Stránka 15 z 26

Napsal: pát čer 05, 2009 17:08
od plavec
DJW píše:Ešte sa Ti nepodarilo spojazdniť Tvoju?
zatím ne.nebylo moc času.Až se povede jestli se povede, určitě tu o tom budete vědět. :wink:

Napsal: ned čer 07, 2009 19:44
od zelvotron
Zkoušeli jsem diagnostikovat Plavcův stroj a neúspěšně, nejdřív palubním počítadlem AMK - nenačte žádný údaje z ŘJ - nastavili jsme tam předpokládanej typ ŘJ a pak zkusili i všechny ostatní možnosti, pochopitelně jsme byli napíchnutý na k-line.

A potom jsme si (trošku prasecky) vyrobili redukci z GM 12 na OBD 16 - propojili jsme +, -, k-line a l-line do obd2 zástrčky vytržený z nějakýho rencka + kabel ELM327. Bohužel opět neúspěšně :-( . Kde může být chyba. Propojili jsme to určitě dobře podle toho odkazu z chiptuneru a jak tu Plavec na minulý stránce psal. Sadská s diagnostikou jeho stroje problém nemá... :roll:

Napsal: pon čer 08, 2009 20:37
od DJW
Plavec, Zelvotron: Aky program ste skusali?

Mam tiez ELM327 a niektore programy (ktore by teoreticky mali ist) mi tiez nesli. Mam rozbehany Scanmaster a rusky AVTOVAZ NEW pod ruskym win..

Napsal: pon čer 08, 2009 23:03
od zelvotron
Scantool a Scanmaster, chová se to jako kdyby to vůbec nebylo připojený na k-line - jak palubák, tak PC.

Napsal: úte čer 09, 2009 12:17
od Saša
zelvotron píše:Scantool a Scanmaster, chová se to jako kdyby to vůbec nebylo připojený na k-line
Máte při "testu" zapmuté zapalování ?

Napsal: úte čer 09, 2009 12:48
od zelvotron
Měli jsme, ale chovalo se to jako kdyby nebylo. ScanTool dokonce psal: Přesvědčte se, že máte správně zapojen kabel a zapnuté zapalovaní".

Napsal: stř čer 10, 2009 22:59
od DJW
Hmm.. Je správne nastavený baudrate na com porte aj v scanmasteri? Skúsiť iné nastavenia?

Je scanmaster nastavený na univerzálny protokol? (Alebo autodetect ci ako to tam volaju)

Napsal: čtv čer 11, 2009 08:40
od zelvotron
Jo, všechno je nastavený dobře COM 2, baudrate 38400, autodetect taky. Hned potom jsme to zkoušeli na jiným autě, kde to bez problémů fungovalo. Stejně i ten palubní počítač na jiným autě jde (tam dokonce i se špatně nastaveným typem řj). Problém musí být v autě...

Je možný nějakým jednoduchým způsobem prověřit funkčnost k-line? Multimetrem nebo diodou, ale aby sme něco neodpálili? Jde čistě jen o to, jestli do něj něco jde, nebo není třeba někde přerušenej.

Napsal: čtv čer 11, 2009 12:26
od Saša
Jako prvotní informace stačí dráty proměřit proti kostře ohmetrem , rozsah tak 1M .
Teď jsem to orientačně měřil u 044i a "L" má 10Kohm a "K" má 500Kohm . Pak je tam kostra a + . U Vašich diadnostik to bude zřejmně jiné , ale nějaký odpor by se měl naměřit .

Napsal: sob čer 27, 2009 16:08
od jano
zelvotron píše:Jo, všechno je nastavený dobře COM 2, baudrate 38400, autodetect taky. Hned potom jsme to zkoušeli na jiným autě, kde to bez problémů fungovalo. Stejně i ten palubní počítač na jiným autě jde (tam dokonce i se špatně nastaveným typem řj). Problém musí být v autě...

Je možný nějakým jednoduchým způsobem prověřit funkčnost k-line? Multimetrem nebo diodou, ale aby sme něco neodpálili? Jde čistě jen o to, jestli do něj něco jde, nebo není třeba někde přerušenej.
Taký problém som mal i ja. Proste drát nejde z RJ do zasuvky. Treba ho vytiahnút rovno z RJ a je po probléme. Je to tu už spomenuté...

Napsal: sob čer 27, 2009 18:49
od plavec
jano píše:
zelvotron píše:Jo, všechno je nastavený dobře COM 2, baudrate 38400, autodetect taky. Hned potom jsme to zkoušeli na jiným autě, kde to bez problémů fungovalo. Stejně i ten palubní počítač na jiným autě jde (tam dokonce i se špatně nastaveným typem řj). Problém musí být v autě...

Je možný nějakým jednoduchým způsobem prověřit funkčnost k-line? Multimetrem nebo diodou, ale aby sme něco neodpálili? Jde čistě jen o to, jestli do něj něco jde, nebo není třeba někde přerušenej.
Taký problém som mal i ja. Proste drát nejde z RJ do zasuvky. Treba ho vytiahnút rovno z RJ a je po probléme. Je to tu už spomenuté...
Který přesně drát a kam? Mě se to nepodařilo tu najít. Nemůže být problém v tom, že je vykrojenej ten imobilizér?

Napsal: ned čer 28, 2009 08:08
od Petr HC
Viz též téma 2112 - stříbrná PBL 8260...

Napsal: úte čer 30, 2009 15:44
od plavec
Mám nový poznatek pro TÁborské ladovkáře a ostatní z těchto končin.Diagnostiku bezproblémově udělají v Autoservise Mareš v Mladý Vožici pod autobusákem. A to i se starším typem zástrčky Maj ATALa jako v Sadské. Chtěli za to stovku na pivo. :wink:
Jenom škoda že než jsem tam dojel tak mi kontrolka Check Engine Zhasla cestou.Ale za asi 300km pořád svítila. Řeklo to ale nízký napětí palubní sítě (to tam je pořád) a nějaké prý "kolísání napětí" Co by to mohlo být a na co se zaměřit?Mohlo by to mít souvislost s tím, že při ranní vyjížďce motor odmítal "táhnout" a na plný plyn se nedalo rozjet?Po vypnutí a zapnutí akumulátoru bylo vše v normálu až na to že se po chvíli jízdy rozsvítila ta kontrolka.

OBD 2

Napsal: úte čer 30, 2009 20:34
od FOMA
Takže pánové kdo chcete předělat původní zásuvku ,,Rosssija,, na OBD 2 (popř.paralelně pripojit) mám zde řešení,respt.výrobce a dodavatele a to:

fa DevCom spol.s.r.o


e-mail:info@devcom.cz

tel: 284 860 938



vyrábí diagnostiku,včetně snad všech možných zásuvek,redukcí a propoj.kabelů
zásuvka s volnými káblíky(tedy to co je na autě)stojí včetně poštovného 373czk :wink: :

já ji včera objednal a dnes mi přišla,nenechejte se odbýt,vystavovali na autosaloně v Brně a tam mi tvrdili,že no problem,...po zavolání do mě chtěli vpálit nejraději celou diagnostiku,ale trval jsem,že chci jen tu zásuvku..no a mám ji.(tedy zatím ne na autě :)

OBD 2

Napsal: úte čer 30, 2009 20:54
od FOMA
jinak jsem tu narazil na zapojení tedy přepojení staré RU zásuvky na OBD2 ale u Vazu s normou euro 3 a já mám euro 2 :( neporadíte kde najít to pravé zapojení,že by na chiptuneru.ru? :roll:dík