Cekani na Kalinu.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Myso píše:akurat davali do showroomu tmavozelenu nivu...
Tu tam maj porad, jen ji asi dycky schovaj a pak to vypada, ze navazej zbozi. Dycky tam byla a kdyz sem ji chtel omrknout, tak ji tam zrovna nemeli :ANAL:
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6583
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Skalouš píše:http://www.lada-sadska.cz/
Pan Nedbal se činí!
aspon tam ma uvedeno v jakych otackach se je udavan vykon a kroutak a je to docela zajimave :-)

vykon je v 5200 a kroutak v 2500. to vypada, ze udelali z benzinu diesel ;-). proti treba korejskemu motoru 1.4, ktery ma kroutak udavany v 4700 je to fest rozdil. ted je jen otazkou, jestli ten motor s takovou opravdu vydrzi na veky, nebo se rozskoci po 200 000 km ... :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

pokud není k dispozici graf s průběhem tak je to o nicem.. absolutni cislo nic nerika
btw - maly renault 1,4 8v ma udavanych 114Nm pri 4000 a tahal od spodu stejne dobre jako lada 111 8v. Pri tom ta 1,4 ma znatelne lepsi zatah ve vysokych otackach tedy 4000-6000.
negeneralizoval bych to tak - 1,4 ohv u fabie ma udavanych taky 120Nm pri 2500 a subjektivne to ma taky prijemny zatah od spodu ale nad 4000 to takova slava neni... dovolim si rict ze je to horsi uz pri cca 3500.
Pokud se motor u nejakyho prcka posere po 200000km je to sice brzo ale vetsinou už to neni prvni majitel co to bude resit. a za par let se da sehnat jiny stejny motor na vrakovisti z nejake lestenky co mela 50000km :-)))
jak to tady ctu, ne vsecky ziguly maji motor po 200000km bez jedine vady a servisniho zasahu (at vinou ridice nebo nahodnou vadou materialu)
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Myso píše:ja som bol vcera v CS Autolada na Konevke a mali tam velke hovno.(co sa kaliny tyka)

akurat davali do showroomu tmavozelenu nivu...
Já tam byl předevčírem, a normálka jsem si jí tam v klidu prohlížel. :)
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Asi se někde toulala ;-)

Jinak stránky Sadské sleduju čas od času, a nejsem daleko do myšlenky, že "hlavní český ladakrám" tenhle chlapík zanedlouho převálcuje. Hádám, že to bude tak akorát před příchodem Priory.

No ale podle fotek priory bych zase hádal, že jí těsně před rozjetím výroby rusáci stopnou a skočí rovnou o řadu dál (s náležitým zpožděním). To auto je podle mě vzhledově prostě out. Kalina na druhou stranu ještě šanci má.

Uvidíme...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Náhodou mě se Priora líbí :P , i když v práci ji okomentovali, že vypadá jako tank, nevěřící psi, fuj, myji si nad němi ruce.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
danielTIR
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od danielTIR »

No, mě se priora taky líbí, ale je fakt že je už mimi mísu. Pokud ale rusáci skočí do další řady.... ať pak jen neskáčou...... a ruské auta budou jen a jen prototypy. 8)
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Už jen jeden den!!! :)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6583
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Laďuša píše:Už jen jeden den!!! :)
idealisto :roll:
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Já jim věřim :!:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Priora, aj podľa mňa nie je to pravé orechové, ale netreba zabúdať, že RU majú iný vkus. A ešte ku tým brzdám Kaliny. Jediný Skalouš tu tuší, kde je asi chyba, že v RU pneumatikách. Veď čo to má znamenať? Azda chcú Nemci povedať, že Lada nebrzdí? Ak nebrzdí tak prečo? Veď nie je možné, aby pri dupnutí na brzdu nezablokovalo kolesá a následne sa auto nešmýkalo ako sánky. Alebo ten Logan mal ABS? Podľa mňa chyba je nielen v tvrdých RU pneumatikách, ale aj v tom, že v testovanej Kaline nebrzdil zadok. Dôvod: nenastavený brzdový regulátor zadnej nápravy. Chápem, že toto novinári riešiť nebudú. Toto mali riešiť naši bývalí bratia. Keby ja som bol riaditeľom v Togliati, tak polovička zamestnancov ide na Sibír vyrábať drevené vozy pre Slovensko. :D Aj ja verím, že toto RU rýchlo vyriešia a nepíšte prosím vás, že ešte v tomto tisícročí. :D
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Včera jsem byl na Koněvovce a poprvé viděl a posadil se do Kaliny. Je to fakt bobik, malej kufr a všechno, v porovnání s 2110... :roll:
Postřehy: Jako první lada má připravené úchyty pro běžný střešní nosič. Vzadu na sedadlech opěrky nejsou a nebudou, protože je prej zase novej předpis v EU, který to nevyžaduje a Ivani se toho hned chytli. Homologace podle Francie. Bude je mít až verze lux. Jinak to auto vypadá slušně. 8)
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6583
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

A kde najdeme tu verzi "lux" ? ;-)
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

V rusku
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Teda zajímalo by mě, která značka si prosadila v EU ty auta bez opěrek na zadních sedadlech. A kdo to ještě kromě Lady bude dělat.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelu Kalina“