Stránka 15 z 26

Napsal: stř zář 12, 2007 17:35
od Miči
tak dík chlapy, mám pocit, že asi zůstanu u staré známé ruční brzdy - funguje to blbě, ale funguje to...

to Jmj: nevím, ale obě auta dělala ostudu. Ikdyž teda obě jsem zapojoval já :oops:

Napsal: pon říj 01, 2007 09:05
od slavoj
Zdravim. Po dlhsej dobe som zasiel pozriet na tento chat, nemal som cas a ani pristup k netu, tak preto ta absencia. Potrebujem poradit s jednym problem s mojou 2105. Po nastartovani sa v motorom priestore ozyva nieco ako kvilenie. Je to pocut aj pocas jazdy no nieje to trvale, teda chcem povedat, ze to pocut iba v niektorych pripadoch. Keby som ten zvuk mal s niecim porovnat, tak je to skoro totozne so zvukom, ktory vydava prievan v byte :)
Mam pocit ako keby to bolo nejake lozisko. Skuste poradit co to moze byt.

Napsal: pon říj 01, 2007 09:13
od Luděk Musil
nanapnutý klínový řemen, ložisko vodní pumpy ..... . L.

Napsal: pon říj 01, 2007 10:53
od Wolf
Presne jak pise Ludek, a ja bych jeste pridal moznost odchazejiciho predniho loziska alternatoru. W.

Napsal: pon říj 01, 2007 12:31
od Kewint
mě tohle dála vodní pumpa

Napsal: pon říj 01, 2007 12:55
od slavoj
kewin-tomas píše:mě tohle dála vodní pumpa
hmm tak dik zatial za rady, skusim najprv to lozisko vodnej pumpy uvidim ci to bolo ono.

Napsal: pon říj 01, 2007 16:07
od Laďuša
Najprv skús, či máš správně napnutej klíňák ;)

Napsal: úte říj 02, 2007 09:37
od slavoj
Laďuša píše:Najprv skús, či máš správně napnutej klíňák ;)
no je napnuty, piskanie klinaku poznam hlavne pri rozbiehani.

ZÁCHRANA PŘED VRAKOVIŠTĚM

Napsal: sob lis 17, 2007 16:05
od Miči
8) :lol: Tak mám novej přírustek - jmenuje se 2105 a lidi držte se - koupil jsem svý bejvalý auto... vedle vrakoviště je takovej obchod s tuning dílama - neony atd., no zrovna jsme tam s kámošem něco kupovali a koukám: FAVO co táhne hnědou LADU, pár sekund a poznávám svý první auto.. Řeknu vám hroznej pohled - jsem se šel zeptat o co de a chlap, že je to odepsaný.. Zadřenej motor (před tím prej dvakrát uvařenej), rozvalená převodovka, zalepená spojka a cvakající dif. Naprosto nechápu jak to může někdo dokázat za 2 měsíce, když to auto bylo úplně po GO.. no chvíli jsem se snažil a nakonec ho za symbolických 1000kč koupil zpět.. plán je asi takovej: dostat do originálního stavu, aby to odpovídalo roku 85 (už žádný úpravy na motoru nic takovýho) a jako uloženku odstavit v garáži. Bohužel jsem asi před měsícem ukončil spolupráci s nejmenovanou autodílnou, kde jsme na kšeft repasovali LADY (nerentabilní) a nemám teď kontakt na žádnou prodejnu, která by byla schopná dodat nový ORIGINÁL díly. Takže jestli víte o nějaký prodejně, byl bych vám vděčnej za kontakt.

Napsal: úte led 22, 2008 20:20
od Miči
Nedělal se tachec do LADY s dením (nulovatelným) počítadlem? Já tam mám tacho jen s celkovým počtem najeých km a někde mám pocit jsem na 2105 viděl tacho i s dením tj.měl vedle budíku nulovací kolík a dvě počítadla na ciferníku.

Napsal: úte led 22, 2008 20:21
od Tommel
Tento budík měl model 03/06 :wink:

Napsal: úte led 22, 2008 20:26
od Miči
ajaj ach ta hlava děrává :oops:

Napsal: úte led 22, 2008 21:47
od Maysner
Miči píše:ajaj ach ta hlava děrává :oops:
ale do 05 sedi. proto si ho v 05 videl

Napsal: sob bře 08, 2008 19:22
od Miči
Nemohl by sem někdo dát moc prosím fotku čumáku 2105 s dvouma hranatejma dodanejma dálkovejma světlama? Nejsem schopnej si představit jak to bude vypadat - 2105 a na předním nárazníku dvě hranatý světla, tak jestli někdo takovou fotku máte prosím šoupněte ji sem, moc dík.

Napsal: sob bře 08, 2008 19:25
od Malda