Aby to tu neumřelo. Pustil jsem se do výměny topení. To je vám taková pakárna, že se to ani vypovědět nedá. Těch náběhů na infarkt co jsem u toho zažil. Výměník jako takový již tedy mám vyměněn, ale ještě zbývá to učesat a potom napíši poučení z krizového vývoje

.
V rámci této aktivity jsem naplánoval i výměnu termostatu. Ne, že by ten starý fungoval špatně ba dokonce fungoval výborně, ale trpí vodní netěsností. Osadil jsem tedy z brusu nový termostat výrobce Pramo. Jako je fajn, že neteče, ale motor s ním hovno chladí

. Než si to sedlo tak jsem i 100°C viděl a pak jak se ochladilo začal držet 92°C. Myslím, že je to celkem moc neb starý držel předpisových 86°C, ať se dělo co se dělo. Takže na chlazení se bude ještě pracovat.
Jako nic na tomhle autě se nedá dělat snadno, rychle a na první dobrou. Je to krám.