Stránka 15 z 34

Napsal: čtv dub 28, 2011 16:32
od Veverka
Jde toto 1.4 zplácat i z 2105?

Napsal: čtv dub 28, 2011 16:33
od Cory
Veverka píše:Jde toto 1.4 zplácat i z 2105?
ano, aj 1,6 a 1,7

Napsal: čtv dub 28, 2011 16:51
od Veverka
Případná 1.6 z 2105 se bude chovat stejně jako standartní sériová 2106?

Napsal: čtv dub 28, 2011 16:52
od ger007
ne

Napsal: čtv dub 28, 2011 16:55
od Cory
mala by kratsie ojnice, remenovy rozvod namiesto retazoveho, takze 100% rovnako urcite nie.

Napsal: čtv dub 28, 2011 17:00
od Veverka
Podobněji jako 2105,ale "ve větším" :?:

Napsal: čtv dub 28, 2011 17:01
od Cory
Veverka píše:Podobněji jako 2105,ale "ve větším"
čeho?

Napsal: čtv dub 28, 2011 17:03
od rosta
klasická ladácka 1600 má raději nižší otáčky-je to nadčtverec-zdvih je větší než vrtání-jde lépe "od spodu" ale nemá moc rád vysoké otáčky ,zato 1600 postavená z bloku lada ,nižší kliky a pístů a ojnic fiat je výrazně podčtverec-to znamená že motor "točí" ale v nízkých otáčkách nemá výkon....

Napsal: čtv dub 28, 2011 17:04
od ger007
myslim si ze 1,6 postavena z 1,3 by bola krasne moc tociva, zlezi aka by sa tam napocitala kompresia ako sa to nacasuje ale myslim ze by to malo vykon JAK SVINA !

http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &start=720

Napsal: čtv dub 28, 2011 19:03
od Hurikán
rosta píše:klasická ladácka 1600 má raději nižší otáčky-je to nadčtverec-zdvih je větší než vrtání-jde lépe "od spodu" ale nemá moc rád vysoké otáčky
Ééééh, obecně vzato dejme tomu ano.
rosta píše:1600 postavená z bloku lada ,nižší kliky a pístů a ojnic fiat je výrazně podčtverec
Hluboký omyl! 1600 postavená z bloku 05 NENÍ žádný výrazný podčtverec. Tento motor bude mít úplně stejně vrtání i zdvih, jako standartní 1600 motor. Jediný rozdíl bude jen v kratších ojnicích (to aby se do nízkého bloku vešla vyšší klika) a v řemenovém rozvodu. :idea:

Napsal: čtv dub 28, 2011 19:11
od Puhi
asi tak, s 66kou kľukou sa dá poskladať ak dobre pamätám maximálne 1.5 /blok 21213 + 84 vŕtanie/

Napsal: čtv dub 28, 2011 20:40
od Roman
Poskladat mechanicky akykolvek zo spominanych motorov nie je problem, ale dovolim si prehlasit, ze s klasickym (ani bezkontaktnym) rozdelovacom (priebeh odstredivej regulacie), to ziadna velka slava nebude :(

Napsal: čtv dub 28, 2011 20:41
od Vašátor
Luděk Musil píše:Tímto chci zároveň vyjádřit ještě jednou, dvakrát, vícekrát velké, velké, obrovské DÍKY duu V&V :prayer: a jejich zázemí www.classic-oldtimer.cz :prayer: . Bez jejich obrovského kusu práce a dřiny by toto auto vůbec nevzniklo.
Kluci jste super borci. DĚKUJU!
L.
Luďku, není za co děkovat :wink: . Práce nás baví a navíc jsme za ni placeni. Tý jo už se nemůžu dočkat až tento krásný bonbónek bude kompletní a pojede se na projížďku :). Jen škoda, že přijdu o STK. Strašně rád bych viděl údivy techniků, až budeš projíždět linkou. To bude vyvalenejch obličejů :-D

Napsal: čtv dub 28, 2011 20:45
od ger007
mohol by to natocit :-D a dat na youtube

Napsal: čtv dub 28, 2011 20:46
od Křečík Barbuška
Vyvalení jistě budou, ale jestli Luděk narazí na nějakého mentála tak ho vyrazí stejně :lol: .