Plochej pilnik a zapilovat do rovna
Napsal: pon lis 03, 2008 14:19
od Teepee
Pilníkem se to dělá jen z nejhoršího, pak se dává brusný papír na rovnou podložku (tj silnější skleněná tabulka, nebo lépe zrcadlo a nebo rovná pracovní deska např. srovnávačky-hoblovky).