Stránka 15 z 69

Napsal: pon dub 25, 2011 23:42
od Marťas
Plná výbava dostane i puklice! :shock: :lol:

Napsal: úte dub 26, 2011 00:21
od Hurikán
Marťas píše:Plná výbava dostane i puklice! :shock: :lol:
POKLICE ! Puklice je hnusný hmyz. ;) :D Jinak samozřejmě souhlas. Jde vidět, že Rencek začíná uplatňovat svůj vliv. :?

Napsal: úte dub 26, 2011 09:27
od Laďuša
Fuj, prej poklice. Z toho slova bych blil :P :vom:

Napsal: úte dub 26, 2011 17:27
od Marťas
Hurikán, To je mandelinka :P

Napsal: sob dub 30, 2011 10:50
od MartasBrno
Marťas, panejo, věřili byste tomu, že v některých rodinách se stále traduje a děti se učí, že mandelinku nám sem navezli amíci aby sabotovali lidově demokratickou část světa?
Lidská blbost a omezenost nezná mezí. To je neuvěřitelný.

Jinak jestli ta puklice je ten hnusnej brouk smradlavej, tak to fuj fuj fuj, nemám rád.

K tomuhle tématu - náhodně sem to otevřel na straně 10 a jen to zběžně prolistoval - Bojím se, že ta granta nebude důstojný vůz, ani kdyby kozy lítaly v dřevěných raketoplánech.
Mám osobní zkušenost s thalií - sedanem. Je to falešná atrapa nepravé imitace parodie na auto. Poslední detail který mne dorazil, bylo rovedení pantů kufru. VYpadaj jako na jedničce, tedy zajížděj do prostoru kufru, ale ne tak decentně, ale kravsky, dobrejch 15 čísel na výšku a hloubku v místech pantů nejde využít. Když např. da takovéh oprostoru naskládáte počíteče nebo podobný věci, nejde kufr zavřít. Jo a slyšel jsme nastartovat logana po 3 denní odstávce - ne, že by to nechytlo. Ono to chytlo. Sice po vteřině točení, ale z ventilového rozvodu se ozvala taková kovová rána, že jsem myslel, že se tam něco zlomilo. Že by nepovedené hydrostavy? každopádně myslím, že takové to klepání, která šlo v předloňské jedovnici gerovi z lulubely a Maťo z toho šílel, jde z tohoto motoru pořád. No, prostě levný rencky asi nejsou to, po čem bych toužil.

Napsal: sob dub 30, 2011 11:31
od zelvotron
Ty účkový panty kufru opět přicházejí do módy, jednoduše proto, že jsou levný, granta je asi bude mít opět taky, kalina má modernější řešení - čtyřčlenej závěs s plynovou vzperou, což je ale samozřejmě dosti dražší než kus železa ohnutýho do U s pružinou. Desítka/priora sedan má taky účka, ale poměrně kulturní.

Proč jsou větší, tak o kolik se otvírá víko kufru u krabice a o kolik u thalie, popř. jinýho modeního auta, samozřejmě má to negativum v tom že jsou ty účka daleko větší. Mě se to řešení taky nelíbí, nemluvě o tom, že dám něco do kufru, prásknu s tim a křehčí náklad tím zlikviduju.

Nicméně jak sem psal, výrobci se k tomu hodně vracejí a je to dosti častý i u velkých drahých aut, ovšem tam se s tím popasují většinou tak, že prostor kam ty panty zajížděj je za čalouněním (u velkýho auta není takovej problém na to obětovat třeba 50 litrů kufru, když i tak zbyude skoro 500). V tý souvuslosti by mě zajímalo, když se měří objem kufru VDA kostičkama, jestli to víko taky zavíraj :-)


Logan - nevím jakej to byl motor, ale u těch klasickejch 1,4 je občas problém v tom že tomu nikdy nikdo neseřídil ventilovou vůli, protože dáčií a i renaultí autorizáky obvykle žijou v přesvědčení, že to má hydroštěly (pokud vím ani obyč. serviska nepředepisuje seřízení), přitom ve skutečnosti to má normálně vahadla se šroubkama.

Napsal: sob dub 30, 2011 12:07
od MartasBrno
Panty - nechci je levný, chci aby nezvazely - kam ten svět spěje. A je to přesně jak píšeš s tím, že u velkýho auta to zajede do tapeců. Tady u té kraksny je pod tím přímo velká (super, fakt velká) ložná plocha, ale dej tam něco, když to tím hajzlem rozbiješ. Je to v místě, kde bys zrovna něco chtěl dát, ale musíš myslet na to, že nesmíš. :hangman:

Ventily - nevím, netuším, bylo to auto s odhadem dvaceti tisícama, nový. ten hluk byl pouze při prvních asi dvou otočkách motoru, pak zmizel. Nicméně, byl to takovej trakař - ale nemyslím že seřízením, spíš celkový dojmem... No, nevím, majitel hodně rychle ujel, dělali jsem si z něj docela srandu... Kamarád ;-)

Napsal: sob dub 30, 2011 17:08
od zelvotron
Jasně, jenže daj se prodat lepší panty? Důležitý je co chce většina zákazníků, nebo přesněji co si management myslí, že chtějí zákaznící. Proto má auto klimačku, esp, měkčený plasty a další věci, ale nemá kontrolku na světla, má blbý panty kufru a tam kde to není vidět je odfláknutý.

Napsal: sob dub 30, 2011 17:31
od Laďuša
A fajn je taky hodnotit auto, který se eště ani nevyrábí :finga: :mrgreen:

Napsal: ned kvě 01, 2011 18:19
od Marťas
zelvotron píše:Ty účkový panty kufru opět přicházejí do módy, jednoduše proto, že jsou levný, granta je asi bude mít opět taky, kalina má modernější řešení - čtyřčlenej závěs s plynovou vzperou, což je ale samozřejmě dosti dražší než kus železa ohnutýho do U s pružinou. Desítka/priora sedan má taky účka, ale poměrně kulturní.
Nejlepší jsou zkrutné tyče, nevim proč opouštět něco, co funguje :supz:

Napsal: úte kvě 03, 2011 17:57
od marian2110
Lada už pripravuje Grant cup :!: :shock:

Napsal: čtv kvě 05, 2011 20:27
od Fišer Jiří
Měli by se vrátit to do seriálu WTCC,tak jsem se na ně těšil do Brna,pak skončili :evil: :evil:

Napsal: pát kvě 06, 2011 07:29
od marian2110
Jedna fotka aj tunning :idea:

Napsal: stř kvě 11, 2011 18:34
od zelvotron
Granta oficiálně:

http://www.zr.ru/a/317266/

Obrázek

Napsal: stř kvě 11, 2011 22:28
od Laďuša
Nejvíc mě na tom zklamaly zadní světla - mlhovka a couvačka jenom jedna, tak z toho u nových aut absolutně bleju.