Tu tam maj porad, jen ji asi dycky schovaj a pak to vypada, ze navazej zbozi. Dycky tam byla a kdyz sem ji chtel omrknout, tak ji tam zrovna nemeliMyso píše:akurat davali do showroomu tmavozelenu nivu...
Cekani na Kalinu.
Moderátor: Moderátoři
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Calling name Bastl One
aspon tam ma uvedeno v jakych otackach se je udavan vykon a kroutak a je to docela zajimaveSkalouš píše:http://www.lada-sadska.cz/
Pan Nedbal se činí!
vykon je v 5200 a kroutak v 2500. to vypada, ze udelali z benzinu diesel . proti treba korejskemu motoru 1.4, ktery ma kroutak udavany v 4700 je to fest rozdil. ted je jen otazkou, jestli ten motor s takovou opravdu vydrzi na veky, nebo se rozskoci po 200 000 km ...
VAZ 2104 1.3 1989
pokud není k dispozici graf s průběhem tak je to o nicem.. absolutni cislo nic nerika
btw - maly renault 1,4 8v ma udavanych 114Nm pri 4000 a tahal od spodu stejne dobre jako lada 111 8v. Pri tom ta 1,4 ma znatelne lepsi zatah ve vysokych otackach tedy 4000-6000.
negeneralizoval bych to tak - 1,4 ohv u fabie ma udavanych taky 120Nm pri 2500 a subjektivne to ma taky prijemny zatah od spodu ale nad 4000 to takova slava neni... dovolim si rict ze je to horsi uz pri cca 3500.
Pokud se motor u nejakyho prcka posere po 200000km je to sice brzo ale vetsinou už to neni prvni majitel co to bude resit. a za par let se da sehnat jiny stejny motor na vrakovisti z nejake lestenky co mela 50000km ))
jak to tady ctu, ne vsecky ziguly maji motor po 200000km bez jedine vady a servisniho zasahu (at vinou ridice nebo nahodnou vadou materialu)
btw - maly renault 1,4 8v ma udavanych 114Nm pri 4000 a tahal od spodu stejne dobre jako lada 111 8v. Pri tom ta 1,4 ma znatelne lepsi zatah ve vysokych otackach tedy 4000-6000.
negeneralizoval bych to tak - 1,4 ohv u fabie ma udavanych taky 120Nm pri 2500 a subjektivne to ma taky prijemny zatah od spodu ale nad 4000 to takova slava neni... dovolim si rict ze je to horsi uz pri cca 3500.
Pokud se motor u nejakyho prcka posere po 200000km je to sice brzo ale vetsinou už to neni prvni majitel co to bude resit. a za par let se da sehnat jiny stejny motor na vrakovisti z nejake lestenky co mela 50000km ))
jak to tady ctu, ne vsecky ziguly maji motor po 200000km bez jedine vady a servisniho zasahu (at vinou ridice nebo nahodnou vadou materialu)
Já tam byl předevčírem, a normálka jsem si jí tam v klidu prohlížel.Myso píše:ja som bol vcera v CS Autolada na Konevke a mali tam velke hovno.(co sa kaliny tyka)
akurat davali do showroomu tmavozelenu nivu...
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Asi se někde toulala
Jinak stránky Sadské sleduju čas od času, a nejsem daleko do myšlenky, že "hlavní český ladakrám" tenhle chlapík zanedlouho převálcuje. Hádám, že to bude tak akorát před příchodem Priory.
No ale podle fotek priory bych zase hádal, že jí těsně před rozjetím výroby rusáci stopnou a skočí rovnou o řadu dál (s náležitým zpožděním). To auto je podle mě vzhledově prostě out. Kalina na druhou stranu ještě šanci má.
Uvidíme...
Jinak stránky Sadské sleduju čas od času, a nejsem daleko do myšlenky, že "hlavní český ladakrám" tenhle chlapík zanedlouho převálcuje. Hádám, že to bude tak akorát před příchodem Priory.
No ale podle fotek priory bych zase hádal, že jí těsně před rozjetím výroby rusáci stopnou a skočí rovnou o řadu dál (s náležitým zpožděním). To auto je podle mě vzhledově prostě out. Kalina na druhou stranu ještě šanci má.
Uvidíme...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Priora, aj podľa mňa nie je to pravé orechové, ale netreba zabúdať, že RU majú iný vkus. A ešte ku tým brzdám Kaliny. Jediný Skalouš tu tuší, kde je asi chyba, že v RU pneumatikách. Veď čo to má znamenať? Azda chcú Nemci povedať, že Lada nebrzdí? Ak nebrzdí tak prečo? Veď nie je možné, aby pri dupnutí na brzdu nezablokovalo kolesá a následne sa auto nešmýkalo ako sánky. Alebo ten Logan mal ABS? Podľa mňa chyba je nielen v tvrdých RU pneumatikách, ale aj v tom, že v testovanej Kaline nebrzdil zadok. Dôvod: nenastavený brzdový regulátor zadnej nápravy. Chápem, že toto novinári riešiť nebudú. Toto mali riešiť naši bývalí bratia. Keby ja som bol riaditeľom v Togliati, tak polovička zamestnancov ide na Sibír vyrábať drevené vozy pre Slovensko. Aj ja verím, že toto RU rýchlo vyriešia a nepíšte prosím vás, že ešte v tomto tisícročí.
Včera jsem byl na Koněvovce a poprvé viděl a posadil se do Kaliny. Je to fakt bobik, malej kufr a všechno, v porovnání s 2110...
Postřehy: Jako první lada má připravené úchyty pro běžný střešní nosič. Vzadu na sedadlech opěrky nejsou a nebudou, protože je prej zase novej předpis v EU, který to nevyžaduje a Ivani se toho hned chytli. Homologace podle Francie. Bude je mít až verze lux. Jinak to auto vypadá slušně.
Postřehy: Jako první lada má připravené úchyty pro běžný střešní nosič. Vzadu na sedadlech opěrky nejsou a nebudou, protože je prej zase novej předpis v EU, který to nevyžaduje a Ivani se toho hned chytli. Homologace podle Francie. Bude je mít až verze lux. Jinak to auto vypadá slušně.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Teda zajímalo by mě, která značka si prosadila v EU ty auta bez opěrek na zadních sedadlech. A kdo to ještě kromě Lady bude dělat.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)