Stránka 15 z 33
Napsal: pon zář 11, 2006 21:40
od Křečík Barbuška
Do startéru vedou dva dráty, jeden silný a druhý slabší. Pokud chceš dávat nějaký spínač k zamezení funkce startéru tak jej dej do toho slabšího drátu, leze jím určitě menší proud než tím silným. Myslím, že spínač na cca 5-10A bude uspokojivě funkční. Ale uvaž jestli by nebylo jednodušší a praktičtější si udělat tajný spínač do obvodu zapalování, tam mi ta imobilizace připadá účinnější. Máš dvě možnosti buď přerušovat +12V vedoucích do cívky nebo naopak zkratovat kladívko na kostru. V obou případech si motor ani neškytne.
Napsal: ned zář 17, 2006 04:28
od Gabo
nazdarek, a uz tu mam dalsi problem, motor nema tah, vubec nevladze, stale mam pocit ze ide iba na tri valce, po vybrati sviecok su neustale zaspinene od oleja, a vyfuk dymi moc na cerno, kamos mi vravel ze to budu najskor piestove kruzky. mal niekto podobny problem? co mam robit poradte prosim, alebo co ine by to mohlo byt, dakujem
Napsal: ned zář 17, 2006 09:41
od Pavel04
hmm to budou skoro urcite pistni krouzky... a pokud to sou oni tak si kup novy, ale pokud mozno rusky a vymen si to/nech vymenit... Papa ti to olej? teoreticky by to mohlo bejt i tesnenim pd hlavou, ale to by nebylo ve vsech valcich zanaseni olejem stejny(podle me).
Napsal: ned zář 17, 2006 10:53
od JmJ
z oleje cerny dym? ja tedy nejsem na tyhle motorove smrti odbornikem, ale kdyz mi sel olej pres gufera, tak to byl dym spis do bile barvy, nez do cerne.
Napsal: ned zář 17, 2006 11:02
od Křečík Barbuška
Taktéž tomu vůbec nerozumím. Nicméněž nepíšeš jestli ta změna chodu motoru přišla z čista jasna nebo je to již delší problém? Myslím, že kroužky neodejdou ze dne na den, spíš koukni jestli není něco s karburátorem a zkus nové nebo aspoň řádně očištěné svíčky, proměř zapalovací kabely a zkoukni jak vypadá víčko rozdělovače, kontakty přerušovače atd. .
Napsal: ned zář 17, 2006 14:16
od EMI
Kdyby motor spaloval olej přes netěsné pístní kroužky,tak by byl zaručeně modrej dým a ne černo. To ví každej kdo začínal na pionýru nebo jiným 2taktu. Černej dým bude spíš následek špatnýho spalování-jsou 2 možnosti: elektrika (předstih,kabely,svíčky,atd.) nebo směs (karburátor,filtr sání,atd.) Teď jakou cestou se vydat?? Já bych se klonil spíš k elektrice,jestli teda závada přišla z ničehonic - to je ale jen muj osobní názor. Uvidíme
Napsal: stř zář 20, 2006 02:05
od Gabo
takze vybral som vsetky sviecky a malem ma hodilo o zem, sviecky su komplet zasvinene cierne, na koncoch cierny olej, a to som ich pred cca2-3 dnami vycistil, olej je taktiez na zavitoch na bloku motora, asi vsade, neviem ! budu to tie piestove kruzky ale co? ja sa motorom moc nevyznam, tak prosim poradte, inak olej som kontroloval a co mam auto mesiac tak sa mi zda ze je stale rovnako, nejak som nepostrehol vyzamny ubytok poradte prosim co mam robit
Napsal: stř říj 11, 2006 19:30
od scherer012
akze vybral som vsetky sviecky a malem ma hodilo o zem, sviecky su komplet zasvinene cierne, na koncoch cierny olej, a to som ich pred cca2-3 dnami vycistil, olej je taktiez na zavitoch na bloku motora, asi vsade, neviem ! budu to tie piestove kruzky ale co? ja sa motorom moc nevyznam, tak prosim poradte, inak olej som kontroloval a co mam auto mesiac tak sa mi zda ze je stale rovnako, nejak som nepostrehol vyzamny ubytok poradte prosim co mam robit
tak to môže byť bohatá zmes (priveľa benzínu), ale krúžky by som každopádne vymenil ( možno sú zle natočené) ladu som ešte rozobratú nemal, ale na Škodovke som sa s tým stretol, že sa krúžky sami pootočili a zámky boli pod sebou. Neviem či lada má výstupky na zámky
Napsal: ned říj 15, 2006 14:03
od Hurikán
Gabo: pístní kroužky to samozřejmě být mohou, já si ale myslím, že chyba bude jinde. Černý dým je způsoben velkou bohatostí směsi.
Podle mě bude nejpravděpodobněji chyba v elektrice, nebo v karbecu.
1. Zkontroluj elektriku. Tj. očisti důkladně cívku a víčko rozdělovače. Očisti a zkontroluj kabely. Dej nové svíčky. Zkontroluj kontakty kladívka. Pokud jsou opálené, tak je vyměň. Zkontoroluj a nastav správný odtrh kladívka + předstih.
2. Vyměň filtr vzduchu a zkontroluj nastavení karburátoru. Šrouby bohatosti a množství směsi by měly být orientačně asi o 3,5 otáčky povolené od bodu úplného zavření.
3. Jestliže se problém nepodařilo odstranit, zabývej se vlastním motorem.
Napsal: ned říj 15, 2006 19:27
od Gabo
Hurikán, ahoj, skusel sem vsechno tak ted ja narade samotny motor ale mam problem ze nevim jak povolit ty 4 srouby co drzi mlok motoru, hlavu mam uz dole, perinky sem taky povolil ale jak se dostat ku tem 4 sroubum netusim , porad ak vies dakujem
Napsal: stř říj 18, 2006 20:30
od Števo
Uz dlho to chcem dat sem, len teraz som sa k tomu dostal. Mam suseda a ma tento zazrak. Je to uz kasna po GO.. Chlapik sa o nu stara a taha mu to celkom fajn. Akonahle budem mat prilezitost spravit foto,hodim ich sem
Napsal: čtv říj 26, 2006 08:30
od dusin
Gabo píše:Hurikán, ahoj, skusel sem vsechno tak ted ja narade samotny motor ale mam problem ze nevim jak povolit ty 4 srouby co drzi mlok motoru, hlavu mam uz dole, perinky sem taky povolil ale jak se dostat ku tem 4 sroubum netusim , porad ak vies dakujem
De to blbě ale de to.Používali jsme na to myslim 4 prodlužovací nástavce z goly
Napsal: úte led 02, 2007 21:12
od radek mb
toto jsem našel v Autotipu č.18/2005
Napsal: úte led 02, 2007 21:15
od radek mb
jedná se o článek ,kde je v hlavní roli 2102.
Napsal: pát led 05, 2007 15:55
od Laďuša
Vypadá to zajímavě, ale jak docílim toho, aby to nebylo vzhůru nohama? Stojku neumim a obracet monitor se mi nechce