Stránka 15 z 38

Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence

Napsal: čtv úno 11, 2021 09:10
od Teepee
http://www.ladaklub.com/manualy/navod21 ... es/002.htm

A ještě prosím tu o topení, že při -25°C udrží teplotu v kabině na 25°C...
http://www.ladaklub.com/manualy/navod21 ... es/014.htm

:lol: :mrgreen:

Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence

Napsal: čtv úno 11, 2021 09:15
od Georgius
Teepee píše:A ještě prosím tu o topení, že při -25°C udrží teplotu v kabině na 25°C...
To je nepřesná informace :lol: 25°C je střední teplota, u nohou je dle specifikací 30°C :mrgreen: :finga:

Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence

Napsal: čtv úno 11, 2021 15:47
od Teepee
Georgino neblbni, nebo jim praskne cévka... :mrgreen:

Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence

Napsal: čtv úno 11, 2021 15:54
od valda1971
Každé baterii mráz neprospívá, ale co se používá za typ v elektrovozech že při -8°C kolabují ? Naše startovací olověné přeci fungují i o dost vetších mrazech.

Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence

Napsal: čtv úno 11, 2021 19:27
od Dusan
Funguju ako funguju, jasne najprv rozsbietis svetla aby sa ta olovena baterka zohriala a az tak ides startovat :D

Baterie elektroaut maju tepelny menezment, su temperovane v zime a chladene v lete. V social esition sice velmi ani nie.

Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence

Napsal: čtv úno 11, 2021 19:47
od Křečík Barbuška
Tak ano, ale od toho slavneho olova se v podstate ocekava akorat kratkodobe vysoky proud. Pak se v podstate jen veze a lize si rany pod peci alternatoru. V elektromobilu musi baterie podavat vykon "dlouhodobe". Dale se od ni ocekava vysoka schopnost akumulace energie v kratkem case. To vse limitovano rozmery, umistenim ... zlata nadrz benzinu ci nafty.

Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence

Napsal: čtv úno 11, 2021 20:35
od valda1971
Křečík Barbuška píše: ... zlata nadrz benzinu ci nafty.
Samozřejmě plný souhlas :wink: Já elektru nefandím a budou kolem toho velké problémy :twisted: Nejdřív s nedostatkem elektřiny, pak likvidací dosloužilých baterií/aut....

Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence

Napsal: čtv úno 11, 2021 21:04
od Saša
Pro jedny problém pro druhé výhra už se na první likvidace těším , také již mám přislíbeno první El auto v eko likvidaci k prozkoumání .

Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence

Napsal: čtv úno 11, 2021 21:24
od Liftback
K starším modelom elektroáut je vraj ťažké skoro nemožné za rozumnú cenu pozháňať batériu, alebo sa už jednoducho po rokoch nevyrába a nesedí do nových modelov, preto vraj v bazároch dlhodobo oxidujú aj elektroautá :wink:

Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence

Napsal: čtv úno 11, 2021 21:33
od Laďuša
Mě prostě furt mrzí, že do tutoho furt kecají lidi s předsudkama a co tomu nerozumí. Elektro jako takový je prostě supr. Nevýhody tam jsou a časem nebudou, ale tuto politický protlačování tomu strašně škodí.

Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence

Napsal: čtv úno 11, 2021 22:02
od Dusan
Vojin kefain, kolko znamena casom? Roky storocia? Akolko to bude stat?

Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence

Napsal: čtv úno 11, 2021 22:53
od Viko
Nech to stojí čo to stojí a trvá kolko chce, za predpokladu, že to nebude financované z verejných zdrojov.

Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence

Napsal: pát úno 12, 2021 08:22
od Teepee
Mě by teda zajímalo, co budou dělat všichni Ti automechanici. :!:

Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence

Napsal: pát úno 12, 2021 08:37
od Georgius
Teepee píše:Mě by teda zajímalo, co budou dělat všichni Ti automechanici. :!:
A ty jim věříš ty pohádky o bezúdržbových elektromobilech ?
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... f6b220ee8/
Méně práce ? Zvýšíme hodinovku ;-)

Re: Elektromobilita v Evropě aneb Proroctví slepého mládence

Napsal: pát úno 12, 2021 10:39
od Teepee
Částečně tomu věřím. Neprobíhá tam tak extrémní teplotní namáhání a teď v začátcích na nějakou řízenou životnost asi tak nehrají.
Ze zkušeností ve značkovém servisu, kam se chodí v prvních letech životnosti, odpadnou jen výměny olejů a filtrů. Zůstane přezouvání, výměna brzdové kapaliny, záruční opravy a některé další opravy.
Ale já mám na mysli všechny ty garážníky, ať už ty úplně domácí malé a nebo ty větší v dílnách s několika hevery a zaměstnanci. Co Ti budou na elektromobilech, bez znalosti zvláštních postupů, bez vyhlášky 50, dělat?