Stránka 14 z 20
Napsal: pát srp 13, 2010 15:40
od Saša
Petr HC píše:že by mohlo jít o obrácený princip pneumatických motorů pro ruční brusky – tedy excentrický rotor s lamelami (u pneumotoru 6 - 10 tady asi více) přitlačovanými pružinkami nebo odstředivou silou do válcového statoru. Potvrď nebo vyvrať. Dík.
Tohle nemůžu potvrdit , ani vyvrátit .
Rozebral jsem zatím tři a všechny měly trošku odlišnou konstrukci . Takže i princip vzduchových motorků nevylučuji . Skusím přes výkend nějaké zase kuchnout a dám fotku .
V podstatě se ale jedná o lopatkové kolo (lopatiček je určitě 50 pokud né víc) které se točí mezi dvěma nerezovýma kroužkama v nichž je vyfrézovaná prohlubující se drážka končící dírou skrz . Na spodní začíná dírou a postupně se zmenšuje (sací) a v horní naopak . Všimnul jsem si také že u každého sem tam nějaká lopatka chyběla .
Teď jsem koukl do GOOGLE a hned pro ilustraci , jsou tam vidět vzadu ty "lopattičky"
http://rb-kwin.bosch.com/cz/cs/powercon ... lpump.html
Napsal: sob srp 14, 2010 17:56
od Petr HC
Saša píše: Tohle nemůžu potvrdit , ani vyvrátit . Rozebral jsem zatím tři ...
Sašo, dík za snahu, ale pokud to urgentně nezajímá Tebe, už nic nerozebírej. Našel jsem tři principy těchto čerpadel na
http://www.python-injection.com a ten "peripherial" odpovídá tomu co jsi popisoval a "roller-cell" tomu, co jsem tušil já.
Studeny start 2110
Napsal: pon zář 19, 2011 16:58
od DJ Majk
Keď otočím klucikom cerpadlo normalne nasaje palivo
potom nastartujem.
ked je auto studene tak po nastartovani motora beži 4sec a zacne ho dusiť a zdochne
ak znova nastartujem tak chyti
a beži ...
Alebo keď naštartujem a vidím ze ide zdochnuť pridám mu plynu a jak sa otačky začnú vracať ku volnobehu začne strelať z vyfuku trvá to asi 1min potom okey.
Dneska som zistil ked resetnem radiacu jednotku tak auto pohode štartuje 3dni a potom zase zblbne ...
iba prvý studený štart je zlý.
co to môže byt? Ako sa prejavuje zla lambda sonda?
Re: Studeny start 2110
Napsal: úte zář 20, 2011 06:40
od JmJ
Strileni do vyfuku by melo znacit zapaleni smesy ve spatnou dobu. Me zkusenosti jsou chabe, nevim co vsechno kwca do korekce predstihu. Cidlo klikovky je asi zaklad, pak asi vsechno trochu. Zkusil bych mozna ze srandy postupne ruzna cidla odpojovat, co se bude dit
Zacal bych treba cidlem klepani
... vaha. .. klapka. .. teplota. ..
Re: Studeny start 2110
Napsal: úte zář 20, 2011 08:29
od Petr HC
DJ Majk píše: ...Dneska som zistil ked resetnem radiacu jednotku tak auto pohode štartuje 3dni a potom zase zblbne ... iba prvý studený štart je zlý.co to môže byt? Ako sa prejavuje zla lambda sonda?
Před resetem nejprve přečti (nebo si nech přečíst) chybové kódy v ŘJ. Jedině tak lze závadu dále analyzovat.
A ještě lepší je porovnat parametry motoru před resetem a po, poněvadž ŘJ zavádí určité kompenzace, ze kterých se dá poznat co je příčinou závady.
Re: Studeny start 2110
Napsal: úte zář 20, 2011 08:47
od DJ Majk
Tak popisane viac o tom mam svojej teme
http://rose.orangeline.cz/~ladaklub/for ... &start=225
čo bolo menené aj na diagnostike to bolo davnejšie a nič neukazala..aspon tak mi to bolo povedane ze ziadnu chybu nenašiel..
Re: Studeny start 2110
Napsal: pát zář 23, 2011 22:16
od radek mb
DJ Majk píše:Keď otočím klucikom cerpadlo normalne nasaje palivo
potom nastartujem.
ked je auto studene tak po nastartovani motora beži 4sec a zacne ho dusiť a zdochne
ak znova nastartujem tak chyti
a beži ...
To mi dělá běžně, tak to přišlápnu,aby to nezdechlo, ono se zahulí z výfuku a potom mi to drží otáčky kolem 1500. Ujedu tak kilometr, zastavím, nechám otáčky padnout na volnoběžných 700 a jedu dál. Pak už není problém. Osobně mě to netrápí.
Re: Studeny start 2110
Napsal: sob zář 24, 2011 08:09
od DJ Majk
radek mb dik za odpoveď len je zaujímavé to že keď to resetnem 3dni to ide ako ma a potom to začne zase blbnúť..
Re: Studeny start 2110
Napsal: stř zář 28, 2011 13:31
od DJ Majk
Včera som zistil ze keď auto vonku stoji bolo asi 10st. cez noc ráno natočilo pohode nedusilo ho, garáži mam stále kolo 17st. a tam to začne blbuť zaujímave
Re: Studeny start 2110
Napsal: stř zář 28, 2011 18:37
od 112zigul
No já neporadim,protože 112 sedm let startovala luxusně až na jednu výměnu starteru (1780kč) a Priora je nová něco přes devět tisíc a zatím pohůdka,až na nějaký blbosti v interieru.
Re: Studeny start 2110
Napsal: stř zář 28, 2011 18:47
od DJ Majk
Nevadí
Raz na tu závadu prídem. Priorka nech beha pekne krásne do 300tisic
Re: Studeny start 2110
Napsal: stř říj 12, 2011 15:21
od Dusan
ked zisitis cim to je dak daj vedieť... tak ma napada zle tesniace vstrekovace.... palivo nakvapka do sania pr iteplote 17st sa odpari benzin a je bohata zmes, alebo len blbne cidlo teploty...
Re: Studeny start 2110
Napsal: stř říj 12, 2011 16:09
od DJ Majk
Podľa mňa blbne asi čidlo teploty, lebo odkedy je vonku chladno tak auto stále štartuje na prvú šupu .)
Re: Studeny start 2110
Napsal: stř říj 19, 2011 09:08
od Petr HC
Zkontroluj podle
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=12359 . Stačí ve dvou bodech , např při 20 a 80 st.C.
vicenasobny start pri chladnem motoru
Napsal: stř pro 21, 2011 14:54
od JmJ
Kdyz je motor studeny/chladny, tak normalne na prvni sup chytne, otacky vyskoci rekneme na 1200, pak hned zacnou pomalicku lezt dolu, az dolezou na 1000 a tam motor umre. Snazi se to zachranit, nekdy to zvladne a vyhoupne se zase nahoru, ale vetsinou zdechne. Nastartuju podruhe, otacky jsou zprvu tak 700 - 800, ale hned se vysplhaji nahoru a tam drzi a vetsinou uz je vse ok, pripadne jsou rovnou 1200 a jemne se dokoriguji a drzi. Pri studenem motoru za jizdy to obcas ma trosicku diru v plynu. Kdyz ty otacky padaji a pridam plyn, tak se to jako by trochu prechlasta, ale pokud nepridam moc, tak to zachranim.
Svice sem vymenil, kabely tez, error zadny, jako by to na mesic prestalo a ted se to zas zjevilo. Neni to nic tragickeho, jen by me zajimalo, po cem byste sly. Mam k dispozici par nahrdnich veci jako je vaha vzduchu, potenciometr skrtici klapky a podobne.
Jinak se mi vse jevi normalne, spotreba je v norme (pojizdeni po meste + dalnice + zima = 7.2), to chcipani se projevuje uz par mesicu, nezhorzuje se to, jako by se to po vymene svici a kabelu zlepsilo a najedou je to zas zpet.