Stránka 14 z 19

Napsal: pon dub 05, 2010 19:14
od MartasBrno
No... gumy a palivový čerpadlo... Hmm. Tak ty ruský origo gumy nevím jak kdysi, ale teď je to s nima véééélmi dobrodružný, na uložence jsem je nechal z důvodů historicko - technické zajímavosti. Je ot fakt hrůza, ať se to nafouká jakkoliv (mimochodem citlivost na tlak extréní) je to furt blbý. V podstatě nemůžeš sundat oči ze silnice nikdy a nikam, protože jinak jseš hned v protisměru nebo jinde kde nechceš. Vyžaduje to neustálé korekce směru. úplně nejhorší je to když jsou vyjeté koleje. To nejde jet jinak než po čáře, jinak je konec.

Samozřejmě že přeháním, ale nejsem až tak daleko od pravdy. Jo a to typické sjíždění z boku. Chlapík na STK na ně koukal a říkal "mně to nemusíte vykládat, já se na žigulech učil a pak je léta dělal... Ty gumy se tak blbě sjížděly pokaždé, bez ohledu na nastavení... Ty už jsem taky leta neviděl :-D"
Historické OR34 co jsou už taky dávno za zenitem jsou oproti tomu luxusní papučky. Ovšem radiální, že...

Napsal: sob čer 26, 2010 19:38
od Jakub Metelka
Čuk dnes absolvoval svůj na dlouhou dobu poslední Oldtimer :( .Příští rok ho čeká rozsáhlejší oprava a chci jej zase ukázat až budou i s Gekem v parádním stavu :wink:
Dnešní Oldtimer zvládl na výbornou :) .Cesta bez jediného problému a ve Slavkově o něj byl docela zájem což me velice potěšilo :wink: .

Obě auta se teďka minimálne dva roky nikde neukáží :wink:

Napsal: sob čer 26, 2010 19:55
od Křečík Barbuška
Co máš furt s těmi mrkacími smajlíky? Nejsi přetažený? :wink:

Napsal: sob čer 26, 2010 19:56
od Jakub Metelka
Koko Loko, jsem :mrgreen:

Napsal: pon říj 04, 2010 20:48
od Jakub Metelka
Po delší době opět několik věcí k tomuto stroji.Od konče června se znovu podíval na silnici.O víkendu jsme seřídili ventily,opravil jsem spínač na brzdy a celé auto navoskoval :) .Vzhledem k tomu ,že 21053 je na nějakou dobu mimo hru ,tak ho použiváme jako záložní vozidlo :D .

Doplnil jsem několik fotek do alba : http://somali.rajce.idnes.cz/Vaz_2101_Cuk/

Napsal: pon říj 04, 2010 21:51
od MartasBrno
Kurník, to je pěkný auto :-)

Napsal: úte říj 05, 2010 13:03
od mayo456
jou jou presne tak :)

Napsal: stř říj 06, 2010 20:41
od Jakub Metelka
Kluci zase nepřechvalte :) .Autíčko má ještě hodně much na doladění :wink:

Napsal: stř říj 06, 2010 21:48
od Hurikán
Jakub Metelka píše:Autíčko má ještě hodně much na doladění :wink:
To je pravda. Jenom nevím, kdy budeš dolaďovat, když máš barák plný dalších vazů. :mrgreen:

Napsal: stř říj 06, 2010 21:49
od Marťas
Hurikán, Musí si je rozdělit na směny :D

Napsal: stř říj 06, 2010 21:56
od Hurikán
Marťas píše:Hurikán, Musí si je rozdělit na směny :D
:D Nojo, jenže maximum je čtyřsměnný provoz, což je pořád málo. To by musel Jamaičan dělat trvale na 200%. A aby to stihnul i s jídlem a spánkem, tak je minimum 400%. :P :lol: :mrgreen:

Napsal: stř říj 06, 2010 21:57
od Marťas
Hurikán, Tak to musí splnit pětiletku za rok :lol:

Napsal: stř říj 06, 2010 22:02
od Hurikán
:lol: :lol: To ano. :lol: Tím jsi mě připoměl jednu reportáž z jednoho Filmového týdeníku, kde zazněla informace, že jistý tuším frézař, díky zavedení několika zlepšovacích postupů zvýšil normu na výrobu daného dílu o 280%. Jelikož byl ale opravdu dobrý, tak za pomoci dalších zlepšováků překročil plnění nově zvýšené normy o 350%, takže on splnil plán pětiletky za pouhý rok a půl. :D Z něj si bude muset Jakub vzít příklad. 8) :mrgreen: :lol:

Napsal: stř říj 06, 2010 22:10
od Marťas
Jakub má právě nejvyšší věk zapsat se někomu do učení. Myslím, že tento mistr by byl pro něj opravdovým ideálem :D

Napsal: sob říj 09, 2010 14:15
od dmatej
Hurikán píše::lol: :lol: To ano. :lol: Tím jsi mě připoměl jednu reportáž z jednoho Filmového týdeníku, kde zazněla informace, že jistý tuším frézař, díky zavedení několika zlepšovacích postupů zvýšil normu na výrobu daného dílu o 280%. Jelikož byl ale opravdu dobrý, tak za pomoci dalších zlepšováků překročil plnění nově zvýšené normy o 350%, takže on splnil plán pětiletky za pouhý rok a půl. :D Z něj si bude muset Jakub vzít příklad. 8) :mrgreen: :lol:
My si taky na jednej brigádě za kapitalismu zrychlovali mašiny. Nebavilo nás čumět do blba, tak jsme okoukali, jak se lis nastavuje, a "trochu" optimalizovali :lol: ... a hned jsme byli na 200% :D . Rozdíl proti komunismu - žádnej týdeník, žádná pochvala, jen dobrý pocit :mrgreen:

To auto je fakt pěkný, bacha na zloděje :(