Stránka 14 z 21

Napsal: pát kvě 30, 2008 06:37
od čmelák
no som drzy :) ale nemyslim to v zlom ja vas tu vsetkych lubim :oops:

Napsal: pát kvě 30, 2008 15:06
od Luděk Musil
Pozn. moderátora: Už toho mám dost! Každé další napadení TŽ a jeho turba bude "oceněno" bludmanem No. 6 !!! L.

Napsal: pát kvě 30, 2008 15:08
od Laďuša
A aspoň Čmela napadat můžem? :mrgreen:

Napsal: pát kvě 30, 2008 18:17
od Miči
no jo, když už se tu bavíme o ladění motoru: před rokem, resp. minulý prázky jsme se snažili postavit motor, kterej by nám dal trochu výkon...mno překopali jsme 1,6v 2106kastli, protože v Třebíči jezdila závodní žiga (Marek možná tuší o čem mluvím: bílá 01 koupená asi před 10-ti lety jako bouračka na horácké rally), tam jsme se inspirovali, ale nikdy se nám nepovedl posadit žádnej karb tak, aby to chodilo při tom to mělo všechny úpravy, který tady na fóru děláte, stálo to šílený prachy a nakonec to stejně trhl borec s E30... to auto prostě šlo jako drak od 4500ot do 5600ot v jinejch otáčkách se to prostě furt jenom dusilo, a to nemluvýím o tom, že vyrovnanej volnoběh byl až od 2100ot, což byla katastrofa. Asi nejzoufalejší pokus bylo posazení dvou karbeců na motor -> za pomocí rozřezaného dvojího sacího potrubí a hromady kamnářský směsi a dalších s prominutím sraček. NEPODAŘILO se to odladit a nakonec, protože jsme zadní stabilizátor podle Mysa naohýbali z hlazenky, nestihli jsme dodělat zadek auta se to bouralo při tom posledním závodě. Nebyl výkon na plynulé smykování v zatáčkách a při jednom zadušení auto vylítlo z levý zatáčky do pole, kde most přední nápravy dostal pekelnou ranu od pořádnýho šutru a od mostu to dostala přes vanu klika. Jenom proto, že jsme nevěděli co s tím odešel motor složenej z novejch dílů a perfektní jednotlivý kraviny v motoru. Je fakt, že to něco málo co z toho zbylo se chystám použít na svou 2105, ale ta zase nepojede...

Proto si myslím, že odladit takový dítě jako má TŽ v autě je umělecký dílo, spíš by mě zajímalo jak vyřešil dvojitej spi vstřik, myslím kde a jak přehrál mapy v ŘJ, to mě přijde děsně zajímavý. Protože narozdíl od většiny, ne-li všech z nás TŽ nestaví motor s karbem, navíc s karbem máme v domácích podmínkách minimální šance na úspěch, protože sotva změříme co se v tom děje s jakejma tryskama....to mě sere nejvíc, že nefunguje takový to: tak když tam dám větší trysku tak to pojede...leda hovno, jenom se objeví díra v plynu a začne to žrát...ve finále nám stopky jenom řeknou, že je to o vteřinu horší než série.

Napsal: pát kvě 30, 2008 21:00
od rosta
Miči píše:no jo, když už se tu bavíme o ladění motoru: před rokem, resp. minulý prázky jsme se snažili postavit motor, kterej by nám dal trochu výkon...mno překopali jsme 1,6v 2106kastli, protože v Třebíči jezdila závodní žiga (Marek možná tuší o čem mluvím: bílá 01 koupená asi před 10-ti lety jako bouračka na horácké rally), tam jsme se inspirovali, ale nikdy se nám nepovedl posadit žádnej karb tak, aby to chodilo při tom to mělo všechny úpravy, který tady na fóru děláte, stálo to šílený prachy a nakonec to stejně trhl borec s E30... to auto prostě šlo jako drak od 4500ot do 5600ot v jinejch otáčkách se to prostě furt jenom dusilo, a to nemluvýím o tom, že vyrovnanej volnoběh byl až od 2100ot, což byla katastrofa. Asi nejzoufalejší pokus bylo posazení dvou karbeců na motor -> za pomocí rozřezaného dvojího sacího potrubí a hromady kamnářský směsi a dalších s prominutím sraček. NEPODAŘILO se to odladit a nakonec, protože jsme zadní stabilizátor podle Mysa naohýbali z hlazenky, nestihli jsme dodělat zadek auta se to bouralo při tom posledním závodě. Nebyl výkon na plynulé smykování v zatáčkách a při jednom zadušení auto vylítlo z levý zatáčky do pole, kde most přední nápravy dostal pekelnou ranu od pořádnýho šutru a od mostu to dostala přes vanu klika. Jenom proto, že jsme nevěděli co s tím odešel motor složenej z novejch dílů a perfektní jednotlivý kraviny v motoru. Je fakt, že to něco málo co z toho zbylo se chystám použít na svou 2105, ale ta zase nepojede...

Proto si myslím, že odladit takový dítě jako má TŽ v autě je umělecký dílo, spíš by mě zajímalo jak vyřešil dvojitej spi vstřik, myslím kde a jak přehrál mapy v ŘJ, to mě přijde děsně zajímavý. Protože narozdíl od většiny, ne-li všech z nás TŽ nestaví motor s karbem, navíc s karbem máme v domácích podmínkách minimální šance na úspěch, protože sotva změříme co se v tom děje s jakejma tryskama....to mě sere nejvíc, že nefunguje takový to: tak když tam dám větší trysku tak to pojede...leda hovno, jenom se objeví díra v plynu a začne to žrát...ve finále nám stopky jenom řeknou, že je to o vteřinu horší než série.
:prayer: :prayer: :prayer: :prayer:

Napsal: pát kvě 30, 2008 22:02
od Miči
to rosta: hergot takhle jsem to nemyslel...

Napsal: sob kvě 31, 2008 11:50
od rosta
Miči píše:to rosta: hergot takhle jsem to nemyslel...
ale to co jsi řekl o turbožigiho autě je čistá pravda-ono to není tak jednoduchý jak si někdo myslí -napasovat turbo dát pár hadiček a už hurá na sprint :lol:

Napsal: sob kvě 31, 2008 18:19
od Miči
to rosta: no ja si to jeste pred rokem myslel, ze se kouknu pod kapotu soutěžní žigule a s kámošema, že to stlučem dohromady na dílně taky.. nejhorší je, že výkon to dá, ale vyladit to, aby to dávalo výkon pořád to už je na mašli...

Napsal: sob kvě 31, 2008 20:08
od Pája
Měl ses zeptat doktora Marka.

Napsal: ned čer 01, 2008 07:30
od Miči
to Pája: jenže já Marka minulý prázky ještě neznal...

Napsal: ned čer 29, 2008 16:54
od Turbo Žigi
Mám pár novinek od srazu :
- zadní nárazník už je hotový http://club.autofun.cz/Turbo-zigi/lada-21074.html (komu se autíčko to líbí tak mě může podpořit v diváckém hlasování tuning cupu)
- byly zprovozněny obě vstřikovací trysky (příští týden se chystám na finální doladění ECU)
- v pátek proběhlo focení do časopisu Autosport a tuning

Napsal: ned čer 29, 2008 19:59
od Atex
parada .. nevim co k tomu dodat :-)

Napsal: ned čer 29, 2008 20:03
od Hanz
Atex píše:parada .. nevim co k tomu dodat :-)
hlas v hlasovani :lol:

Napsal: ned čer 29, 2008 22:10
od Marosqo
Hlasoval som aj ked sa mi to auto co sa tyka vzhladu strasne nepaci ,ale co je podkapotov po vyladeni bude raketa :wink:

Napsal: pon čer 30, 2008 12:55
od Mirek999
Vzhledove se mi auto nelibi ani trochu.Motoricky je to uzasny.Kdybych to delal ja,tak bych to nechal uplne do serie a udelal bych z toho nenapadneho zabijaka.Jenom kola,podvozek a ten motor co mas ty.Tohle je moc velke lakadlo.