Stránka 14 z 23
Napsal: sob čer 28, 2008 21:39
od George DeLorean
Sid píše:Ja už na to nemám nervy.
...ale notaak nehazej flintu do zita
Napsal: sob čer 28, 2008 21:42
od Majo2103
Neznamená biey dym,že to bere vodu?A teda zle tesnenie pod hlavou?Alebo to je modry dym?Nie som si istý,
Napsal: sob čer 28, 2008 21:45
od Pisty
No ked som zle dotiahol hlavu tiez to dymilo na bielo az z vyfuku tiekla voda. Tak sa zobrala 1,5m trubka a dotahovalo sa
. Golovka nevydrzala a potom ani trhak. Ale potom bol uz klud.
Napsal: sob čer 28, 2008 21:49
od Majo2103
Pisty, na to sa zvykne používať momentový kľúč
Napsal: sob čer 28, 2008 21:56
od Pisty
Ale no tak. Take sme nemali a odhadometrikym momentovym klucom (metrova trubka) tahom priblizne 13KG nepomohlo. Tak muselo ist asi 250Nm a nie predpisovych 129.
Napsal: sob čer 28, 2008 22:04
od Sid
Napsal: ned čer 29, 2008 20:36
od Sid
Takže dnes sa skúmalo ďalej. Stále sa z výfuku valí kúdol dymu sivej až čiernej farby, ktorý strašne smrdí benzínom, takže asi karburátor. Pri voľnobehu je dym biely._ pravdepodobne už olej nežere. ďaľšia závada je, že plyn stlačený na podlahu a otáčky až o chvíľu pomaly stúpnu hore. Spravíme to, čo chceme už dávno: karburátor pôjde rozobrať , pretesniť a nastaviť. Nastaveniu sa nevyhne ani zapaľovanie. Zvláštne mi je, že sviečky boli po 10 minútach chodu zasrané. Ak vie niekto niečo poradiť, raďte. Prikladám zopár foto z minulých opráv:
Napsal: ned čer 29, 2008 22:54
od Cory
Skontroluj palec v rozdelovaci
Ten pripravil mojho znameho o 10 000 sk v servisoch (vid tema "zahadna samara"). Takisto z vyfuku biely az cierny dym. Jednoznacne skontroluj komplet zapalovanie.
Napsal: ned črc 06, 2008 21:40
od Sid
Ach jaj. chudák Nikola. Je mi toho auta veľmi ľúto. Máme ju síce len od januára, ale zato sme s ňou zažili veľa pekných chvíľ a jázd, šľapala ako diabol, dokonca nám aj zarobila to, za čo sme ju kúpili. Ale nič pekné netrvá dlho. Už od začiatku blbla spojka, čo sa podarilo odstrániť, aj motor sa rozbehal bez opráv. Aj sme uvažovali o motore 1500 alebo 1600, ale 1200 nás vytiahol do kopcov kde sme to ani nečakali. A teraz niejako stráca sily. Síce sa ho snažíme zotaviť, ale nikto nevie, či už nebudú v prdeli krúžky a tie vymeniť je nad naše možnosti. Ajkeď by sa mu sily vrátili, motor nieje všetko. Karoséria je dotlčená a strašne hnilá. Skoro sa stane, že na ľavej strane na veži sa odtrhne rameno, alebo prerazí dnu pružina. Ladátor bol proti tomuto prechádzka ružovým sadom. Motorový priestor samá diera. Už aj donútra tečie pomedzi blatník a torpédo a potom hnilou sekerou pri nohách dnu. Pod kobercami chýbajú vyteplenia a preto je koberec padnutý nižšie a pretrhava sa cez šróby a vyťahuje popod hliníkovú lištu. Nieje na to garáž a niesú na to prachy a ešte aj pre 1500vku musíme do zimy prenajať alebo kúpiť druhú garáž,
Aj som chcel, aby si to prišli zobrať arabi zo Slavkova u Brna, ale viem, že by mi ten krám začal strašne chýbať, mám ju hrozne rád.
Prečo je život taký krutý.
Napsal: pon črc 07, 2008 20:38
od Sid
Karburátor sme dnes rozobrali a pretesnili. Boli v ňom dve závady:
1. jeden vzdušník zapchatý bordelom.
2. hladina v plavákovej komore nebola nastavená 8mm ako má byť, ale omnoho viacej.
Konečne sme objavili niečo, čo je zlé. Aspoň ňáky pokrok.
Zložiť to zatiaľ ešte nejde, lebo jeden šťift z hlavy sa vytiahol, čo neviem ako je možné, robil to Doktor a ani závit narezať nepomohlo, tak čakáme, pokiaľ Hermosal nezaschne. Dúfam, že to bude držať, lebo bez neho to netesní a olej sa sere von.
Napsal: úte črc 08, 2008 14:55
od Puhi
Sid píše:Dnes sa to už pdarilo. Ako som písal, šróby sa dali povoliť rukou, takže vlhosť šla dnu ako nič.
Bol zahrdzavený ten tisíchran a kovové časti spojky boli od laku, takže to asi tiež dopomohlo. Vymenili sme aj zadný simering na motore, lebo tade tiekol. S páčením nám pomáhal aj Doktorov otec, čo sa v ladách hodne vyzná. Najprv skúšali odtrhnúť prevodovku autolanom zapnutý za audi, ale roztrhlo sa.Páčili sme 1,5 metrovými pajsrami a nič. Tak sme rozbili kladivom zvon, povolili šróby, riadne zapáčili a letela von aj so spojkou. Huráááá. Nakoniec sme zistil, že lamely sú ešte v dobrom stave, takže vlastne nanič. Ale sme radi, že sme takúto patáliu zistili a odstránili u doktora a nerobili to u Dušana, príp. v poli,lebo tam by sme mohli ísť do...
Ak ide aspoň trochu prevodovka povytiahnuť, treba vopchať medzi nu a motor kus hrubého plechu tam kde idu obidve spodne šruby do bloku a šruby zaskrutkovať zo strany bloku a len doťahovať a ono ju to nakoniec vytlačí
netreba nič rozbíjať
Napsal: úte črc 15, 2008 21:06
od Sid
Dnes nám po dvoch rokoch vernej služby odišla baterka VARTA. Bola v našej 1500vke už keď sme ju kúpili. Teraz kúpiť ďaľšiu. Psí život
A tak krásne štartovala, obe lady n nej chytali na šup.
Napsal: ned črc 20, 2008 12:11
od Sid
Takže motor už nabehol
Po výmene indučky, sviečok, palca v rozdeľovači. Palivové čerpadlo sa opravám tiež nevyhlo. Dostalo nový spodok, membránu, tesnenia pod prírubu a blok. Motor bežal na cca 2000 ot voľnobehu a pridaním plynu ho dusilo.
Bolo to tým, že šrób na nastavovanie prívery vzduchu je takmer na maximum zatiahnutý. Pred tým, ako sme šahali do karburátora to išlo na voľnobežné otáčky. Zdvih plaváka bol nastavený asi 1,6 mm namiesto 0,8. Keď budeme mať zas možnosť požičania batérie, nastavíme , čo treba. Inak v otázke vzhľadu prebehli tiež drobné úpravy.
Napsal: sob srp 30, 2008 20:13
od Sid
Pomaly aj pribúdajú do zásoby potrebné aj nepotrebné plechy. Za 500 sme dostali predné podblatníky 4 dvere, zadné čelo , zadný podblatník, olejovú vaňu.. na 2101
Napsal: čtv zář 04, 2008 09:54
od Sid
Tak tuto je zopár fotiek z minulých prác: