Čuk a Gek (Veteráni)
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
No... gumy a palivový čerpadlo... Hmm. Tak ty ruský origo gumy nevím jak kdysi, ale teď je to s nima véééélmi dobrodružný, na uložence jsem je nechal z důvodů historicko - technické zajímavosti. Je ot fakt hrůza, ať se to nafouká jakkoliv (mimochodem citlivost na tlak extréní) je to furt blbý. V podstatě nemůžeš sundat oči ze silnice nikdy a nikam, protože jinak jseš hned v protisměru nebo jinde kde nechceš. Vyžaduje to neustálé korekce směru. úplně nejhorší je to když jsou vyjeté koleje. To nejde jet jinak než po čáře, jinak je konec.
Samozřejmě že přeháním, ale nejsem až tak daleko od pravdy. Jo a to typické sjíždění z boku. Chlapík na STK na ně koukal a říkal "mně to nemusíte vykládat, já se na žigulech učil a pak je léta dělal... Ty gumy se tak blbě sjížděly pokaždé, bez ohledu na nastavení... Ty už jsem taky leta neviděl "
Historické OR34 co jsou už taky dávno za zenitem jsou oproti tomu luxusní papučky. Ovšem radiální, že...
Samozřejmě že přeháním, ale nejsem až tak daleko od pravdy. Jo a to typické sjíždění z boku. Chlapík na STK na ně koukal a říkal "mně to nemusíte vykládat, já se na žigulech učil a pak je léta dělal... Ty gumy se tak blbě sjížděly pokaždé, bez ohledu na nastavení... Ty už jsem taky leta neviděl "
Historické OR34 co jsou už taky dávno za zenitem jsou oproti tomu luxusní papučky. Ovšem radiální, že...
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Čuk dnes absolvoval svůj na dlouhou dobu poslední Oldtimer .Příští rok ho čeká rozsáhlejší oprava a chci jej zase ukázat až budou i s Gekem v parádním stavu
Dnešní Oldtimer zvládl na výbornou .Cesta bez jediného problému a ve Slavkově o něj byl docela zájem což me velice potěšilo .
Obě auta se teďka minimálne dva roky nikde neukáží
Dnešní Oldtimer zvládl na výbornou .Cesta bez jediného problému a ve Slavkově o něj byl docela zájem což me velice potěšilo .
Obě auta se teďka minimálne dva roky nikde neukáží
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Koko Loko, jsem
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Po delší době opět několik věcí k tomuto stroji.Od konče června se znovu podíval na silnici.O víkendu jsme seřídili ventily,opravil jsem spínač na brzdy a celé auto navoskoval .Vzhledem k tomu ,že 21053 je na nějakou dobu mimo hru ,tak ho použiváme jako záložní vozidlo .
Doplnil jsem několik fotek do alba : http://somali.rajce.idnes.cz/Vaz_2101_Cuk/
Doplnil jsem několik fotek do alba : http://somali.rajce.idnes.cz/Vaz_2101_Cuk/
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Kluci zase nepřechvalte .Autíčko má ještě hodně much na doladění
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
To ano. Tím jsi mě připoměl jednu reportáž z jednoho Filmového týdeníku, kde zazněla informace, že jistý tuším frézař, díky zavedení několika zlepšovacích postupů zvýšil normu na výrobu daného dílu o 280%. Jelikož byl ale opravdu dobrý, tak za pomoci dalších zlepšováků překročil plnění nově zvýšené normy o 350%, takže on splnil plán pětiletky za pouhý rok a půl. Z něj si bude muset Jakub vzít příklad.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
My si taky na jednej brigádě za kapitalismu zrychlovali mašiny. Nebavilo nás čumět do blba, tak jsme okoukali, jak se lis nastavuje, a "trochu" optimalizovali ... a hned jsme byli na 200% . Rozdíl proti komunismu - žádnej týdeník, žádná pochvala, jen dobrý pocitHurikán píše: To ano. Tím jsi mě připoměl jednu reportáž z jednoho Filmového týdeníku, kde zazněla informace, že jistý tuším frézař, díky zavedení několika zlepšovacích postupů zvýšil normu na výrobu daného dílu o 280%. Jelikož byl ale opravdu dobrý, tak za pomoci dalších zlepšováků překročil plnění nově zvýšené normy o 350%, takže on splnil plán pětiletky za pouhý rok a půl. Z něj si bude muset Jakub vzít příklad.
To auto je fakt pěkný, bacha na zloděje
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).