Stránka 14 z 18

Napsal: stř srp 18, 2010 22:56
od mayo456
Maysner píše:chromovany ramecky.
to uz by nebol original :P

Napsal: stř srp 18, 2010 23:01
od vintera
hezký auto,
takový dotaz, plasty na konci předního nárazníku jsou takhle normálně ohnutý nahoru, nebo je to jenom zkreslení na foto. Měl jsem to také na autě, nelíbilo se mi to, tak jsem je srovnal do roviny. Není v tom žádná ironie, jen se ptám, některé lady jsem viděl s koncovkama rovně, některé je měly trochu směřující nahoru, jak vlastně mají být. :?:

Napsal: čtv srp 19, 2010 08:42
od Laďuša
No jo :shock: Teepee, srovnej to ;)

Napsal: čtv srp 19, 2010 08:56
od Teepee
vintera píše:hezký auto,
takový dotaz, plasty na konci předního nárazníku jsou takhle normálně ohnutý nahoru, nebo je to jenom zkreslení na foto. Měl jsem to také na autě, nelíbilo se mi to, tak jsem je srovnal do roviny. Není v tom žádná ironie, jen se ptám, některé lady jsem viděl s koncovkama rovně, některé je měly trochu směřující nahoru, jak vlastně mají být. :?:
Já sám nevím, rád se přiučím. Když jsem viděl fotky auta v inzerátu, první co mi padlo do oka, byly právě šimé konce. Myslel jsem že to je po nějaké kolizi, ale oni jsou na obou stranách stejně, na kolizi to celkově nevypadá. Navíc nějak jsem to v reálu neshledal jako problém, tak to řadím do nejnižších priorit.

Napsal: čtv srp 19, 2010 09:01
od Laďuša
Teepee píše:tak to řadím do nejnižších priorit.
Vzhled je u leštěnkových aut, který pomálu ani z garáže nevyjedou, snad nejvyšší priorita, ne? :shock:

Napsal: čtv srp 19, 2010 10:48
od Teepee
Laďuša píše:
Teepee píše:tak to řadím do nejnižších priorit.
Vzhled je u leštěnkových aut, který pomálu ani z garáže nevyjedou, snad nejvyšší priorita, ne? :shock:
Pro mě je prioritou hlavně péče v takové rozsahu, aby auto zbytečně netrpělo a tím nedocházelo k jeho znehodnocení. Důležitý jest, že mu při stání v garáži a udržovací jízdě nic nechybí (nafoukaný kola, zakrytí na svým místě).
Dělím svůj čas mezi více povinností, spokojím se proto s uchováním stavu a postupným odstraňováním neduhů, proto jsem chtěl leštěnku, ne auto před generální opravou.
Raději vyměním provozní náplně s časovým omezením a ošetřím lak a až pak přijdou na řadu z vnitřní strany zablácené ráfky a blatníky, a až pak, jestli mi plastík ukazuje kousek nahoru. Navíc, jestli to takhle vypadlo z Togliati, pak to tak stejně nechám.

Napsal: čtv srp 19, 2010 12:21
od Jelen
Takže kdyby nějakej lajdák ve fabrice třeba nedocvakal lišty na blatník, tak to tak necháš, protože to bylo tak vyrobeno?

Napsal: pát srp 20, 2010 13:47
od vintera
že jsem se do těch plastů plet, teď mě to mrzí, takový pěkný auto a já to zkazím blbým dotazem, teepee promiň. :oops:

Napsal: pát úno 18, 2011 14:54
od Teepee
V září mi odešla baterka. Dilema jestli si před sezonou nechat vyrobit originální pryžovoasfaltovou, nebo o pár set levněji koupit konfekční standard, ze kterého neuniká elektrolyt, jsem vyřešil pohledáním po internetu a objevením zdroje AKUmulátorů nedaleko mého pracoviště za neuvěřitelné ceny:
Varta Blue Dynamic 60Ah za 660Kč :shock:
http://www.aku-obchod.cz/katalog-bateri ... v%C3%A1%29

Údajně nerealizovaný vývoz, baterky jim tam leží rok, občas nabíjejí (no to taky nemusí být pravda), ale Varta Blue Dynamic má skladovatelnost 18 měsíců, záruku mi dali 1 rok. Celkově na mně baterka působí solidním dojmem, až jí dopravím domů oměřím, dobiju, budu používat a uvidím.

Napsal: pát úno 18, 2011 16:27
od Hurikán
Kruciš! Tos nemohl napsat dřív!?? :) Právě jsem se vrátil z nákupu autobaterie. Moje radost z dobré vysháněné ceny tak netrvala dlouho. :? I když zase nemám starosti s přepravou. Ale i tak to ale zamrzí.

Napsal: pát úno 18, 2011 22:21
od Teepee
Tak jsem to doma trochu pokoumal, podle http://www.varta-automotive.com/fileadm ... er_car.pdf strana 17, je opravdu vyrobená cca před rokem (barvička je tam II.2010).
Napětí 12,48, ale když mi jí dávali, udělali zátěžový test, takže je trochu vysoslá. U testu jsem se spokojil s informací, "to je dobrý".
Teď je na nabíječce, 0,1A 14,2V.

Napsal: sob úno 26, 2011 12:01
od Jan Vaníček
Díky za super typ, má 06 již dnes zavrčela na tuto baterku. Napětí sice bylo nižší, ale i po odstávce od listopadu v -9°C dnes ráno chytla (stojí pod přístřeškem venku). Poslední baterka za 1999,- vydržela přesně 2 měsíce po skončení záruky 2 roky.
Dál jsem obdaroval švagra, bratrance a známého do staré felície.
Ještě jednou díky.

Napsal: úte bře 01, 2011 09:22
od Teepee
Jan Vaníček píše:Díky za super typ, má 06 již dnes zavrčela na tuto baterku. Napětí sice bylo nižší, ale i po odstávce od listopadu v -9°C dnes ráno chytla (stojí pod přístřeškem venku). Poslední baterka za 1999,- vydržela přesně 2 měsíce po skončení záruky 2 roky.
Dál jsem obdaroval švagra, bratrance a známého do staré felície.
Ještě jednou díky.
Není zač, kdybych je chtěl všechny pro sebe, nepsal bych to sem :wink:
Já mám baterku zatím na stole, po jednom krátkém vybíjecím cyklu pro oživení jí ještě trochu formuju nabíjením. Tys jí dal hned do provozu, funguje v pohodě?

Napsal: úte bře 01, 2011 22:45
od Jimmi
Teepee píše: ...Varta Blue Dynamic 60Ah...
Je to prosímpěkně ten správný a vhodný doporučený rozměr, kapacita atd. pro nula trojku....? Ať to nemusím někde hledat. Hodlám provést na jaře vzkříšení mrtvoly a tohle by pro začátek byl dobrý tip 8)

Napsal: úte bře 01, 2011 23:20
od Hurikán
Ano. Zmiňovaná baterie (viz odkaz: http://www.aku-obchod.cz/katalog-bateri ... v%C3%A1%29 ) je vhodná do všech krabicových žigulíků. Kapacita je víc než dostatečná a kladný pól je vlevo, takže není co řešit. ;)