Stránka 14 z 37
Napsal: čtv led 21, 2010 20:17
od plavec
Čahoun píše:plavec píše:natlakování a rentgen, to vyjde na kolik?
Pepo rentgen stojí víc než celé auto, obětuj dvě kila a nechej hlavu srovnat, to snad za to stojí, nebo ne?! Uvidíš, třeba to bude dobré a když ne, tak jsou to jen dvě stovky, člověk v životě prijde i o víc.....
Teď to najednou víš? Tak si vem rozbrusku a můžeš začít.Nebo snad máš profi vybavení na tohle?
Napsal: čtv led 21, 2010 20:56
od Cooper
Saša píše:Stačí použít nějakou velice řídkou barvu , nebo roztrok hypermanganu i vlasová trhlinka se zviditelní .
V práci kontrolujeme vložky válců kapilární defektoskopií. Nanese se červený sprej který zaleze do všech trhlin. Vložka se otře, nanese se bílá "vývojka" a jestli je vložka někde prasklá, červená barva vyleze. Kdyby na to přišlo, můžu trošku těch sprejů splašit....
Napsal: čtv led 21, 2010 21:02
od zelvotron
Cooper píše:bílá "vývojka"
křída
Napsal: čtv led 21, 2010 21:04
od Cooper
zelvotron píše:Cooper píše:bílá "vývojka"
křída
Nás učili že se to jmenuje vývojka.....
Jestli je to křída nevím, ale je to ve spreji...
Napsal: čtv led 21, 2010 21:04
od plavec
Cooper, díky za nabídku, ale nejsem tak zručnej, abych si troufl rozebírat motor navíc v domácích podmínkách.Zkusím to zadat šikovnějším.
Napsal: čtv led 21, 2010 21:10
od zelvotron
Cooper píše:zelvotron píše:Cooper píše:bílá "vývojka"
křída
Nás učili že se to jmenuje vývojka.....
Jestli je to křída nevím, ale je to ve spreji...
Těch způsobů je víc, ta křída (prášek z křídy) je asi nejprimitivnější metoda, ale jelikož saje tak pěkně zvýrazní ty trhliny, ten sprej a vývojka bude jen sofistikovanější methóda téhož.
Napsal: čtv led 21, 2010 21:24
od Stanley__001x
Rozebírat motor v domácích podmínkách je jako skládat velký pucle. Navíc ty nepotřebuješ rozebírat motor, ale jenom sundat hlavu. S pár šikovnějšími lidmi jsem se už setkal ( nechci paušalizovat) , proto jsem se snažil opravovat a seřizovat sám.
Když už jsi ji chtěl řezat před měsícem flexou
, tak nemáš proč si nevěřit že nevyndáš a neodstrojíš hlavu, když není co stratit.
Na trhlinky je dobré namočit předmět do nafty (celý), nechat vykapat, osušit a a posypat plavenou křídou- tam kde je trhlinka bude na křídě stopa od nafty.
Plavče, nezaznamenal jsem jestli jsi měřil kompresi, nějak mám zafixováno že tě to moc nejelo (tak do 140) a celkem žralo jak plyn tak benzín. Je to tak?
Napsal: sob led 23, 2010 03:39
od Čahoun
plavec píše:Čahoun píše:plavec píše:natlakování a rentgen, to vyjde na kolik?
Pepo rentgen stojí víc než celé auto, obětuj dvě kila a nechej hlavu srovnat, to snad za to stojí, nebo ne?! Uvidíš, třeba to bude dobré a když ne, tak jsou to jen dvě stovky, člověk v životě prijde i o víc.....
Teď to najednou víš? Tak si vem rozbrusku a můžeš začít.Nebo snad máš profi vybavení na tohle?
Říkal jsem "nech udělat" !!! ne udělej doma. Frézku má doma asi málokdo. Jinak je to logický pokračování v hledání závady, těsnění to nebylo, tak je na řadě hlava.
Napsal: sob led 23, 2010 07:33
od plavec
Stanley__001x píše:tak nemáš proč si nevěřit že nevyndáš a neodstrojíš hlavu, když není co stratit.
Což o to já jí vyndám, ale neposkládám to pak zpátky a půlku věcí z toho poztrácím a jsem v pytli.A když už se hlava nebude moct vrátit zpátky, a sháněl bych jinou nebo jinej motor, tak do tý doby budu mít z klubovny skladiště, že se tam nikdo nehne
Stanley__001x píše:nezaznamenal jsem jestli jsi měřil kompresi, nějak mám zafixováno že tě to moc nejelo (tak do 140) a celkem žralo jak plyn tak benzín. Je to tak?
No přes 140 to sice jelo ale muselo to bejt hodně z kopce a na pedál plynu dát cihlu. Spotřeba cca do 9litrů plynu, benzínu nevím kolik.
Čahoun píše:Jinak
Když už si tam to auto měl takovou dobu a hlava byla venku, tak sme jí taky mohli nechat někde "udělat" .Dávat tam něco o čem ani nevíš jestli je v cajku (zvlášť motorový věci),mi přijde docela zcestný. Proč to dělat jednou pořádně, když se to dá udělat naněkolikrát a "Ono to třeba bude dobrý" ?
Napsal: sob led 23, 2010 07:55
od Chester
plavec píše:Což o to já jí vyndám, ale neposkládám
Tak si při rozebírání si každý krok nafoť a skládat to pak budeš podle fotek.
Napsal: sob led 23, 2010 09:00
od Cory
zasa az tak vela veci tam nie je
Napsal: sob led 23, 2010 09:03
od plavec
Ale takhle neprojdu celej motor.Když udělám hlavu Co když poteče blok?Pak nechci nastavovat rozvody. Podle mě by to chtělo natlakovat . Slyšel jsem už i historku, kdy sundali olejovou vanu , natlakovali celej motor a ejhle z jednoho válce teklo, tak vyndali vložku a proti světlu bylo vidět dirka, jako když ji propíchne jehlou.
Jak říkám jednou to musí už konečně někdo udělat pořádně, pokud se k tomu nebude mít pan N., zkusím další servisy poblíž mého domova.
Anebo to postavim Slámovi před barák ať se tam u toho vyvzteká, když to načnul.
Napsal: sob led 23, 2010 10:01
od zelvotron
No jestli nechceš nastavovat rozvody, tak můžeš akorát tak sundat to víko ventilů a vanu. Leda by jsi si s tím nehnul, o čemž pochybuju a stejně pokud chceš srovnat hlavu, tak vačka a jiná bižuterie z toho bude muset pryč. Jo a tenhle motor nemá žádný vložky.
Napsal: sob led 23, 2010 13:15
od plavec
zelvotron píše:Jo a tenhle motor nemá žádný vložky.
Fakt? To se mi nezdá. Tak by byl "puknutej" blok, ale to si myslím že by byla větší pravděpodobnost výhry ve sportce
zelvotron píše:No jestli nechceš nastavovat rozvody
Na to se opravdu necítím.
Tudíž to putuje ke znalejším a zkušenějším.
Napsal: sob led 23, 2010 21:09
od Stanley__001x
Chápu proč to hned nešlo na srovnání, přeci jen u čtyřválce stačí většinou vyměnit těsnění. Blok prasklý nebude, byl by buď pod kapotou cítit fridex nebo by se již rozlámali kroužky, kdyby byla prasklina do pracovního prostoru
. Nastavit rozvod nebude taky nějaká anarchie, všude budou rysky/důlky. Mužeš vzájemnou polohu na řemenu zajistit stažením řemenu kolem rozvodových kol buď originál přípravkem nebo postačí elekrikářké bindy, při nejhorším nějaký drát či provaz. Stejně bych při tuté operaci vyměnil rozvody, jestli nebyly dělané...