Stránka 15 z 53

Re: První Granty v ČR

Napsal: pon zář 09, 2013 16:29
od valda1971
Jacek - :wink:

Re: První Granty v ČR

Napsal: pon zář 09, 2013 18:05
od Marťas
Jacek: Za mně palec nahoru :thumbup:

Re: První Granty v ČR

Napsal: pon zář 09, 2013 18:45
od FOMA
Myslím si, že Jacek to pokryl vskutku dobře. 8)

Re: První Granty v ČR

Napsal: pon zář 09, 2013 19:10
od Raduz
jj, Jacek na hrad!

Re: První Granty v ČR

Napsal: pon zář 09, 2013 19:52
od zelvotron
Takový dlouhý příspěvek a přitom v podstatě o ničem :x

Re: První Granty v ČR

Napsal: pon zář 09, 2013 20:17
od Dan112
Jacek- tak kazdej ceka neco jinyho, treba ja nepotrbuju elektricky nesmysly, ale antikorozni ochranu ano. Moje dosluhujici desitka ji nema, jinak usla. Taktez otazka ceny je jasna. Plkat muze kazdej co chce, ale ceny logana, sandera, p301 c-elysee vylucuji prodavat grantu za vic nez tak 200 a vybava MUSI byt lux. Jinak si to nekoupi nikdo. A vzhledem k tomu, ze obchodni zastoupeni neni zsdarmo a nejsem si jistej, jestli si na sebe vydela, mame tu bud brzky konec VAZu v Cechach, nebo rozhodnuti o nejake rozumne cene.

Re: První Granty v ČR

Napsal: úte zář 10, 2013 11:48
od sarusian
nehovorim, ze predavat ich za polovicnu cenu, ale ak budu chciet rusi, aby to bolo ako tak predajne, tak s klimou max 8200,- euro, inac to mozu s grantou zabalit - logan s 1,2 16V a esp + klimou + 4 bagy ide za 7700 euro, cize priplatok nejakych 500 eur za 1,6 8V je az nad mieru adekvatny

Re: První Granty v ČR

Napsal: úte zář 10, 2013 12:14
od sarusian
jo, este dodam, ze vo FR zacina predaj 31.10 a cena startuje na 9990,-

Obrázek

Re: První Granty v ČR

Napsal: úte zář 10, 2013 12:16
od Raduz
no za ty prachy to pude na dračku...

Re: První Granty v ČR

Napsal: úte zář 10, 2013 21:13
od Dan112
To je aspon nejaka vyssi verze s palubnim pocitacem, mlhovkama. U nas "prodavaj" za podobnou cenu holotu s nelakovanejma naraznikama. Asi jsem neco nepochopil.

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř zář 11, 2013 09:58
od Teepee
Podívat se zřejmě můžeme i v Sadské: http://www.lada-sadska.cz/automobily/lada-granta.htm

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř zář 11, 2013 10:29
od valda1971
V pátek jedeme kolona kolem, tak uděláme návštěvu :D

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř zář 11, 2013 11:13
od Dan112
To je drama, to je drama.

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř zář 11, 2013 15:04
od tomass
Ljoňa píše:Já bych neřekl, že lidé nemají Ladu v podvědomí. Když někam přijedu se "sedmičkou", většina lidí začne hned vyprávět, jaká to byla skvělá auta. Jak je vždycky chtěli a tak. Nesetkal sem se s nějakým pomlouváním. Problém je ten, že vůbec netuší, že fabrika stále existuje. A za to nemůžou fandové značky, ale výrobce. Myslím si, že Lada má v našich končinách stále dobré jméno, ale když není reklama. Oni Dacie nejsou bůh ví co. Hnije to víc než Lada a vzhled je taky takovej nucenej. Jenže když chce dělník nové auto, reklamy ho masírujou. A hlavně cena vítězí.

Kdyby chtěli prodávat, proč sem nedovezou modely sport??? Na takových autech se honí body. Takovými aute se prezentuje automobilka. Né bílým sedanem s černými nárazníky, jak v 80-tých letech...
Asi proto, že Lada už nespolupracuje s GM, ale s Renaultem - Dacií. Francouzi patrně drží Ladu v Čechách zkrátka, aby se jim nepřestaly prodávat autíčka. Když se před skoro 10 lety prodávalo v Čechách sotva 1000 ks Lad ročně (z toho hlavně Nivy), přestaly se statistiky objevovat. Lada je v Čechách (jinde nemám přehled) uměle držená na neprodejnosti, to mi nikdo nevymluví. Asi proto tak dlouho trvají u Lady homologace a některé modely sem vůbec nejdou. Nemyslím si a ani netvrdím, že by to ovlivnilo ostatní značky, ale všem vyhovuje, když se Lada skoro neprodává, než kdyby se jich prodalo 500-1000 ročně. Pokud nemám pravdu, proč není Lada v základu mezi pěti nejlevnějšími novými vozidly na Českém trhu (= pod 150.000,- Kč) ?
Těsně před vstupem ČR do EU (tuším 2004) jsem našel na netu v Polsku novou Ladu 112 v přepočtu ze Zlotých asi na 160.000,- Kč (dle kurzu ČNB v té době). Tady se prodávala dle ceníku Lady za 260.000,- Netuším, kolik by stálo tenkrát clo, DPH bylo tuším 19% ? Tak kde je ten rozdíl ceny ??? Má zastoupení opravdu tak velký zájem neprodávat, nebo je za tím něco jiného ? B je správně, bohužel.

Ještě doplním, že v té době (rok 2003 -2004) Lada vyráběla ročně cca o 30% více vozidel všech řad, než celý koncern Škodovky po celém světě (počty vozidel byly na tehdejších oficielních stránkách Lady v rusku). Lada je moc velký a silný výrobce (kdo na světě vyrábí v současné době současně 5-6 rozdílných řad vozidel ?) ve svém regionu a ostatní z ní mají trochu obavy (i když nepřiznají), aby se něco nepřihodilo a nezačala se zase prodávat tak jako za socialismu. :D Vždyť přeci vyrábějí i Dacii Logana v licenci..... /Omluvte drobné nepřesnosti, kdo má větší přehled než já./

Taky pozoruju, že jsou Lady v povědomí. Standardně mám několikrát za měsíc obdiv, div né ovace na svou 04, prakticky kdekoliv zastavím. I za embéčkem se lidi otočí a to už je opravdu veterán. Ale se mnou se lidi dávají do řeči a taky chválí. Naposledy taxikář v nabušeným Audi u plynový pumpy vzpomínal jak droškařil s Ladou a že mu žádný auto tolik nevydrželo a tolik let poskakovat po městě, že se teď všechno rozsype.

Re: První Granty v ČR

Napsal: stř zář 11, 2013 15:16
od tomass
Teepee píše:Podívat se zřejmě můžeme i v Sadské: http://www.lada-sadska.cz/automobily/lada-granta.htm
Asi tam dlouho nebude, mají psanou rezervaci. :D
Přiznejte se, kdo si jí rezervoval a do kdy bude k vidění ?