Stránka 15 z 26
Napsal: pát čer 05, 2009 17:08
od plavec
DJW píše:Ešte sa Ti nepodarilo spojazdniť Tvoju?
zatím ne.nebylo moc času.Až se povede jestli se povede, určitě tu o tom budete vědět.

Napsal: ned čer 07, 2009 19:44
od zelvotron
Zkoušeli jsem diagnostikovat Plavcův stroj a neúspěšně, nejdřív palubním počítadlem AMK - nenačte žádný údaje z ŘJ - nastavili jsme tam předpokládanej typ ŘJ a pak zkusili i všechny ostatní možnosti, pochopitelně jsme byli napíchnutý na k-line.
A potom jsme si (trošku prasecky) vyrobili redukci z GM 12 na OBD 16 - propojili jsme +, -, k-line a l-line do obd2 zástrčky vytržený z nějakýho rencka + kabel ELM327. Bohužel opět neúspěšně

. Kde může být chyba. Propojili jsme to určitě dobře podle toho odkazu z chiptuneru a jak tu Plavec na minulý stránce psal. Sadská s diagnostikou jeho stroje problém nemá...

Napsal: pon čer 08, 2009 20:37
od DJW
Plavec, Zelvotron: Aky program ste skusali?
Mam tiez ELM327 a niektore programy (ktore by teoreticky mali ist) mi tiez nesli. Mam rozbehany Scanmaster a rusky AVTOVAZ NEW pod ruskym win..
Napsal: pon čer 08, 2009 23:03
od zelvotron
Scantool a Scanmaster, chová se to jako kdyby to vůbec nebylo připojený na k-line - jak palubák, tak PC.
Napsal: úte čer 09, 2009 12:17
od Saša
zelvotron píše:Scantool a Scanmaster, chová se to jako kdyby to vůbec nebylo připojený na k-line
Máte při "testu" zapmuté zapalování ?
Napsal: úte čer 09, 2009 12:48
od zelvotron
Měli jsme, ale chovalo se to jako kdyby nebylo. ScanTool dokonce psal: Přesvědčte se, že máte správně zapojen kabel a zapnuté zapalovaní".
Napsal: stř čer 10, 2009 22:59
od DJW
Hmm.. Je správne nastavený baudrate na com porte aj v scanmasteri? Skúsiť iné nastavenia?
Je scanmaster nastavený na univerzálny protokol? (Alebo autodetect ci ako to tam volaju)
Napsal: čtv čer 11, 2009 08:40
od zelvotron
Jo, všechno je nastavený dobře COM 2, baudrate 38400, autodetect taky. Hned potom jsme to zkoušeli na jiným autě, kde to bez problémů fungovalo. Stejně i ten palubní počítač na jiným autě jde (tam dokonce i se špatně nastaveným typem řj). Problém musí být v autě...
Je možný nějakým jednoduchým způsobem prověřit funkčnost k-line? Multimetrem nebo diodou, ale aby sme něco neodpálili? Jde čistě jen o to, jestli do něj něco jde, nebo není třeba někde přerušenej.
Napsal: čtv čer 11, 2009 12:26
od Saša
Jako prvotní informace stačí dráty proměřit proti kostře ohmetrem , rozsah tak 1M .
Teď jsem to orientačně měřil u 044i a "L" má 10Kohm a "K" má 500Kohm . Pak je tam kostra a + . U Vašich diadnostik to bude zřejmně jiné , ale nějaký odpor by se měl naměřit .
Napsal: sob čer 27, 2009 16:08
od jano
zelvotron píše:Jo, všechno je nastavený dobře COM 2, baudrate 38400, autodetect taky. Hned potom jsme to zkoušeli na jiným autě, kde to bez problémů fungovalo. Stejně i ten palubní počítač na jiným autě jde (tam dokonce i se špatně nastaveným typem řj). Problém musí být v autě...
Je možný nějakým jednoduchým způsobem prověřit funkčnost k-line? Multimetrem nebo diodou, ale aby sme něco neodpálili? Jde čistě jen o to, jestli do něj něco jde, nebo není třeba někde přerušenej.
Taký problém som mal i ja. Proste drát nejde z RJ do zasuvky. Treba ho vytiahnút rovno z RJ a je po probléme. Je to tu už spomenuté...
Napsal: sob čer 27, 2009 18:49
od plavec
jano píše:zelvotron píše:Jo, všechno je nastavený dobře COM 2, baudrate 38400, autodetect taky. Hned potom jsme to zkoušeli na jiným autě, kde to bez problémů fungovalo. Stejně i ten palubní počítač na jiným autě jde (tam dokonce i se špatně nastaveným typem řj). Problém musí být v autě...
Je možný nějakým jednoduchým způsobem prověřit funkčnost k-line? Multimetrem nebo diodou, ale aby sme něco neodpálili? Jde čistě jen o to, jestli do něj něco jde, nebo není třeba někde přerušenej.
Taký problém som mal i ja. Proste drát nejde z RJ do zasuvky. Treba ho vytiahnút rovno z RJ a je po probléme. Je to tu už spomenuté...
Který přesně drát a kam? Mě se to nepodařilo tu najít. Nemůže být problém v tom, že je vykrojenej ten imobilizér?
Napsal: ned čer 28, 2009 08:08
od Petr HC
Viz též téma 2112 - stříbrná PBL 8260...
Napsal: úte čer 30, 2009 15:44
od plavec
Mám nový poznatek pro TÁborské ladovkáře a ostatní z těchto končin.
Diagnostiku bezproblémově udělají v Autoservise Mareš v Mladý Vožici pod autobusákem. A to i se starším typem zástrčky Maj ATALa jako v Sadské. Chtěli za to stovku na pivo.
Jenom škoda že než jsem tam dojel tak mi kontrolka Check Engine Zhasla cestou.Ale za asi 300km pořád svítila. Řeklo to ale nízký napětí palubní sítě (to tam je pořád) a nějaké prý "kolísání napětí" Co by to mohlo být a na co se zaměřit?Mohlo by to mít souvislost s tím, že při ranní vyjížďce motor odmítal "táhnout" a na plný plyn se nedalo rozjet?Po vypnutí a zapnutí akumulátoru bylo vše v normálu až na to že se po chvíli jízdy rozsvítila ta kontrolka.
OBD 2
Napsal: úte čer 30, 2009 20:34
od FOMA
Takže pánové kdo chcete předělat původní zásuvku ,,Rosssija,, na OBD 2 (popř.paralelně pripojit) mám zde řešení,respt.výrobce a dodavatele a to:
fa DevCom spol.s.r.o
e-mail:
info@devcom.cz
tel: 284 860 938
vyrábí diagnostiku,včetně snad všech možných zásuvek,redukcí a propoj.kabelů
zásuvka s volnými káblíky(tedy to co je na autě)stojí včetně poštovného 373czk

:
já ji včera objednal a dnes mi přišla,nenechejte se odbýt,vystavovali na autosaloně v Brně a tam mi tvrdili,že no problem,...po zavolání do mě chtěli vpálit nejraději celou diagnostiku,ale trval jsem,že chci jen tu zásuvku..no a mám ji.(tedy zatím ne na autě

OBD 2
Napsal: úte čer 30, 2009 20:54
od FOMA
jinak jsem tu narazil na zapojení tedy přepojení staré RU zásuvky na OBD2 ale u Vazu s normou euro 3 a já mám euro 2

neporadíte kde najít to pravé zapojení,že by na chiptuneru.ru? :roll:dík