Napsal: úte led 08, 2008 08:45
Odbočujeme sem z tématu Autobusy a vše okolo: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &start=935
Většina osobní vozby je obstarána jednotkami řady 451 (žabotlam), případně tím jedním pohodlným ale neštastným 470 (kraken). Řadu 471 (Ešus) s GVD 2008 na trať pouští jen o víkendu, asi aby si pražáci jedoucí "za prahu do přírody" neudělali o drahách špatný obrázek.
Prostě žabotlamy potagované podpisy, vše celkově dorasené, hlavně ve zvýšených horních oddílech. Kraken je vrakoid první kategorie, včera jsem cestoval "z kapacitních důvodů"na chodbičče a jaksi jsem zaregistroval, že vedle obličeje mám "ze zdi" trčící střepy z rozkřáplého překrytí tlačítka nouzového otevření dveří. Bzučák avízující zavření dveří vydává neskutečně ohlušující tón (asi aby byl z chodičky v odddíle slyšet) a v jedné zastávce cestující nepřemohli dveře. Tak šli celým oddílem k druhým, tam také neuspěli,mezitím u těch prvních je přemohli zvenku a tak se všichni uvnitř vlaku zase hezky vrátili a vystoupili na namrzlý peron... Ale oni jsou už všichni zocelení ze dveří pater Bmto.
Vše dokouzleno zážitkem z ranní cesty, kdy "pro závadu na lokomotivě" měly rozhozené oběhy od 6.00 do cca 15.00 hodin. (já jel ráno mých obvyklých 35 minut s +25 min.)
Více tento off topic rozvádět asi nebudem dráhu mám moc rád, ale nemuseli by na lidi takhle s-át. Už i já se přestávám divit těm, kteří ráno raději sednou do auta.
Nebo do autobusu...
No s tímhle tvrzením bych byl trochu opatrnější, neb to co se děje v příměstské dopravě na trati 171 (Beroun-Praha) začíná být doopravdy nehorázné, teď navíc po zdražení jízdného ještě více do očí bijící.Laďuša píše:Nj, neni nad vlak
Většina osobní vozby je obstarána jednotkami řady 451 (žabotlam), případně tím jedním pohodlným ale neštastným 470 (kraken). Řadu 471 (Ešus) s GVD 2008 na trať pouští jen o víkendu, asi aby si pražáci jedoucí "za prahu do přírody" neudělali o drahách špatný obrázek.
Prostě žabotlamy potagované podpisy, vše celkově dorasené, hlavně ve zvýšených horních oddílech. Kraken je vrakoid první kategorie, včera jsem cestoval "z kapacitních důvodů"na chodbičče a jaksi jsem zaregistroval, že vedle obličeje mám "ze zdi" trčící střepy z rozkřáplého překrytí tlačítka nouzového otevření dveří. Bzučák avízující zavření dveří vydává neskutečně ohlušující tón (asi aby byl z chodičky v odddíle slyšet) a v jedné zastávce cestující nepřemohli dveře. Tak šli celým oddílem k druhým, tam také neuspěli,mezitím u těch prvních je přemohli zvenku a tak se všichni uvnitř vlaku zase hezky vrátili a vystoupili na namrzlý peron... Ale oni jsou už všichni zocelení ze dveří pater Bmto.
Vše dokouzleno zážitkem z ranní cesty, kdy "pro závadu na lokomotivě" měly rozhozené oběhy od 6.00 do cca 15.00 hodin. (já jel ráno mých obvyklých 35 minut s +25 min.)
Více tento off topic rozvádět asi nebudem dráhu mám moc rád, ale nemuseli by na lidi takhle s-át. Už i já se přestávám divit těm, kteří ráno raději sednou do auta.
Nebo do autobusu...