Stránka 15 z 124

Napsal: pát srp 20, 2010 16:57
od Maysner
vintera píše:
Jinak pokrok mám rád, rád ho i využívám a diesely mi vůbec nevadí, pokud zrovna nejede přede mnou do kopce stará fordka a nepálí stolní olej (MEŘO).
nahodou jsem jel za starym medakem, jedoucim na olej, podle vune nejspis uz prepalenej, a voni mi to mnohem vic jak nafta :P

Napsal: pát srp 20, 2010 18:03
od Sid
Trevor píše:
Sid píše:Zabiť sa dá aj na bicykli a ešte stále na nich ľudia jazdia.
Chlape teba by mali dat preventivne na miesto figuriny a pustit to proti betonu. Potom by si bol asi opatrnejsi co zo seba vypustis.
Ja hovorím len to, čo je pravda.

Napsal: sob srp 21, 2010 08:59
od Marek
Dusan píše:Akurat ze tie sadze sa usadzaju na plucach a jaksi nejdu odstranit...... kdez to co ...je plyn a ten sa odstranit da.....
Tak konkrétně s tímhle moc souhlasit nechci. CO je jedním z nejagresívnějších plynů vůbec (protože se jedná o nenasycenou formu oxidu uhlíku) a má snahu tzv. doreagovat, tudíž ze všeho živého tahá kyslík. Nejagresívněji působí na nejmenší živé elementy. A jak známo nejmenší živý element v lidském těle je červená krvinka.
Takže plyn sice odstraníš, ale miliardy mrtvých červených krvinek v krevním oběhu asi v pořádku nebudou, že?
Saze je uhlík (i když vyrobený synteticky), takže lidské tělo jej do určité míry vstřebat dokáže.

Navíc, pánové, jestlipak víte, proč vozy s naftovými motory mají výfukové roury na konci zahnuté dolů k silnici? Je to frajeřina nebo je to proto, aby auťáky neměly od sazí wočouzený prdele? Ne - má to prostší důvod. Tím důvodem je, aby saze, které značnou rychlostí vyletí z výfukového systému, směřovaly k vozovce, na níž díky své teplotě ulpívají a do ovzduší se tudíž dostává jen velmi malý zlomek všech pevných emisí. To je finta, co?

Napsal: sob srp 21, 2010 09:20
od Laďuša
Škoda, že to eště nevymysleli na náklaďáky :mrgreen:

Napsal: sob srp 21, 2010 09:24
od Michal Pokorný
Laďuša píše:Škoda, že to eště nevymysleli na náklaďáky :mrgreen:
Na autobusy to už vymysleli, ale je to k ničemu :mrgreen:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 1902_n.jpg

Napsal: sob srp 21, 2010 11:46
od Atex
Marek píše: Tím důvodem je, aby saze, které značnou rychlostí vyletí z výfukového systému, směřovaly k vozovce, na níž díky své teplotě ulpívají a do ovzduší se tudíž dostává jen velmi malý zlomek všech pevných emisí. To je finta, co?
_________________
No vidis jake ptakoviny museji vymyslet, aby jsme se nezadusili :lol:

Ne ale dost, nechci byt rypalista :-)

Napsal: sob srp 21, 2010 18:56
od Sid
Marek píše:
Dusan píše:Akurat ze tie sadze sa usadzaju na plucach a jaksi nejdu odstranit...... kdez to co ...je plyn a ten sa odstranit da.....
Tak konkrétně s tímhle moc souhlasit nechci. CO je jedním z nejagresívnějších plynů vůbec (protože se jedná o nenasycenou formu oxidu uhlíku) a má snahu tzv. doreagovat, tudíž ze všeho živého tahá kyslík. Nejagresívněji působí na nejmenší živé elementy. A jak známo nejmenší živý element v lidském těle je červená krvinka.
Takže plyn sice odstraníš, ale miliardy mrtvých červených krvinek v krevním oběhu asi v pořádku nebudou, že?
Saze je uhlík (i když vyrobený synteticky), takže lidské tělo jej do určité míry vstřebat dokáže.

Navíc, pánové, jestlipak víte, proč vozy s naftovými motory mají výfukové roury na konci zahnuté dolů k silnici? Je to frajeřina nebo je to proto, aby auťáky neměly od sazí wočouzený prdele? Ne - má to prostší důvod. Tím důvodem je, aby saze, které značnou rychlostí vyletí z výfukového systému, směřovaly k vozovce, na níž díky své teplotě ulpívají a do ovzduší se tudíž dostává jen velmi malý zlomek všech pevných emisí. To je finta, co?

Dobrý postreh s tou rúrou. Tiež som si toho všimol. Mňa ale napadlo, že je to na to, aby dymili smerom dole a nie do výhľadu autu idúcemu za ním.

Napsal: sob srp 21, 2010 20:21
od Maysner
jen ty zahnuty vyfuky nejsou na vsech naftacich. dneska na me hazela saze fabia rs, kdyz se snazila ujet

Napsal: sob srp 21, 2010 21:37
od jakke
Maysner píše:dneska na me hazela saze fabia rs, kdyz se snazila ujet
Velice hezky řečeno (snazila ) :mrgreen:

Napsal: sob srp 21, 2010 22:43
od Křečík Barbuška
Zjevně špatně čiplé a určitě i mizerně udržované ... možná i filtr pevných částic byl demontován za účelem navýšení výkonu ...

http://www.youtube.com/watch?v=wEETEOcQ ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=LH6Tgfse ... re=related

:mrgreen: :P

Napsal: ned srp 22, 2010 10:21
od peet2101

Napsal: ned srp 22, 2010 10:29
od Laďuša
Prostě nafťák, kterej nekouří, má eště rezervy ;)

Jinak ty videa od K-L jsou pěkný, jedny z nejlepších z daný tématiky. Ten výkon je prostě i vidět a mě se to líbí. Je to impozantní.

Napsal: ned srp 22, 2010 11:15
od Atex
No hosi tu fabii od cajicka jsem videl na zivo a to je peklo!! Kecal bych, ale on tam ma pres 300 koni na 1.9... Ovsem da pul plynu a neda se dychat, bohuzel...

Napsal: ned srp 22, 2010 12:18
od JmJ
jet v necem takovem, tak se stydim tak, ze me za volantem ani videt neni.

ne ze by to bylo u meho stroje ted o moc lepsi, ale prece jen mi z toho leti o neco malo min bordelu ;-)

Napsal: ned srp 22, 2010 17:11
od Křečík Barbuška
To s tím vysvětlením zahnutých rour myslíš Marku vážně? Při vší úctě, asi ti dochází argumenty. Pokud by to tak fachčilo, tak mají naše silnice jasně černé čáry v místech "stop" výfuků vozidel, něco jako olejové fleky na retardérech či prudkých nájezdech u vozidly pojížděných stavenišť. Čadící dehtožrouti vyrábí kyprá oblaka nezávisle na směřování výfuků, oči mi zatím ještě slouží.